Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen ja! Hvordan går det med deg og Anne Mai? Vi skal på 5månederskontroll i dag vi. Gruer meg til vaksinene...
ORIGINAL: awenka
God morgen ja! Hvordan går det med deg og Anne Mai? Vi skal på 5månederskontroll i dag vi. Gruer meg til vaksinene...
det går kjempebra med oss:) holder på med nattavvenning og sånn.. aldri kjekt med sprøyter til de små. heldigvis går det fort over:) og de glemmer det fort å smiler raskt til helsesøster etterpå.
lykke til. ellers alt bra med dere?
Baby Rickardsson
Junior medlem
Medlem siden: 02.08.2009
Jeg er fra: Halden, men bor i Strömstad
Status: pålogget quote:
ORIGINAL: awenka
quote:
det går kjempebra med oss:) holder på med nattavvenning og sånn.. aldri kjekt med sprøyter til de små. heldigvis går det fort over:) og de glemmer det fort å smiler raskt til helsesøster etterpå.
lykke til. ellers alt bra med dere?
Om du har en bra oppskrift på nattavenning så kom med den. Nicola iordnet alt det der selv, så har liksom ikek gjort det för. Og hun her er IKKE villig til å gi opp nattpupp x antall ganger pr natt. Og det er litt kjedelig nå.
Takk for det begge to! Går nok greit ja! Gikk jo veldig fint sist ihvertfall. :) Går veldig fint her også! De siste nettene har hun sovet sammenhengende fra kl 19 til kl4-5 og det er jo kjempeherlig! Sliter fortsatt med bleiebruken da så hun går på do på voksenmåten fortsatt. Håper helsesøster har noen gode tips i dag.
Men no må eg gå og pakke ned litt ting som Drømmeren skal få med seg i dag.
ORIGINAL: Sweeto
God morgen ja...[:D]