Godteri?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Spiser dere godteri, og hva er det beste dere spiser for tiden?

Jeg har siklet på seigmenn lenge nå.... Og julemarsipan.
Tror jeg snart må kjøpen meg en pose, eller to... :-)

Ååå... seigmenn... vurderer å lage hjemmelagde til jul!

Går mest i sjokolade, men ikke så mye de siste ukene.. ikke så mye søtsug for tiden faktisk.. men kommer vel tilbake..!

Jeg fikk smake noen sure "hjul" av en kollega hinn dagen, så igår lette jeg litt desperat etter dem. Fant ikke, men fant noe annet som lignet. ;) Men letingen fortsetter!

Sjokolade, spesielt snickers og kinder maxi... :-D

spiser nonstop som egentlig er til sønnen min som lørdags snop :p Blir ikke mye igjen til han stakkar :p

Uff ja :p sjokolade og marsipan er vanskelig å holde seg unna. Litt sniking i godteposen til datteren også...

Mmm.. karamellpudding i kjøleskapet her ;-)

I skrivende stund spiser jeg på sjokolade flarn :-P

Jeg fikk smake noen sure "hjul" av en kollega hinn dagen, så igår lette jeg litt desperat etter dem. Fant ikke, men fant noe annet som lignet. ;) Men letingen fortsetter!

Har du sjekka Statoil?:)

Her går det meste ned alt for ofte:p
Men er gla i lakris:)

Har dilla på klementiner og eple juice og mc donalds mat! Men ikke noe særlig godteri

Er sykt glad i julemarsipan, og firkløver langplate som har ligget i kjøleskapet en god stund for å bli skikkelig kald, det er sykt godt! :-) ellers er jeg også blitt veldig glad i smågodt og da helst det som er surt og seige ting ikke sjokolade :-) også er jeg altfor glad i cola noe som ikke er bra, men prøver å begrense det veldig til kun helgene, men kan fort drikke det oftere enn helgene også spesielt hvis jeg er litt kvalm :-)

Back
Topp