Godt planlagt? Eller overaskelse?

Planlagt, men overraskende :p

Brukte tre år med hormonkurer, prøverør og diverse aborter for å få til førstemann. Så at det skulle gå etter syv måneder på andre Letrozolkur denne gangen var veldig overraskende. Men veldig velkomment ❤️
 
Planlagt og overraskende at den satt på første forsøk med prestasjonsangst fra mannens side :laughing002 husker jeg ble så skuffa over den lille ladningen hans :laughing021
 
Planlagt og overraskende at den satt på første forsøk med prestasjonsangst fra mannens side :laughing002 husker jeg ble så skuffa over den lille ladningen hans :laughing021
Ååh sukkerert, er du også kommet inn i oktober gruppa :D? Gratulere så mye. Vi er jo begge fra mars
 
Ååh sukkerert, er du også kommet inn i oktober gruppa :D? Gratulere så mye. Vi er jo begge fra mars
Jaa :D takk! nå er jeg jo bare 11 dpo. Men håper jeg holder meg her helt til oktober! Fikk 1-2 på cb så da krysser vi fingre og tær!
 
Jaa :D takk! nå er jeg jo bare 11 dpo. Men håper jeg holder meg her helt til oktober! Fikk 1-2 på cb så da krysser vi fingre og tær!

Får håpe vi begge får bli her :) er så nervepirrende å være gravid. Som sist har jeg så mye engstelser. Jeg har jo ingen symptomer nå og blir sprø av det. Har ultralyd igjen 27 februar, og det virker en evighet til. I går kveld gråt jeg litt i senga og bare sa «vær så snill, la meg våkne kvalm» :knegg: huff,
Blir noen lange uker :eek: vil så gjerne at denne skal sitte til oktober :)
 
Får håpe vi begge får bli her :) er så nervepirrende å være gravid. Som sist har jeg så mye engstelser. Jeg har jo ingen symptomer nå og blir sprø av det. Har ultralyd igjen 27 februar, og det virker en evighet til. I går kveld gråt jeg litt i senga og bare sa «vær så snill, la meg våkne kvalm» :knegg: huff,
Blir noen lange uker :eek: vil så gjerne at denne skal sitte til oktober :)
Ja vi får bare håpe! Men ventetiden er lang ja.. med nr 1 så fikk jeg flere tul pga tidligere sa. Men får vel sikkert ikke det nå :(
 
Planlagt, men veldig overraskende.
Vi prøvde til pp 26 med førstemann. Når vi begynte å prøve på nr to ble jeg gravid i pp2-3, men mistet. Så kom den lange syklusen etter sa og så en syklus til og jeg fikk positiv test.

Gikk egentlig og ventet på el, for jeg hadde en kraftig blødning ca en uke etter el og tenkte at denne mensne kom grådig raskt denne gangen, men etter en stund kom en innskytelse om å teste og da var det en ordentlig tydelig strek.

Så to runder nå, hvor vi har trodd at vi ikke har truffet, og så to graviditetstester som er positive, og at det har gått så raskt etter at vi prøvde så lenge med førstemann er ganske utrolig!
 
Ikke planlagt og veldig overraskende! 2 åringen jobbet vi over 1 år med å få til, så trodde ikke det gikk an for meg å bli gravid uten å prøve hardt og lenge..

Ideelt sett kunne vi godt ventet 6-9 mnd, men det blir bare detaljer. Ungen er veldig velkommen!
 
Planlagt meg overrasket. For vi har prøvd i ca 10 måneder. Og nå i januar tenkte vi ikke så mye på det, og plutselig var jeg gravid :D
 
Back
Topp