Gode nyheter!

• Trådstarter Trådstarter Redaktør Karine
  • Opprettet Opprettet
MammoC skrev:
Supert! :) Jeg lurer på om det ikke går ann å søke i forumet lenger? Jeg finner det ikke vertfall.. Er liksom ikke vits i å lage em my tråd for å spørre om noe som kanskje har vært diskutert mange ganger før..

Hei!

Vi har fjernet det gamle søket for det var ikke godt nok. Jobber nå med et nytt og mye bedre søk. Det kommer!!!

mvh
Karine

dizzo skrev:
Er storfornøyd med hvordan det har blitt!!! emoticon

MEN, jeg (og flere jeg har snakket med her inne) ser fortsatt ikke hvis noen oppdaterer første innlegg...

Noterer....  og tar innspillet videre til teknisk.

Karine:)

Hvor kan man deaktivere at andre ser man er pålogga? Mange av oss som ikke har savna den funksjonen, og siden man tidligere kunne velge, så regner jeg med vi kan det nå også, bare finner ikke hvor!

Vildet skrev:
Veldig gledelig å "få se igjen" gamle forumvenner :)

Sliter fortsatt med å bruke forumet på mobilen (N8). Får ikke skrevet i skrivefeltet og det er fortsatt en reklame som legger seg midt i innleggene. Håper det snart blir fikset, for har hatt mye glede av å ha forumet med på mobilen tidligere.

Hei.
Tror også at det å få eget vindu for innskriving vil gjøre det lettere med din mobil. Det vinduet inneholder ikke reklame. At reklamen legger seg midt i lesefeltet er noe vi ser på. Men først vil vi sikre at en del andre ting virker som det skal, så tar bugs som vi bare ser innimellom... og den reklamefeilen kommer og går litt... alt etter hvilke reklamer som blir vist. Noe vi ikke styrer.

KonTrolla skrev:
Hvor kan man deaktivere at andre ser man er pålogga? Mange av oss som ikke har savna den funksjonen, og siden man tidligere kunne velge, så regner jeg med vi kan det nå også, bare finner ikke hvor!

Hei.
Visste ikke at det kunne slås av før. Det skal vi selvsagt se på. Når den funksjonen kommer, vil jeg tro at du finner den under mine opplysninger og en setting for om en skal være synlig eller ikke i forumet.

Redaktør Karine skrev:
Sjakkruta skrev:
Kjempeflott! :)

Jeg lurer også på hvor lenge jeg skal ha "uleste" pm-er?

Hmmm... det er også en bug som sitter igjen. Gir beskjed til teknisk!

Takk for at du sier ifra!

mvh
Karine

Supert! Takk for det :)

Redaktør Karine skrev:
Vildet skrev:
Veldig gledelig å "få se igjen" gamle forumvenner :)

Sliter fortsatt med å bruke forumet på mobilen (N8). Får ikke skrevet i skrivefeltet og det er fortsatt en reklame som legger seg midt i innleggene. Håper det snart blir fikset, for har hatt mye glede av å ha forumet med på mobilen tidligere.

Hei! Forumet er ennå ikke optimalt tilpasset mobile plattformer, men det tar tak i når vi har fikset opp på forumet. 

Jeg kommer fint inn på forumet via min iPhone, ingen reklame heller. Men dette varierer sikkert fra telefon til telefon. 

mvh Karine

hos meg er det også sånn som vildet har når hun er på med mobilen... har n8 jeg og...

veldig fornøyd med forumet sånn som det er blitt nå :)

Ikke at det betyr så veldig mye - men jeg forstår ikke hvorfor ikke jeg får de innleggene mine jeg hadde fra før? Jeg har tross alt vært medlem her i årevisemoticon

Elimor skrev:
Ikke at det betyr så veldig mye - men jeg forstår ikke hvorfor ikke jeg får de innleggene mine jeg hadde fra før? Jeg har tross alt vært medlem her i årevisemoticon

Vi vil ta en titt på profilen din. :)

IT-Sandviks skrev:
KonTrolla skrev:

Hei.
Visste ikke at det kunne slås av før. Det skal vi selvsagt se på. Når den funksjonen kommer, vil jeg tro at du finner den under mine opplysninger og en setting for om en skal være synlig eller ikke i forumet.

Det var en funksjon som het "skjul fra online brukerliste", der man sto som avkortet selv om man var pålogget ja.. Den savner jeg også...

Er det mulig å ordne at linker man trykker på automatisk åpnes i ett nytt vindu? Navigeres bort fra siden hver gang jeg trykker på en link, og det er ganske kjedelig.

svampebob skrev:
Er det mulig å ordne at linker man trykker på automatisk åpnes i ett nytt vindu? Navigeres bort fra siden hver gang jeg trykker på en link, og det er ganske kjedelig.

har tenkt det samme....

Elimor skrev:

Da er det fikset emoticon

Snuppo og Sneipen skrev:
svampebob skrev:

har tenkt det samme....

Kommer ved neste oppdatering :-) Da blir innskrivingen i eget vindu. Og lenker vil åpnes i nytt vindu som default.

Jeg lurer på om spørreundersøkelsene (polls) blir forbedret, slik at man ser hvor mange som har svart til sammen, under hvert alternativ (og antall %)? Savner dette.

Jordbæris skrev:
Jeg lurer på om spørreundersøkelsene (polls) blir forbedret, slik at man ser hvor mange som har svart til sammen, under hvert alternativ (og antall %)? Savner dette.

Vi kommer til å forbedre den ja. Men vi har noen andre "små ting" som stiller foran i køen. Desverre.
Ønsker å gjøre polls noe mer brukervennlig for de behovene dere har i forumet!

IT-Sandviks skrev:
Elimor skrev:

Da er det fikset emoticon

Flotte greieremoticon

Jeg har ikke holdt meg oppdatert på alle trådene om det nye forumet.. så kan godt hende dette er foreslått før, men jeg spør likevel. Er det mulig å lage en funksjon ala den på facebook eller enkelte andre forum at en kan få mail når noen svarer i en tråd du har laget, eller når noen quoter et innleg du har skrevet? Hvis denne funksjonen allerede finnes, hvordan går jeg fram for å finne innstillingene?

Syns dette hadde vært en fin ting for å holde diskusjonene gående og få svar på det en lurer på :)

3 små bøller skrev:
Savner en knapp som sender en til første uleste innlegg i en tråd man har lest i før. Nå må man jo bla seg nedover for å finne der man slapp sist. Og det er litt kjedelig i tråder med mange sider...

Dette savner eg også! :)

I tillegg savner eg å kunne komme rett til siste innlegg i en tråd. Kan jo klikke meg til siste side, men da må eg ofte bla langt nedover sida for å finne siste innlegg. 
På nokre forum kan du, i tillegg til å sjå kem som skreiv siste innlegg og tidspunktet det var postet, også klikke deg rett til innlegget, og det synes hvertfall eg er veldig greit. :)

Back
Topp