Godtepose i bursdag

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er det vanlig hos dere?

Her får jeg litt bakoversveis av godteposene. Det er tre ganger så mye godteri som sønnen min pleier å få til lørdagsgodt. Jeg skal lage godteposer til bursdag denne helgen. Hvor mye tenker dere er passe innhold for 7åringer?
 
Har kun hatt 1 barnebursdag. Men synes det holder med ei dropseske og en liten sjokolade f.eks. Jeg putta oppi en liten lightstick. Artigere enn godteri jaffall:) kan ha tatovering også.
 
Ta oppi så mye du selv er passe, spiller vel ingen rolle hva andre mener.

I år hadde vi ikke engang godteposer.
 
Ta opp i det du synes holder :D
Jeg er gjerrig og synes det er dyrt, så her får de ikke så mye :p
 
Jeg syns det varierer veldig fra bursdag til bursdag.
Noen har veldig mye godterier i, andre ikke.
Flere har ting som tatoveringer, trach pakc-figurer og så videre oppi og bare litt godteri.

Skjønner egentlig ikke helt vitsen.
Først proppe ungene fulle av kaker og is, og så sende med egen godtepose hjem for at de skal forbli godtehøye
 
Vi har hatt det noen ganger når han var mindre. Ga ikke så mye, og hadde litt andre ting i posen som klistermerker og slikt.
 
Vi har slutta med det. Ble noe surmuling over det i starten, men så slutta de fleste andre også ;) Det står tross alt både chips og litt snop på bordet, de kan forsyne seg av det. Syns snopeposene er en uting. Er bare mer snop oppå alt snopet man allerede får i seg.
 
Vi bruker det :) men har ikke mye oppi dem. Bruker alltid en klementin og litt godteri :p
 
Her setter vi frem godteskål og chips på bordet. Aldri fått godteposer her.
 
Her er det vanlig ja. Vi hadde to sjokoladegullmynter og en fruktkaramellting, pluss såpebobler. Syns det er mer enn nok etter kaker og saft. Har blitt overrasket hos andre selv, hvor de har fått mengder som tilsvarer lørdagsgodt for flere uker her.

Jeg syns igrunn at 2-3 ting bør være mer enn nok. En dropseske, kundersjokokade og kjærlighet må hvertfall være nok for en syvåring?
 
En fem, seks ting er greit føler jeg . Men det er kun hvis de skal fiske! Også har vi alltid bursdagsfeiringer på lørdager ;-)
 
Her hadde jeg litt godteri utover bordet mens de lekte.
 
Her får de en passe mengde i godteposene når de er i selskap.
Jeg har pleid å kjøpe smågodt og tar 5-10 ting i hver godtepose. Er ikke alltid jeg har godtepose i selskapet til mine egne barn :)
 
Vi hadde barnebesøk for 7-åringen i går, og sånn såg innholdet i godteposane ut:

1415279229058.jpg

Halvliten pose vingummi (48 g), ballong og loomsstrikkgreier (I <3 eBay).

Vi hadde då ikkje snop i besøket (muffins og fruktspyd til dessert), synest det er nok med snop enten i besøket eller i godtepose. Og jentungen synest det var kjekkare å gje vekk litt småting enn berre snop...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har kun hatt to feiringar enda og har hatt meir leiker enn snop i posane. Ebay er gull til innkjøp av små leiker, og nesten gratis;)
Har heller ikkje snop i selskapet, da får dei mat, kaker og juice, det får holde;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Synes ofte det er veldig mye.. Her er det 8 årsbursdag i helga.. Jeg har laga pose med en eventyrsjokolade, 2 pez og en pk hubbabubba.. Regner med flere synes det er lite, men det får jammen bare være! Synes godteposer i bursdag er noe tull i utgangspunktet!
 
Back
Topp