Godgutten min..

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Har hatt vonde, tidvis regelmessige rier i hele dag, og det har jo tassen på 4 fått med seg.
Han liker ikke at mamma har vondt, så han satte et av sine lynet mcqueen-plaster på magen min. Plaster tar jo bort vondten hans, så da hjelper det sikkert mamma også. :)
 
Har hatt vonde, tidvis regelmessige rier i hele dag, og det har jo tassen på 4 fått med seg.
Han liker ikke at mamma har vondt, så han satte et av sine lynet mcqueen-plaster på magen min. Plaster tar jo bort vondten hans, så da hjelper det sikkert mamma også. :)

Gud, så nydelig han er da!! Helt fantastisk tankegang disse små har :)*smelte totalt*
 
Har hatt vonde, tidvis regelmessige rier i hele dag, og det har jo tassen på 4 fått med seg.
Han liker ikke at mamma har vondt, så han satte et av sine lynet mcqueen-plaster på magen min. Plaster tar jo bort vondten hans, så da hjelper det sikkert mamma også. :)
Ååå nemmen for en søt liten! :)
 
Smelt <3 så søtt
 
Så søt:) Mi snuppe blåser meg på magen når babyen sparker eller jeg får vonde kynnerne;-)

Spennende å se om det blir fødsel på deg nå da;-)
 
Hehe.. Ja nå har du jo fått plaster på så da spørs det;-) Hærlig guttunge du har:)
 
...eller at babyen bare kan holde seg der litt til, så han får mamma for seg selv:)
 
Hvordan går det? Tar det seg opp?:)
 
Nekj, de blir skikkelig vonde, hyppige og lange og så dabber de av igjen. Vært sånn siden 5 i natt. Nå er vi tilbake på 7-8min mellom og bare "liten grimase-vonde".
Gubben og svigermor er overbevist om at det blir i natt, jeg er mer pessimistisk. Vi får se. Får ikke gjort så mye mer, uansett. Gidder ikke løpe opp og ned trappa, liksom. :p
 
Nekj, de blir skikkelig vonde, hyppige og lange og så dabber de av igjen. Vært sånn siden 5 i natt. Nå er vi tilbake på 7-8min mellom og bare "liten grimase-vonde".
Gubben og svigermor er overbevist om at det blir i natt, jeg er mer pessimistisk. Vi får se. Får ikke gjort så mye mer, uansett. Gidder ikke løpe opp og ned trappa, liksom. :p
Blir spennende å se da:) Jeg har ikke så mye som en eneste kynner, så du leder kappløpet så langt;-)
 
Nekj, de blir skikkelig vonde, hyppige og lange og så dabber de av igjen. Vært sånn siden 5 i natt. Nå er vi tilbake på 7-8min mellom og bare "liten grimase-vonde".
Gubben og svigermor er overbevist om at det blir i natt, jeg er mer pessimistisk. Vi får se. Får ikke gjort så mye mer, uansett. Gidder ikke løpe opp og ned trappa, liksom. :p


Da mamma skulle ha meg hadde hun sterke rier, men hun hadde ikke ont! Hun satt på stua på sykehuset til ca 12 på natten før hun ba om epidural, da lo jordmoren av henne og sa at hun trengte ikke epidural m hun satt i sta og så tv! Jeg er født rett etter halv to på natten! Så riene kan være effektiv selv om de ikke gjør ont:)
 
Da mamma skulle ha meg hadde hun sterke rier, men hun hadde ikke ont! Hun satt på stua på sykehuset til ca 12 på natten før hun ba om epidural, da lo jordmoren av henne og sa at hun trengte ikke epidural m hun satt i sta og så tv! Jeg er født rett etter halv to på natten! Så riene kan være effektiv selv om de ikke gjør ont:)
Ikke si sånt, da, har ikke lyst til å føde i do. :p
For øvrig gjør det nå nokså vondt, og varer ganske lenge.. men, jeg er fortsatt hellig overbevist om at det snart gir seg. :p
 
Ikke si sånt, da, har ikke lyst til å føde i do. :p
For øvrig gjør det nå nokså vondt, og varer ganske lenge.. men, jeg er fortsatt hellig overbevist om at det snart gir seg. :p
Ikke ring for sent da;-)
 
Ikke si sånt, da, har ikke lyst til å føde i do. :p
For øvrig gjør det nå nokså vondt, og varer ganske lenge.. men, jeg er fortsatt hellig overbevist om at det snart gir seg. :p

Hehe ikke meningen å skremme deg:) var jo bare en trøst så d ikke skulle tro at smertene er helt bortkastet:)
Masse tykke til! Du får nok i natt eller i morgen tidlig:)
 
Håper du har rett. Kan ihvertfall glemme å få sove i natt med mindre det brått gir seg. Godt man var fornuftig og tok en lur i en stille periode tidligere i dag. :)
 
Ja det er lurt å sove når man kan! Vert i kontakt med føden eller?
 
Back
Topp