Godteri

blessed

Betatt av forumet
Klarer dere å begrense inntaket av sukker å slikt? Sliter veldig å holde meg unna snopeskuffen.. :o Men fikk en støkk i meg på mandag da jeg var på ultralyd og tok urinprøve. Den slo ut 3+ på glukose. Altså maks! Så må ta sånn belastningstest neste uke for å utelukke svangerskapsdiabetes. Men mistenker det var den 1/2 kg m&m kvelden før som var i urinen :p

Spiser litt mer enn før :) men så har jeg gått fra omtrent ingenting til litt sjokolade, så det går nok fint :p Alt med måte, både det ene og det andre :)

Huff, jeg sliter også. Hadde egentlig laget en liten avtale med meg selv om å ikke spise godteri før påske, men det holdt ikke lenge :oops: Tror jeg har ekstra lite selvdisiplin om dagen, helt håpløst!

Jeg er godisman! Har klart å begrense noe, men det er vanskelig!

Blir kvalm av søtsaker, akkurat som i forrige svangerskap. Aldri så galt at det ikke er godt for noe ;)

Har gått ned drøyt to kg til nå, sist gikk jeg ned 5 før det snudde...

I begynnelsen fikk jeg ikke ned noe, så da gav godte trangen seg av seg selv egentlig. Har økt litt med brus og snop igjen, men spiser ikke så utrolig mye. Prøver helst å begrense det til helgene :) Merker det skeier ut litt i ukene også da, men men :p

Her blir det dessverre litt for mye. Må virkelig skjerpe meg, og bare holde det til helgene!

Blir desverre mye her å, spiser når jeg får lyst på. Noe som er veldig ofte

Aldri hatt noe godterisug før, og har verken mer eller mindre nå i graviditeten.. Men jeg synes det er skikkelig morro å ha lyst på mat!! Har sjelden kjent sult og matlyst før.. Akkurat nå fungerer kroppen som den skal, og jeg kan glede meg over maten som folk flest!! :D

Har alltid holdt meg til kun helgene, men merker fort at det kan bli en bit og ti i ukedagene også nå :p

Har fått et helt snålt godtesug. Vanligvis liker jeg ikke søtsaker, har aldri gjort det. Nå er det plutselig blitt helt umulig å ikke putte godteri i munnen om jeg ser noe. Jeg har løst det med at vi ikke har noe godterier i hus lengre, jeg har ikke tenkt å falle for fristelsen til å spise sukkermat nå når jeg er gravid.

Jeg har ingen begrensning lengre hva godis gjelder. Syns alt virker godt, har lyst på alt og spiser alt. Jeg som før nesten ikke spiste godteri :(

Jeg har aldri likt søtt godteri, og i alle fall ikke sjokolade. Nå går alt av godteri ned. :/

Spiser som regel ganske sjeldent godteri, men nå..nå spiser jeg nesten hver dag. Hekta på salt lakris og søppeldynga;) må prøve å kutte ned litt

De første ukene spiste jeg utrolig mye godteri, godtesuget var helt ille :S
Når kvalmen satte i gang satte det jo en naturlig stopper for det, men kjenner nå at kvalmen begynner å slippe litt taket, og er litt redd for hvordan det skal gå med godteri videre da. Selvdisiplinen er lav og godtesuget stort - det lover ikke godt :S

Spiste ikke smågodt og sjokolade før, og ikke nå heller. Klarer ikke pepsi max og iskaffe heller lengre.. så her koser jeg meg med vann og epler;p men spiser mer mat så har nok gått opp noen kilo :/

Har ikke noe spesielt godtesug, men har frem til nå vært veeeeldig mat-glad. Nå er jeg ikke like matglad lenger, kjennes ut som det ikke er plass liksom, kjenner meg helt sprengt allerede:)

Back
Topp