Godteri?

Smågodt! At ingen andre av dere er fristet av det er riv, ruskende galt i mitt hode! :-D ;-)

Har dilla på klementiner og eple juice og mc donalds mat! Men ikke noe særlig godteri

Æff, jeg og bruker unormalt mye til på å tenke på mc Donalds-mat. Bukker under en gang i uka, noen ganger to. Pleier jo ikke å digge den skiten der :-P
Også spiser jeg Toppris. En hver kveld. Får jeg ikke den sjokoladen kan jeg like godt gå å legge meg :-D
Tror vekta kommer til å bikke wtf-hjelp-hinsides mange kilo før baby kommer...

Æff, jeg og bruker unormalt mye til på å tenke på mc Donalds-mat. Bukker under en gang i uka, noen ganger to. Pleier jo ikke å digge den skiten der :-P
Også spiser jeg Toppris. En hver kveld. Får jeg ikke den sjokoladen kan jeg like godt gå å legge meg :-D
Tror vekta kommer til å bikke wtf-hjelp-hinsides mange kilo før baby kommer...
Må bare kose oss :D jeg har også vært mye på mc donalds og spist det jeg vil ha ! Ned 4 kg

Ååå... seigmenn... vurderer å lage hjemmelagde til jul!

Går mest i sjokolade, men ikke så mye de siste ukene.. ikke så mye søtsug for tiden faktisk.. men kommer vel tilbake..!
Hjemmelagde seigmenn? :-)

Jeg fikk smake noen sure "hjul" av en kollega hinn dagen, så igår lette jeg litt desperat etter dem. Fant ikke, men fant noe annet som lignet. ;) Men letingen fortsetter!
Surt godteri er jo bare herlig! :-)
Kan du ikke spørre kollegaen din om hvor det ble kjøpt?

Hun sa hun kjøpte det på nærbutikken her. ;) Kom meg dit i dag, og jeg fant! :D

Vis vedlegget 92136

Kjøpte to for å ha en stund. :p
Det store bilder der, av surt godteri.... Nam, nam.... Så godt ut! Farlig godt ut! :-)
Men to poser hadde nok blitt borte ganske fort her! :p

Har du ikke noen i nærheten?
Burger King?

Nope... Nærmeste McDonald's er tre timer unna. :O Heldigvis så selger de deilig biffsnadder på kroa 25 minutter unna, så jeg har jo noe å ty til. :P Nesten like greit at det ikke fins McDonald's her for ellers hadde jeg sikkert veid 20 kg mer! :P

Jeg har spist en del sjokolade.. :(

Vann i munnen av denne tråden..........

Back
Topp