Gode strømpebukser

En tråd i 'Mai 2020' startet av Desembermamma88, 14 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Desembermamma88 Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Litt random spørsmål kl 1.30 om natta, men, noen som har tips til strechy strømpebukser? Magen er ikke helt stor nok for gravidstrømpebuksene, men orker ikke noe som strammer heller.. :)

• Enig Enig x 1
  2. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

De tynne ullstrømpebuksene til Pierre Robert går godt over magen - prøvd de? Brukte de fram til jeg fikk kjøpt meg gravidstrømpebukse

3. Desembermamma88 Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Takk for tips! :) ikke prøvd de nei!:)

4. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

spørs jo såklart hvor stor mage du har.. men min kom kjapt og er stor - og jeg brukte den senest i slutten av november ;)

• Liker Liker x 1
  5. shorty101 Blir kjent med forumet

Jeg har ikke spesielt stor mage selv heller, men kjøpte meg nettopp gravidstrømpebukse fra h&m. Ble nesten gal av vanlige som rullet nedover, strammet eller ikke satt helt som jeg ville, så jeg kjøpte like gjerne for gravide. Synes ikke den er spesielt mye større på magen enn de vanlige egentlig, men den går høyere opp og sitter sånn sett bedre :cat: Ellers har jeg ikke funnet noen vanlige som jeg liker spesielt godt...

• Enig Enig x 1
  6. Desembermamma88 Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Jaa, det er det... Jeg passer ikke i de gravidstrømpebuksene jeg har fra hm, men kan jo eventuelt prøve å gå ned i str også.. Dette mellomstadie er litt travelt! Spesielt når det er jul...

Del denne siden