Godgutten min..

Bor du langt unna føden da? Har selv 3,5 timer i bil! Så om noe skjer må jeg kontakte den lokale fødestue momentant så de får meg av gårde siden jeg ikke får føde vaginalt!
 
Nei, det tar 8 min med bil. Og så et kvarter ekstra for å få svigermor opp for å passe tassen. :)
 
Hehe ja det er jo en fordel med barnevakt! Heldig du som er så nært føden! Men er jo vant med lange avstander så vi tar jo våre forhåndsregler!
 
Ja, man blir jo vant med det man må. Misunner ikke dere som må dra i timesvis til sykehuset. Jeg syns det var fælt sist med en halvtime i bil med rier.
 
Hehe ja men om fødselen er godt i gang blir man sendt med fly eller helikopter! Det tarvel ca 15 minutter:) å de fleste kan jo føde her om tia blir knapp!
 
Sånne fancy løsninger har ikke vi. :p eller, er jo helikopter her, men aldri hørt at det har blitt brukt til fødende.

5 minutter mellom! Juhu, det går fremover! ;) burde kanskje ringe føden snart og høre.. Hehe..
 
Ja ring å høre! Kjenner jeg er super spendt:) du blir å føde i natt:)
 
Venter et par til. Har ikke lyst til å dra de opp her og så dabber det av igjen. Er så varierende lengde på de at jeg blir sprø. Var mye enklere forrige gang, da var det liksom ingen tvil.
 
Ja det er jo veldig kjipt å bli sendt hjem igjen! Dette er virkelig spennende:)
 
Hmm hvordan går det?
 
Å så spennende! Nesten så jeg får ont sammen med deg! Nå går det framover!
 
Åååååååå!!!!! Så spent på hvordan dette ender :D
 
Ja nå har du snart bruket hos deg og kan snuse inn den deilige babylukta og kose med verdens fineste! Kjenner jeg blir litt misunnelig! Men har bare tre uker igjen å vente selv:)
 
Hehe epidural er fantastisk:) håper du har fått stor åpning allerede:)
 
Haha autokorekt på den jeg skrev i sta bruket= nurket
 
Back
Topp