Godt voksene❤

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er det flere her som nærmer seg 40+ ? Jeg er 42, og venter nr 6... men det er et stort hopp fra de andre fem (13 år siden sist), så jeg føler jeg gjør alt på nytt! Føler også at det er ganske stor forskjell på å være gravid som 42 åring kontra 22 år
Hadde vært fint med andres erfaringer❤
 
Jeg tror det er en hel liten gjeng her som er rundt 40. :)

Føler du deg dårligere denne gangen? Jeg fikk aldri barn i 20-årene, så har ikke noe å sammenligne med.
 
Jeg er fylt 40 når baby kommer. Jeg har en 6 åring og en 9 åring hjemme ❤️

Jeg er mer kvalm enn i tidligere svangerskap, ellers mye trøtt , men det var jeg sist også.
 
Er det flere her som nærmer seg 40+ ? Jeg er 42, og venter nr 6... men det er et stort hopp fra de andre fem (13 år siden sist), så jeg føler jeg gjør alt på nytt! Føler også at det er ganske stor forskjell på å være gravid som 42 åring kontra 22 år
Hadde vært fint med andres erfaringer❤

Jeg er også nysgjerrig på hva som kjennes annerledes ut nå!
Jeg er 39 år, men dette er første barn for meg så har ikke noen svangerskap å sammenligne med. Eneste jeg merker til graviditeten er at jeg har litt ømmere bryst enn vanlig, blitt fortere andpusten, bittelitt strekk i livmor/mage og selvfølgelig uteblitt mens Finnes verken kvalm eller dårlig ellers. Er straks 11 uker på vei!
 
Er det flere her som nærmer seg 40+ ? Jeg er 42, og venter nr 6... men det er et stort hopp fra de andre fem (13 år siden sist), så jeg føler jeg gjør alt på nytt! Føler også at det er ganske stor forskjell på å være gravid som 42 åring kontra 22 år
Hadde vært fint med andres erfaringer❤
40 + her og :) Føler meg ikke «godt voksen» :hilarious:

Har en 1 åring, og det svangerskapet var ekstremt tungt. Foreløpig er denne graviditeten en «lek» i forhold. Tror svangerskap er ulike uavhengig av alder. Men det er klart at det er noen faresignaler man skal følge ekstra med på når man er såkalt gammel gravid :hilarious:

Første svangerskapet mitt da jeg var 23 var og tungt. Fryktelig dårlig. Nr 2 var kjempe bra. Nr 3 grusomt. Og nå nr 4. Er foreløpig bra :)
 
Jeg er 39, blir 40 før fødsel. Min første, så kan ikke sammenligne med da jeg var ung. :D
Mannen har fra før av.
 
40 - førstegangs gravid ♡. Utført eggdonasjon i Danmark - ser ut til at det gikk på første forsøk ♡ termin 2 August.

Åh herre. Jeg kommer til å ligge på stranda. Folk kommer til å tro at det er en stranda hval. Så jeg skal finne meg en hvit og sort badedrakt så de tror det er en spekkhogger :)
 
Er 36, blir 37 en liten måned etter termin. Var 33, nesten 34 når førstemann kom
 
Hei hei. Akkurat passert 40 Om alt går bra ventes nå nr 2 etter hjelp fra Hausken. Har en på 10 år fra før så dette er som å starte på nytt
 
Har en dag igjen som 37år... Så er 38år når nr 7 kommer. Fikk første da jeg var 26år. Var dårligere da. Mye mer kvalm og bekkenet var total krasj den gang. Det har jeg klart å unngå med de beste. Har ikke vært bra da heller, men ikke total krasj ihvertfall... med nr 6 hadde jeg er veldig greit svangerskap. Lite plager utover ting man bare må forvente. Litt vondt bekken, kvalme, halsbrann osv. Men slapp vondt i ryggen og isjiasnerver i klem osv da.
 
Jeg har fylt 38 ved termin. Fikk førstemann da jeg var 36 etter mange år som prøvere. Lyktes med IVF begge gangene. Forskjellen denne gang er at jeg skal på 12 ukers kontroll til fostermedisiner på Rikshospitalet. Men det er det sikkert flere av dere som skal? Det er jo bra at vi får god oppfølging :happy:
 
Kommer sikkert til å takke ja til duo test denne gang og. Selv om jeg kommer til å ha angst før den undersøkelsen... Var der i oktober og, og da fikk vi vite at gutten var død.. Så nå håper jeg bare denne blir værende helt til august.
 
Jeg fikk første da jeg var 34 og andre på samme dag som jeg fylte 36. Nå er jeg 37 og vil være 38 ved termin. :)
 
Jeg tror det er en hel liten gjeng her som er rundt 40. :)

Føler du deg dårligere denne gangen? Jeg fikk aldri barn i 20-årene, så har ikke noe å sammenligne med.

Jeg føler meg mye mere sliten.. mindre energi gitt Kjenner også en strekk i magen som ikke har vært så fremtrende før. Kan ha noe med å gjøre at jeg veier omtrent halvparten av det jeg gjorde for 13 år siden
Men det værste er nok mangel på energi!
 
Så gøy å se at vi er en liten gjeng❤ Håper vi kan dele litt tanker og erfaringer underveis
 
Jeg er også nysgjerrig på hva som kjennes annerledes ut nå!
Jeg er 39 år, men dette er første barn for meg så har ikke noen svangerskap å sammenligne med. Eneste jeg merker til graviditeten er at jeg har litt ømmere bryst enn vanlig, blitt fortere andpusten, bittelitt strekk i livmor/mage og selvfølgelig uteblitt mens Finnes verken kvalm eller dårlig ellers. Er straks 11 uker på vei!

Det høres ut som mitt svangerskap nå Men kan legge til mangel på energi og dårlig nattesøvn
 
Jeg ble 40 i dag :nailbiting: Venter femte barnet. Eldste er 9 år, yngste er 1 år. Jeg synes ikke svangerskapene har blitt verre med alderen. Første trimester er alltid slitsomt, men så går det ganske greit :) Og fødslene har blitt enklere og enklere for hver gang :joyful:
 
Jeg ble 40 i dag :nailbiting: Venter femte barnet. Eldste er 9 år, yngste er 1 år. Jeg synes ikke svangerskapene har blitt verre med alderen. Første trimester er alltid slitsomt, men så går det ganske greit :) Og fødslene har blitt enklere og enklere for hver gang :joyful:
Gratulerer med dagen :D
 
Back
Topp