Godt planlagt? Eller overaskelse?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Var den lille spiren godt planlagt eller er den en gledelige overaskelse :)? Mange som har IVF spire?

Vi skulle starte å prøve på en 2020 unge, men jeg sluttet med minipiller for å få orden på sykluser før den tid. Men prevansjon vi brukte svikta og vipps er vi :D velkommen skal lillebror eller lillesøster være selvom den satt før vi rakk å prøve :)
 
Goooodt planlagt prøverørsspire her ❤️
 
Veldig planlagt prøverør baby her også . Etterlengtet etter å ha prøvd 6 år! :Heartred
 
Planlagt og etterlengtet, men stor overraskelse at det gikk så fort :)
 
Veldig etterlengtet prøverørsspire her. Håper bare alt står bra til i magen, etter et par kjipe dager her.
 
Veldig planlagt her også :) vi brukte ett år uten at det gikk, så fikk jeg en hormonsprøyte for å time EL hos gyn - og vipps så satt den :D
 
Veldig godrt planlagt prøverørsspire her også:Heartred
 
Planlagt, ønsket og etterlengtet, men utrolig overrasket over at det gikk så fort! :)
 
Planlagt, men veldig overrasket over hvor fort det gikk! Selv om det var planlagt så hadde vi ikke regnet med at det skulle skje på første forsøk, egentlig.
 
Meget godt planlagt ivf-spire :)
Edit: og fikk en overraskelse med på "kjøpet" nr. 1 var planlagt, tvillingen var sureprise!
 
Last edited:
Veldig lite planlagt, så egentlig utrolig at jeg fant det ut så fort!

Kjenner kroppen min veldig godt, så selvom jeg har hatt flere overraskelser, så har jeg alltid merket det tidlig!

Men spiren er veldig velkommen, selvom det ble noen år før planen :)
 
Back
Topp