E
eLLe*meLLe
Guest
Når vil det være mulig å se hvilke tråder som har nye innlegg?
Vil det komme en funksjon der man kan merke tråder som lest?
Vil det komme en funksjon der man kan merke tråder som lest?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott, men mangler det at ein skal kunne legge med bilde når ein sender privat melding..Jannike1 skrev:
Jeg vet det kommer en greie med smilyer, men hva med en favoritt liste med egenvalgte smilyer? Det fleste av oss har helt sikkert et lite nummer smilys som vi bruke mye oftere enn de andre smilyene.Tanntrollet09 skrev:
jeg savner den gang da det var ukomlisert å logge seg på, og å gå inn å lese og skrive innlegg... Blir helt IDIOT av dette her nye.. Er jo tull fra ende til annen! Nå har jeg brukt en evighet (les hvertfall 30 min) på å prøve å åpne innlegg på feb. 2011 forumet.. det fikk jeg ikke til!! tester å gå inn på januar, og der funket det.. sliter også til tider med at man overhodet ikke får logget seg inn!! Dette skaper fryktelig mye frustrasjon!Er ikke alltid man har en halvtime på å sitte av til å prøve å logge seg på ett forum, i en travel hverdag.. Tror forumet taper masse på dette! Nå fikk jeg endelig funnet ett sted å blåse ut mine frustrasjoner over disse forumsproblemene som gjør at det har gått fra å være en koselig ting å sjekke bv, til at man rett og slett blir forbanna for ting ikke funker og bruker mye tid på ingenting!februarspyffen skrev:
Kan ikke se det er spurt om før:KonTrolla skrev:
Kommer funksjonen tilbake, den hvor man kunne trykke på en bruker og få opp de siste 100 innleggene til den brukeren?
Dersom det allerede er svart på, så beklager jeg at jeg ikke har fått det med meg!
Jeg har ikke holdt meg oppdatert på alle trådene om det nye forumet.. så kan godt hende dette er foreslått før, men jeg spør likevel. Er det mulig å lage en funksjon ala den på facebook eller enkelte andre forum at en kan få mail når noen svarer i en tråd du har laget, eller når noen quoter et innleg du har skrevet? Hvis denne funksjonen allerede finnes, hvordan går jeg fram for å finne innstillingene?hirly skrev:
Syns dette hadde vært en fin ting for å holde diskusjonene gående og få svar på det en lurer på :)
IT-Sandviks skrev:Jeg har ikke holdt meg oppdatert på alle trådene om det nye forumet.. så kan godt hende dette er foreslått før, men jeg spør likevel. Er det mulig å lage en funksjon ala den på facebook eller enkelte andre forum at en kan få mail når noen svarer i en tråd du har laget, eller når noen quoter et innleg du har skrevet? Hvis denne funksjonen allerede finnes, hvordan går jeg fram for å finne innstillingene?hirly skrev:
Syns dette hadde vært en fin ting for å holde diskusjonene gående og få svar på det en lurer på :)
Den finner du under Min side og Mine opplysninger. Huk av for epost for PM og postinger på de trådene du abonnerer på :-)