Godis...

Livlig :-)

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Hvor ofte og mye godis spiser du i løpet av en uke?
Kjøper inn en plate sjokolade til meg og gubben og en potetgull på deling i helgen. Ellers så har jeg vært veldig flink i ukedagene...skal sies at jeg har scannet kjøkkenskapene relativt mange ganger i løpet av uka uten å finne noe da... Klarer ikke å la kjeks, godteri osv ligge, eneste som får være ifred er is (glemmer at vi har...)
Hvordan er det med dere?

Spiser godis og potetgull stort sett i helgene, meeen synder både titt og ofte...slukte akkurat 2 kokosboller ;) haha!

Blir nok litt for mye her i huset av og til :eek: Har helt dilla på Kinder Maxi for tiden, men har streng grense på maks én per dag, og den er jo ikke så stor akkurat :p Så er det et glass sjokomelk om dagen da.. I helgene blir det noe ekstra. Tenker ikke så mye på det egentlig, for jeg har gått omtrent hele svangerskapet hittil uten å ha lyst på godteri i det hele tatt, så da gir jeg meg selv lov til å synde littegrann de siste to månedene :)

Er nok verken av de verste eller de flinkeste. Kjøper en sjokoladeplate som jeg tar et par biter av per dag, og spiser nok litt mer av mindre sunt pålegg som syltetøy og nugatti max. Var akkurat på trening hos fysioterapeut, og hadde veldig halsbrann etterpå, så da svippet jeg innom McDonalds og kjøpte en liten jordbærmilkshake. Men sånt gjør jeg veldig sjeldent! Men halsbrannen ble iallfall bedre da;) Har også lettere for å gi etter for fristelser i kantina på jobb. Men ikke hver dag.

Har ekstremt dårlig matlyst og har gjennom hele svangerskapet hatt lite lyst på verken mat eller godis, men har innimellom unnet meg når jeg får lyst på, og da har det ikke spilt noen rolle om det er ukedag eller helg ;) har ikke hatt noen spesielle cravings annet enn for 2 ukers tid siden hadde jeg dilla på sjokoladetrekt marsipangris, så det gikk med noen sånne :p hehe. Er 32+0 så ikke lenge igjen til termin ;D heldige dere som har matlysten i orden.

Her har jeg spist alt for mye godteri, litt hver dag :p klarer ikke å la vær, har vi ikke godteri finner jeg kjekse å spise på... *oppgittavmegselv*

Er ikke noe flink, men spiser ikke mengder.
Har veldig lite matlyst, så dermed ikke like dårlig samvittighet for det søte jeg spiser.
Gått opp 1 kg nå

Har vært i Sverige, så blitt litt i det siste... Litt hver dag, men ikke mer enn tre-fire slike sure belter hver dag, typ.
Heldigvis har jeg ganske fine varsler hvis jeg spiser for mye, for ofte, ved at jeg får hodepine og trenger masse vann :p
Da vil ikke kroppen ha mer!

Her kjøper jeg inn Godteri men det er ofte mannen som spiser det opp mens jeg legger guttungen fordi jeg sovner som oftest alltid .. når jeg våkner det tomt :p ellers hadde jeg ikke lyst på alikevell ! stakkars.. så blir han sittende å spise det alene føler meg litt slem ;) men koser oss somoftes bare i helgene.. men som i denne uken var vi i barnebursdag på torsdagen, bursdag til svigermor igår og idag er det jo lørdag å vi skal på kino så da ble det jo litt mer kos denne uka .. :D :p

Back
Topp