førjulsbaby
Forelsket i forumet
Siste uka har jeg plutselig fått mye plager med sure oppstøt, og i natt toppet det seg helt, slik at jeg knapt fikk sove. Tenkte da at jeg bare må bli bevisst på hva jeg spiser, og har googlet litt rundt for å finne ut hvilke matvareprodukter man bør holde seg unna.
Problemet er jo at jeg stadig er kjesken på noe, og lurer derfor på om noen har noen tips til hva som er greit å småspise litt i løpet av dagen? Noen spesiell type frukt eller kjeks eller noe? Ser man skal unngå juice, og melk er det veldig delte meninger om. Jeg er dessverre ikke noe vannmenneske, noen som har tips til hva slags drikke som kan være trygt og greit å bruke?
Tusen takk, blir glad for alle råd [:)]
Problemet er jo at jeg stadig er kjesken på noe, og lurer derfor på om noen har noen tips til hva som er greit å småspise litt i løpet av dagen? Noen spesiell type frukt eller kjeks eller noe? Ser man skal unngå juice, og melk er det veldig delte meninger om. Jeg er dessverre ikke noe vannmenneske, noen som har tips til hva slags drikke som kan være trygt og greit å bruke?
Tusen takk, blir glad for alle råd [:)]