Gode strømpebukser

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Litt random spørsmål kl 1.30 om natta, men, noen som har tips til strechy strømpebukser? Magen er ikke helt stor nok for gravidstrømpebuksene, men orker ikke noe som strammer heller.. :)
 
De tynne ullstrømpebuksene til Pierre Robert går godt over magen - prøvd de? Brukte de fram til jeg fikk kjøpt meg gravidstrømpebukse
 
Jeg har ikke spesielt stor mage selv heller, men kjøpte meg nettopp gravidstrømpebukse fra h&m. Ble nesten gal av vanlige som rullet nedover, strammet eller ikke satt helt som jeg ville, så jeg kjøpte like gjerne for gravide. Synes ikke den er spesielt mye større på magen enn de vanlige egentlig, men den går høyere opp og sitter sånn sett bedre :cat: Ellers har jeg ikke funnet noen vanlige som jeg liker spesielt godt...
 
Jeg har ikke spesielt stor mage selv heller, men kjøpte meg nettopp gravidstrømpebukse fra h&m. Ble nesten gal av vanlige som rullet nedover, strammet eller ikke satt helt som jeg ville, så jeg kjøpte like gjerne for gravide. Synes ikke den er spesielt mye større på magen enn de vanlige egentlig, men den går høyere opp og sitter sånn sett bedre :cat: Ellers har jeg ikke funnet noen vanlige som jeg liker spesielt godt...
Jaa, det er det... Jeg passer ikke i de gravidstrømpebuksene jeg har fra hm, men kan jo eventuelt prøve å gå ned i str også.. Dette mellomstadie er litt travelt! Spesielt når det er jul...
 
Back
Topp