Gode nyheter!

• Trådstarter Trådstarter Redaktør Karine
  • Opprettet Opprettet
Når vil det være mulig å se hvilke tråder som har nye innlegg?

Vil det komme en funksjon der man kan merke tråder som lest?

Flott, men mangler det at ein skal kunne legge med bilde når ein sender privat melding..

jeg savner den gang da det var ukomlisert å logge seg på, og å gå inn å lese og skrive innlegg... Blir helt IDIOT av dette her nye.. Er jo tull fra ende til annen! Nå har jeg brukt en evighet (les hvertfall 30 min) på å prøve å åpne innlegg på feb. 2011 forumet.. det fikk jeg ikke til!! tester å gå inn på januar, og der funket det.. sliter også til tider med at man overhodet ikke får logget seg inn!! Dette skaper fryktelig mye frustrasjon!Er ikke alltid man har en halvtime på å sitte av til å prøve å logge seg på ett forum, i en travel hverdag.. Tror forumet taper masse på dette! Nå fikk jeg endelig funnet ett sted å blåse ut mine frustrasjoner over disse forumsproblemene som gjør at det har gått fra å være en koselig ting å sjekke bv, til at man rett og slett blir forbanna for ting ikke funker og bruker mye tid på ingenting!

Kan ikke se det er spurt om før:

Kommer funksjonen tilbake, den hvor man kunne trykke på en bruker og få opp de siste 100 innleggene til den brukeren?

Dersom det allerede er svart på, så beklager jeg at jeg ikke har fått det med meg!

Jeg vet det kommer en greie med smilyer, men hva med en favoritt liste med egenvalgte smilyer? Det fleste av oss har helt sikkert et lite nummer smilys som vi bruke mye oftere enn de andre smilyene. 

Jannike1 skrev:
Flott, men mangler det at ein skal kunne legge med bilde når ein sender privat melding..

Hei.

Foreløpig konsentrere vi oss med å få på plass pop-up ved innskriving av nye meldinger, ny og bedre smileys funksjon(og raskere), samt høyere stabilitet på forumet.

Når dette er på ålass kommer vi til å se på andre absolutt kjekke ting å ha. Der blant annet bilder i PM er aktuelt, og mapper i innboksen.

Tanntrollet09 skrev:
Jeg vet det kommer en greie med smilyer, men hva med en favoritt liste med egenvalgte smilyer? Det fleste av oss har helt sikkert et lite nummer smilys som vi bruke mye oftere enn de andre smilyene. 

Det har vi ikke tenkt på. Men det e rnoe å ta med seg videre! Vi kommer til å lage hurtig"koder" for de mest brukte og en dropdown meny for enda flere. Ser at det ikke er det samme som egne skreddersydde hurtiglister. Det er notert!

februarspyffen skrev:
jeg savner den gang da det var ukomlisert å logge seg på, og å gå inn å lese og skrive innlegg... Blir helt IDIOT av dette her nye.. Er jo tull fra ende til annen! Nå har jeg brukt en evighet (les hvertfall 30 min) på å prøve å åpne innlegg på feb. 2011 forumet.. det fikk jeg ikke til!! tester å gå inn på januar, og der funket det.. sliter også til tider med at man overhodet ikke får logget seg inn!! Dette skaper fryktelig mye frustrasjon!Er ikke alltid man har en halvtime på å sitte av til å prøve å logge seg på ett forum, i en travel hverdag.. Tror forumet taper masse på dette! Nå fikk jeg endelig funnet ett sted å blåse ut mine frustrasjoner over disse forumsproblemene som gjør at det har gått fra å være en koselig ting å sjekke bv, til at man rett og slett blir forbanna for ting ikke funker og bruker mye tid på ingenting!

Hei.

Ser at du skrev dette 22 mai, og trolig på ut på ettermiddag/kvelden. Beklager men da var vi ikke helt på hugget, og fikk problemer med at forumet gikk som sirup. Den siste uken og halvannen, har det derimot begynt å bli bra. Vi sitter igjen med en feil som vi ikke får rettet opp før noen utenfor vår rekkevidde fikser det først. Der har vi fortløpende dialog, og håper at det snart skal bli en ordning på det. DA skal det ikke være mye mer klatt på det nye forumet vårt.

Håper det blir koselig å være her "inne" igjen!

KonTrolla skrev:
Kan ikke se det er spurt om før:

Kommer funksjonen tilbake, den hvor man kunne trykke på en bruker og få opp de siste 100 innleggene til den brukeren?

Dersom det allerede er svart på, så beklager jeg at jeg ikke har fått det med meg!

Hei.

Om du er i et rom og er logget inn, så kan du klikke på et av navnene som er listet øverst på siden. Da går du til vedkommendes "Min side" og på forum-veggen der ser du all aktivitet og bidrag som vedkommende har laget. Den listen blir lengre dersom du vleger vis mer. Du får da hvilke tråder en er aktiv i og innleggene som er skrevet.

Håper dette var svar på det du spurte om :-)

hirly skrev:
Jeg har ikke holdt meg oppdatert på alle trådene om det nye forumet.. så kan godt hende dette er foreslått før, men jeg spør likevel. Er det mulig å lage en funksjon ala den på facebook eller enkelte andre forum at en kan få mail når noen svarer i en tråd du har laget, eller når noen quoter et innleg du har skrevet? Hvis denne funksjonen allerede finnes, hvordan går jeg fram for å finne innstillingene?

Syns dette hadde vært en fin ting for å holde diskusjonene gående og få svar på det en lurer på :)

Den finner du under Min side og Mine opplysninger. Huk av for epost for PM og postinger på de trådene du abonnerer på :-)

IT-Sandviks skrev:
hirly skrev:
Jeg har ikke holdt meg oppdatert på alle trådene om det nye forumet.. så kan godt hende dette er foreslått før, men jeg spør likevel. Er det mulig å lage en funksjon ala den på facebook eller enkelte andre forum at en kan få mail når noen svarer i en tråd du har laget, eller når noen quoter et innleg du har skrevet? Hvis denne funksjonen allerede finnes, hvordan går jeg fram for å finne innstillingene?

Syns dette hadde vært en fin ting for å holde diskusjonene gående og få svar på det en lurer på :)

Den finner du under Min side og Mine opplysninger. Huk av for epost for PM og postinger på de trådene du abonnerer på :-)

Takk!

*kremt*

var det noen som sa?

Nå er det opp til dere å poste engasjerende, temperamentsfulle, provoserende, rørende, lattervekkende, harme og morsomme innlegg. 
Den store forumkonkurransen pågår frem til mandag. 

Kjør debatt, folkens!

gikk vi andre glipp av noe da dette ikke ble fulgt opp?

Back
Topp