Godteslutt!

Det er ikke lett nei. Og pops og kvikklunch er det ikke så mye kalorier i pga kjeksen. Og pops er jo også mørkere sjokolade. Kunne spist fopp en hel pose med det hvis jeg hadde hatt det foran meg nå. Men vi har faktsisk ikke NOE godt i kjøleskapet bortsett fra frukt... og det er jo litt søtt da. Syns vi er flinke alle sammen jeg! Skal kose meg litt i helgen da. Men det er vel lov?

Det er lov å kose seg i helgene....

Hei... ja siden du har klart deg uten i snart 2 uker må du få lov til å spise en stooor porsjon til. Kan du ta en for meg og??? Med MASSE vaniljesaus på.... kanskje jeg skal kjøpe meg en sånn liten og ha til dessert på søndag? Mmmmmm hørtes godt ut. Vi er såååå flinke... stolte av alle som prøver....

Skal spise sjokoladepudding for deg også!!!! Nå gleder jeg meg til det, men jeg skal ikke skrive mer om det for jeg vil ikke friste dere andre som er såååå flinke....

Kos deg i helgen med noe godt du har lyst på....

Jepp det skal jeg,men jeg skal ikke ta helt av da. Skal spare litt til neste helg. Da er jeg alene hjemme og skal ha jentene på middag. Så skal til sverige og kjøpe litt godt der til oss så vi kan kose oss med film og god mat osv... ta kan jeg spise ltt mer. Gleder meg.[;)]

Det hørtes koselig ut!!!!

Dere får kose dere masse!!!!

Hiver meg på jeg og, selv om jeg ikke er gravid da... Holder på å slutte å røyke (IGJEN)og kjenner hvor mye større godtesuget er nå.. Har forresten klart meg 3 dager uten røyk nå *stolt*

Takk takk... Det føles veldig godt faktisk, selv om det er tøft

hmm jeg må inrøme at jeg har ikke vært noe flink i d siste når d gjelder godteri ettingen , mne må prøve og sjerpe meg nå ja :)

Back
Topp