Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åjo! Det er godt ja!Smågodt! At ingen andre av dere er fristet av det er riv, ruskende galt i mitt hode! :-D ;-)
De er vertfall sureHm... Kanskje det var det? Må sjekke nærbutikken i morgen.
Smågodt! At ingen andre av dere er fristet av det er riv, ruskende galt i mitt hode! :-D ;-)
Har dilla på klementiner og eple juice og mc donalds mat! Men ikke noe særlig godteri
Må bare kose oss jeg har også vært mye på mc donalds og spist det jeg vil ha ! Ned 4 kgÆff, jeg og bruker unormalt mye til på å tenke på mc Donalds-mat. Bukker under en gang i uka, noen ganger to. Pleier jo ikke å digge den skiten der
Også spiser jeg Toppris. En hver kveld. Får jeg ikke den sjokoladen kan jeg like godt gå å legge meg :-D
Tror vekta kommer til å bikke wtf-hjelp-hinsides mange kilo før baby kommer...
Hjemmelagde seigmenn?Ååå... seigmenn... vurderer å lage hjemmelagde til jul!
Går mest i sjokolade, men ikke så mye de siste ukene.. ikke så mye søtsug for tiden faktisk.. men kommer vel tilbake..!
Surt godteri er jo bare herlig!Jeg fikk smake noen sure "hjul" av en kollega hinn dagen, så igår lette jeg litt desperat etter dem. Fant ikke, men fant noe annet som lignet. Men letingen fortsetter!
Må bare kose oss jeg har også vært mye på mc donalds og spist det jeg vil ha ! Ned 4 kg
Det store bilder der, av surt godteri.... Nam, nam.... Så godt ut! Farlig godt ut!Hun sa hun kjøpte det på nærbutikken her. Kom meg dit i dag, og jeg fant!
Vis vedlegget 92136
Kjøpte to for å ha en stund.
Har du ikke noen i nærheten?Skulle ønske det fantes McDonald's her!
Har du ikke noen i nærheten?
Burger King?
Det store bilder der, av surt godteri.... Nam, nam.... Så godt ut! Farlig godt ut!
Men to poser hadde nok blitt borte ganske fort her!
Ja.. eller ruter da, siden jeg ikke gidder å styre med formerHjemmelagde seigmenn?