gomorgen:)

God morgen ja! [:D] Hvordan går det med deg og Anne Mai? Vi skal på 5månederskontroll i dag vi. Gruer meg til vaksinene... [&:]

God morgen ja! Hvordan går det med deg og Anne Mai? Vi skal på 5månederskontroll i dag vi. Gruer meg til vaksinene...

det går kjempebra med oss:) holder på med nattavvenning og sånn.. aldri kjekt med sprøyter til de små. heldigvis går det fort over:) og de glemmer det fort å smiler raskt til helsesøster etterpå.
lykke til. ellers alt bra med dere?

ORIGINAL: awenka

God morgen ja! Hvordan går det med deg og Anne Mai? Vi skal på 5månederskontroll i dag vi. Gruer meg til vaksinene...

det går kjempebra med oss:) holder på med nattavvenning og sånn.. aldri kjekt med sprøyter til de små. heldigvis går det fort over:) og de glemmer det fort å smiler raskt til helsesøster etterpå.

Om du har en bra oppskrift på nattavenning så kom med den. Nicola iordnet alt det der selv, så har liksom ikek gjort det för. Og hun her er IKKE villig til å gi opp nattpupp x antall ganger pr natt. Og det er litt kjedelig nå. [8D]

God morgen[:)]

Her har det vært morning siden kl 05 ca..
Så skal vi pakke og reise til karmøy i dag[:)]

Lillesøstera mi skal konfirmere seg på Søndag[:D]

ORIGINAL: Kinemoren

God morgen ja! [:D] Hvordan går det med deg og Anne Mai? Vi skal på 5månederskontroll i dag vi. Gruer meg til vaksinene... [&:]

Lykke til snuppa , går nok kjempe bra[:)]

Takk for det begge to! Går nok greit ja! Gikk jo veldig fint sist ihvertfall. :) Går veldig fint her også! De siste nettene har hun sovet sammenhengende fra kl 19 til kl4-5 og det er jo kjempeherlig! [:D] Sliter fortsatt med bleiebruken da så hun går på do på voksenmåten fortsatt. Håper helsesøster har noen gode tips i dag. [:D]

Men no må eg gå og pakke ned litt ting som Drømmeren skal få med seg i dag. [;)]

Baby Rickardsson
Junior medlem

Medlem siden: 02.08.2009
Jeg er fra: Halden, men bor i Strömstad
Status: pålogget quote:

ORIGINAL: awenka

quote:

Om du har en bra oppskrift på nattavenning så kom med den. Nicola iordnet alt det der selv, så har liksom ikek gjort det för. Og hun her er IKKE villig til å gi opp nattpupp x antall ganger pr natt. Og det er litt kjedelig nå.

jeg har gjort det ganske enkelt..

men jeg syns det er greit at hun spiser 1 gang iløpet av natten.

1)Det er sengetid kl 19.00 uansett om hun er trøtt eller ikke. De vet jo forskjell på natt og dag nå.
2) begynner 17.30 (18-00) med en prosjon grøt hun spiser så mye hun vil.
så evt bader el steller og tar på nattas. slukker lyset i stuen. så gir jeg henne pupp. først 1 så rape å så pludre litt synger eller goprater med henne. så neste pupp og raper. LAR henne ikke sovne med puppen å legge henne i sengen(da våkner hun alltid kort tid etterpå.)
så legger vi henne i sengen ca 18.50 -19.00 tiden. har god tempratur på soverommet, og helt mørkt. koser henne på kinnet og sier at det er natt.
må ofte gi henne tutten noen ganger. hvis hun hylskriker og ikke sovner så tar jeg henne opp og vugger på henne-går ikke ut av soverommet, og lyset er av. prater ikke med henne-men stryker henne på kinnet o.l.

sånn gjør jeg også på natten hvis hun våkner.
så gir jeg henne mat 1 gang, litt forskjellig tidspunkt.

Jeg er ganske bløthjertet å liker ikke at ungen min skriker, derfor gjør jeg det på denne måten. Men mange har nok en strengere måte å gjøre på det. Men vi er fornøyd med å gjøre det sånn.virker for oss.

tihi ble langt dette-du får lese hvis du orker

Takk for det begge to! Går nok greit ja! Gikk jo veldig fint sist ihvertfall. :) Går veldig fint her også! De siste nettene har hun sovet sammenhengende fra kl 19 til kl4-5 og det er jo kjempeherlig! Sliter fortsatt med bleiebruken da så hun går på do på voksenmåten fortsatt. Håper helsesøster har noen gode tips i dag.

Men no må eg gå og pakke ned litt ting som Drømmeren skal få med seg i dag.

så bra da:)
håper hun har gode tips til deg:)

God morgen

Her har det vært morning siden kl 05 ca..
Så skal vi pakke og reise til karmøy i dag

Lillesøstera mi skal konfirmere seg på Søndag

ahh tidlig morning:)
dere får kose dere masse.

God morgen alle snuppelupper[:D][:D]

ORIGINAL: Sweeto

God morgen ja...[:D]

Back
Topp