Gode nyheter <3

Vi har vært på to scanninger på riksen den siste uka og det står bra til med jenta vår selv om hun bare har en fungerende nyre <3 nå tør vi å glede oss! Måtte bare dele gledestankene <3
Fantastiske nyheter jenta <3 super happy for deg :D hvordan vil oppfølgingen bli fremover ?

Det er heldigvis god oppfølging! Vi skal inn igjen om to uker også blir det ca en gang i mnd/hver 5-6 uke etter det. Når jenta er født blir det kontroll av den friske nyra ca en gang i året. Dette er visst ikke så uvanlig og man kan heldigvis leve helt fint med ei nyre :)

Det er heldigvis god oppfølging! Vi skal inn igjen om to uker også blir det ca en gang i mnd/hver 5-6 uke etter det. Når jenta er født blir det kontroll av den friske nyra ca en gang i året. Dette er visst ikke så uvanlig og man kan heldigvis leve helt fint med ei nyre :)
Herlige nyheter altså! Og bra oppfølging. Godt for dere å vite hvordan det blir fremover og hva dere kan forvente dere :) det varmer så godt å høre at alt ordner seg for jenta deres :)

Dette var kjekt å høre :)

Jeg har en onkel som bare har ei nyre :) Å han lever ett helt normalt liv ;)
Det er alltid håp! Å de er så flinke nå at snart er alt mulig :happy:

Så deilig med slike gode nyheter :-) Ei venninne av meg fant nettopp ut at hun bare har én nyre, i en alder av 26 år. Hun har altså gått hele livet uten å merke noen ting, og dette ble bare oppdaget ved en tilfeldighet. Håper alt går like bra med lillejenta deres <3

Herlig å høre <3

Så godt å høre! :-)

Så bra med gode nyheter! To jeg kjenner har hhv litt over 1 og 1 funksjonell nyre, og lever i beste velgående. Hun ene hadde et. cystenyre som ikke ble oppdaget før hun var ganske stor og plutselig fikk mageknip. Kjempebra at vi i dag har ul og kan ta det ut tidlig :-)

Back
Topp