Gode nyheter!

• Trådstarter Trådstarter Redaktør Karine
  • Opprettet Opprettet
R

Redaktør Karine

Guest
Hei alle sammen!

Som mange av dere har sett har vi hatt en oppdatering på forumet i dag.
Nå kan dere se hvilke brukere som er online på forumet og i hver enkelt tråd.

Dere kan også sortere ut visningen for å se dagens innlegg, siste 7 dager osv... OG du kan filtrere ut tråder du har deltatt i og avstemninger.

Vi jobber videre med å finne gode løsninger på smileys, pop-up og andre endringer! Vi gir oss ikke før forumet er 100 prosent, det kan dere være sikre på.

Nå er det opp til dere å poste engasjerende, temperamentsfulle, provoserende, rørende, lattervekkende, harme og morsomme innlegg.
Den store forumkonkurransen pågår frem til mandag.

Kjør debatt, folkens!

Hilsen Karine
Sjefredaktør, Babyverden

emoticon

Er kjempefornøyd med de endringene som har kommet! Føler meg litt mer "hjemme" her allerede.

Endelig kom hvem som er inne på forumet, tommel opp! Følte meg så ensom her før :P

Supert :D 
Det jeg savner mest nå er at man skal slippe å poste et innlegg i tråden for å kunne se hva andre har skrevet. 

Meeelina skrev:
Endelig kom hvem som er inne på forumet, tommel opp! Følte meg så ensom her før :P

signerer + nå føler jeg meg ikke så "lost" lenger,siden jeg kan få opp tråder jeg har deltatt i
da blir det mye gøyere og svare i tråder,for da kan man følge med på de seinere også.

Tanntrollet09 skrev:
Supert :D 
Det jeg savner mest nå er at man skal slippe å poste et innlegg i tråden for å kunne se hva andre har skrevet. 

Hei! Dette er en feil noen brukere sliter med, og vi gjør alt vi kan for å rette opp! Hold ut, jeg håper løsningen er nær...

mvh
Karine

Kjempeflott! :)

Jeg lurer også på hvor lenge jeg skal ha "uleste" pm-er?

Sjakkruta skrev:
Kjempeflott! :)

Jeg lurer også på hvor lenge jeg skal ha "uleste" pm-er?

Hmmm... det er også en bug som sitter igjen. Gir beskjed til teknisk!

Takk for at du sier ifra!

mvh
Karine

Plutselig var jeg ikke så alene her lenger! Dette var en god nyhet! :-)

Tweak skrev:
Plutselig var jeg ikke så alene her lenger! Dette var en god nyhet! :-)

En annen god nyhet er at du ikke har vært alene før heller..., selv om det har virket sånn... ;)

Karine

Tipp topp  :)

Veldig gledelig å "få se igjen" gamle forumvenner :)

Sliter fortsatt med å bruke forumet på mobilen (N8). Får ikke skrevet i skrivefeltet og det er fortsatt en reklame som legger seg midt i innleggene. Håper det snart blir fikset, for har hatt mye glede av å ha forumet med på mobilen tidligere.

Vildet skrev:
Veldig gledelig å "få se igjen" gamle forumvenner :)

Sliter fortsatt med å bruke forumet på mobilen (N8). Får ikke skrevet i skrivefeltet og det er fortsatt en reklame som legger seg midt i innleggene. Håper det snart blir fikset, for har hatt mye glede av å ha forumet med på mobilen tidligere.

Hei! Forumet er ennå ikke optimalt tilpasset mobile plattformer, men det tar tak i når vi har fikset opp på forumet. 

Jeg kommer fint inn på forumet via min iPhone, ingen reklame heller. Men dette varierer sikkert fra telefon til telefon. 

mvh Karine

Jeg savner at man kan se når innlegget er postet, i listen over alle innlegg. Man ser jo kun når siste svaret er postet...

emoticon 

Savner en knapp som sender en til første uleste innlegg i en tråd man har lest i før. Nå må man jo bla seg nedover for å finne der man slapp sist. Og det er litt kjedelig i tråder med mange sider...

3 små bøller skrev:
Savner en knapp som sender en til første uleste innlegg i en tråd man har lest i før. Nå må man jo bla seg nedover for å finne der man slapp sist. Og det er litt kjedelig i tråder med mange sider...

Ønsket er notert ned og vil bli tatt med videre. :)

Er storfornøyd med hvordan det har blitt!!! emoticon

MEN, jeg (og flere jeg har snakket med her inne) ser fortsatt ikke hvis noen oppdaterer første innlegg...

Supert! :) Jeg lurer på om det ikke går ann å søke i forumet lenger? Jeg finner det ikke vertfall.. Er liksom ikke vits i å lage em my tråd for å spørre om noe som kanskje har vært diskutert mange ganger før..

Back
Topp