Godteslutt!

Hei hei[:)]
Jeg bør også henge meg på[:)] Jeg må ærlig innrømme at det er veldig godt med brus[:)] Og så har jeg vel fått for meg at det er litt bedre med sjokolade enn det var før[:)] Noen tips til hvordan jeg kan ta meg i nakken?[:)]
Jeg må si at det er kjempe bra av dere som klarer og leve sunt[:)] Veldig imponerende
Klem[:)]

Ja det er det absolutt. Da jeg gikk grete roede kurs var det et bra mellom/kveldsmåltid, eller snacks. Lagde meg ofte dipp (med yoghurt naturell) og gulrøtter, agurk,selelri, blomkål, og broccoli. Dette er jo virkelig snadder. Og litt må man jo få lov til å unne seg. Ja du er flink! Nå gleder jeg meg til gubben kommer med litt frukt.... Blir godt det og.

Ja, jeg elsker spesiellt grønne sure epler...

Er ikek så mange timene siden jeg skjerpet meg. Har aldrig hatt så dilla og lyst på sjokolade som jeg har hatt nå. Men i dag hadde jeg bestemt meg for hva jeg skulle ha når jeg gikk inn i butikken, og blant det sto ikke godis! Og da gikk det bra. Kjøp noe sukkerfrie pastill esker, og fyll opp skapet med frukt. Det kan du spise masse av. Og gjør som mamma84, grønnsaker og dip... det er snadder. Men vi klarer dette fint til nå syns nå jeg da! Bare å bestemme seg på forhånd, og derfor er vi her sammen, for å kunne komme hit og ta det ut på hverandre når vi har lyst på noe..... Klem

Sure ting klarer ikke jeg. Mamma hadde dilla på det når hun gikk med meg. Og hun la også bare på seg 6 kg. Men hun hadde svangerskapsforg. også. Men surt er jo sunt, hvertfall eplene... hehe

Har ikke dilla på de, men jeg foretrekker de eplene fremfor de andre.

Er ikke lett å holde seg unna godiset, men fy søren å flinke vi er. Syntes det er en prestasjon bare i seg selv å lage denne tråden, og at vi prøver så godt vi kan. Nå har jeg vel hvert uten i 8 eller 9 dager. (vi sier 9 vi, for det høres bedre ut)

Hihi.. du er vel den flinkeste av oss hittil da. Som har klart deg i ni dager. Jeg skal klare meg til lørdag, da skal jeg i selskap, så kosen der blir vel god mat, og kanskje en kakebit til kaffen.. Men skal prøve å holde meg unna der og. Kan ta med medbrakt frukt jeg...hahaha Greit å ha dere å komme til når søthungeret melder seg. Og vi får følge ditt eksempel, vi og burde klare dette. Jeg har hvertfall som mål og ikke gå så mye mer opp. Og det er jo en inspirasjon i seg selv. Skal inni olabuksene mine på nyåret!!!!![:D]

He he... Du får ta med egen frukt ja...

Hadde planer om å kunne bruke de gamle klærne mine til nyttår jeg også.

Ja hvis man fullammer har jeg hørt at man går ned ganske raskt, og det blir vel ikke så mye tid til stillesitting når barnet kommer. Ser at du er litt over 29 uker på vei? Da har vel du også termin i desember da?

Ja, det er det jeg har hørt også!!! Så jeg SKAL fullamme hvis alt går etter planen.

Jeg har termin 5 desember, men håper hun kommer i slutten av november. (er jo lov å håpe)

Når har du termin?

Jeg har termin 26 desember. Så jeg håper anten at den kommer mellom 1 og 10 desember, elelr etter 24...[:D] Sønnen til samboer har bursdag 8 des (han bor hos oss) Samboeren har 16 des, og jeg har 13 des. Så det blir mye feiringer i desember.... Åhhh gleder meg til jula jeg, og julaften, da kan jeg spise julemarsipan, elske marsipan!!!

Ja, jeg gleder meg til jul, men jeg gleder meg mer til hun blir født. Og det er før jul...[:D]

Savner nesten å være gravid jeg når jeg leser hvor mye dere gleder dere [:)][:)]
Jeg var faktisk såpass ivrig at jeg klarte å få satt i gang fødselen en uke for tidlig ved å overdrive en smule med at jeg klødde så mye og slikt.. De ville ikke at jeg skulle få svangerskapsforgiftning så da satte de det heller i gang..
Fryktet få han rundt 17 mai... Pluss at man blir rimelig lei av å vente den siste måneden!
Anbefaler ikke å få den satt i gang hvis dere vil ha smertestillende!!!!

Men jo altså synes ikke dere skal holde dere helt unna godt da, seff er det sunt men hallo.. sjokolade må da være lov [:)][:)]
Jeg la på meg 17 kg jeg når jeg var gravid og gikk bort alt sammen på kun 2 uker... amminga kan ha hatt noe med det å gjøre, men uansett jeg spiste det jeg hadde lyst på konstant [:D]

Nå har jeg klart meg et par dager, og er stolt av det. Har spist frukt og grønt, og kost meg med god mat. Ikke lett ikke, men dette går jo strålende. Hihi.. flere som er flinke?

Uff. Har spist masse frukt og sunt, men sprekker fremdeles om kveldene med sjokolade. Håper jeg kan være med på avtalen fortsatt fordi om jeg har det med å sprekke litt?

Selvfølgelig, vi kaster ikke ut noen. Skal en tur på kafe i morgen, håper jeg klarer å holde meg unna kakene. Det er lov å kose seg av og til. Og det er jo bra du prøver da!!![;)]

Jeg er fortsatt flink!!!!!!!!

Off,eg sprekker hverdag eg[:D] Men idag har eg bare spist en kvikklunsj,så det ser bra ut[:)] hehe..
La oss i hvertfall håpe det. Men eg skal være sterk!! (må bare mote meg litt opp her)

Hvordan går det her da? Slenger meg på jeg oxo[:)]
Er altfor glad i sjampagnebrus og drikker det hver dag! Vanskeligere og gi den opp enn røyken..hehe!
Men tenkte jeg skulle prøve nå og drikke mere vann istedenfor[:)]

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Idag har min kjære kjøpt sjokoladepudding....

Så jeg tenkte at siden jeg har hvert sååå flink, kan få ta enh posjon da ikkesant????

Back
Topp