Godteslutt!

Latterfrosken

Forumet er livet
Noen som vil være med på å prøve å spise sunt i ukedagene? Så kan vi på en måte ha en sånn støtte side her, hvor vi kommer inn og sier hvor flinke vi har vært...
Jeg hadde trengt en sånn side. Har blitt altfor mye søtt i det siste, og det er det eneste jeg har hatt lyst på. Vi har jo lov å unne oss noe, men man skal jo ned igjen også etter at vi har fått barnet. Og det er vel absolutt ikke så sunt for nurket med masse sjokolade. Jeg mener ikke å starte en slankeside, er ganske overvektig nå. Men det hadde vært deilig å komme inn hit hver gang man hadde lyst på noe. Så kan vi ta det ut på hverandre... [:D] Klem

Jeg er med! Klarer ikke spise nor særlig med snop, får helt grusom halsbrann av det.. Og jeg som er så forferdelig glad i snop... Hadde vært bra med en "støtte" side[:)][:)]

Samen skal vi klare det....heheh.....[:D]

God idè!!

Jeg for min del har veldig lyst på noe godt nå.. Mmmm!![8D]

passer meg perfekt å være med her.....jeg har fått total forbud mot sukker, pga sukker i urinen...har prøvd 14 dager intensiv kur....var kjempe flink og viljesterk.Da jeg kom på kontroll hadde jeg enda sukker i urinen...(det er ikke snakk om bare litt)tok masse prøver og fikk beskjed om å prøve 14 dager til.....så nå må jeg lese på alle pakkninger....vanskelig, men lærerikt!

En stor + er jo at jeg går ned på vekta, selv om magen og babyen blir større og større[:D]

Jeg er helt med her! Trenger virkelig hjelp til å holde meg unna alt det godteriet jeg gjerne vil trykke nedpå!

Jeg er helt med på den[:D]
har spist så mye godterier iløpet av hælga...
Er litt kvalm her jeg sitter...huff
her etter skal jeg bare spise godterier i helgene...men ikke så mye som denne helga

Jeg er med på denne, men i det siste syntes jeg at jeg er blitt veldig flink....

Har ikke spist godteri på over en uke...

Flink eller???

¨jeg er med jeg å ... [:-]
trenger og sjerpe meg litt, men har ikke noe sterk viljestyrke når det gjelder dette [:@]

men skal jøre mitt beste ja ..

Tror jammen jeg melder meg på jeg og...

Bare for å bevise hvor ille jeg er: jeg starta dagen med et kinderegg!!!!!!
Er så svak, så svak!! Må nok være sterk når jeg er på butikken, og ikke kjøpe inn tror jeg..
Jeg synes at i helga er det lov å eta litt godt da..

Og jeg trenger nok ekstra hjelp når julemarsipanen kommer i oktober..
For jeg elsker marsipan!!!!!!!!!! Hoff!!

Jeg tør ikke bli med, er blitt avhengig av mitt daglige kakao-krus, og har ikke motivasjon nok for å slutte med søtsaker.. begrensninger, såklart, men tør ikke å si at jeg ikke skal spise godter i det heletatt på ukedager, for da VET jeg at jeg kommer til å skuffe meg selv..

Men jeg ville bare gi dere kreditt for et genialt initiativ![:D]

Koselig at så mange vil være med. Istedenfor å kjøpe sjokolade på butikken i dag, kjøpte jeg meg to yoghurter, sånn i tilfelle jeg vil ha noe. Og ja mamma84 da er du flink!!! Håper virkelig jeg klarer dette jeg også. Men det er ikke lett. Ba samboer om å kjøpe med seg litt frukt hjem i dag. Så kan jeg kose meg til hotel cæsar i kveld. Stå på dere andre også. Vi får ta en dag av gangen. Dette klarer vi jenter![:)]

Eg er ikke gracid,men eg er med fordi[:D] Er sikkert den værste av oss her inne.. Minst en 200 gr hellnøtt hver dag.. Det rare er vel egentlig at eg ennå er tynn? Kommer vel snikende visst eg forsetter sånn[:)]

eg er også med[:D] Trenger litt disiplin,så visst vi bare passer på hverandre?[:)]

Ja vi får passe på hverandre. Jeg har akkurat spist en yoghurt, så da er hvertfall søtbehovet forsvunnet for en liten stund. Inntil den melder sin ankomst igjen om et par timer? Får håpe jeg klarer meg ut uka hvertfall.

Uff må vel slenge meg på jeg også, men har lite lyst. Men som nevnt tidligere"SAMMEN SKAL VI KLARE DETTE" Jeg begynner i morga, da jeg allerede har spist en stor stratos før jeg logget meg inn på forum. Klem.

ORIGINAL: jannicke T

Koselig at så mange vil være med. Istedenfor å kjøpe sjokolade på butikken i dag, kjøpte jeg meg to yoghurter, sånn i tilfelle jeg vil ha noe. Og ja mamma84 da er du flink!!! Håper virkelig jeg klarer dette jeg også. Men det er ikke lett. Ba samboer om å kjøpe med seg litt frukt hjem i dag. Så kan jeg kose meg til hotel cæsar i kveld. Stå på dere andre også. Vi får ta en dag av gangen. Dette klarer vi jenter![:)]

Syntes du har hvert flink jeg JannickeT. Blir sikkert lettere etterhvert.

Jeg klarte veldig fint å stumpe røyken, men dette er er verre... Har holdt meg unna idag også....

eg melder meg inn her[:D] trenger noen som forstår hvor vanskelig det er å slutte å spise snop.. det er jo sååååå godt[:D]

Jepp snop er godt. Godt å få litt støtte her når man er flink da. Som jeg har vært siden jeg sto opp. Nå har jeg akkurat spist middag, så holder vel ut med å få lyst på noe til frukten kommer i hus... Mamma84 hvis du klarer deg en hel uke uten å røre noe, er jeg imponert. Tar du ikke i helgene heller?

Rørte ikke noe i helgen.... Skal klare meg altså. Har akkurat spist dipp laget av rømme, men byttet ut potetgullet med blomkål.

Det er vel lov????

Back
Topp