Gode bukser

Orchidaceae

Glad i forumet
Assistert-jentene
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er det noen som har tips til noen gode bukser som tar hensyn til gravidmagen? Av bukser har jeg mammabukser i denim, men kunne tenkt meg i kun stoff.
 
Jeg bruker bomullstights til gravide fra HM. Behagelig å ha på seg :)
Jeg syns ikke de er behagelig, føler de sitter dårlig. Føler meg kun komfortabel med å bruke de hjemme.

Syns yogatightsene fra run and relax er gode, og sømløse treningstights (har fra H&M, ikke gravidmodell, kjøpt en størrelse større enn vanlig).
 
Takk for tips :) Vet dere om bukser i stoff som er litt løsere enn tights?
 
Jeg har også kjøpt moelven mom bukse, veldig god og behagelig, men holder samtidig fasongen. Har tights fra H&M, men de bruker jeg kun til hjemme/slappe av bruk, syns de mister fasongen og er litt gjennomsiktig bak, men de funker til sofa avslapping og huslige gjøremål, men tar ikke de på meg når jeg skal på jobb eller ut på ærend...
 
Jeg har også kjøpt moelven mom bukse, veldig god og behagelig, men holder samtidig fasongen. Har tights fra H&M, men de bruker jeg kun til hjemme/slappe av bruk, syns de mister fasongen og er litt gjennomsiktig bak, men de funker til sofa avslapping og huslige gjøremål, men tar ikke de på meg når jeg skal på jobb eller ut på ærend...
Takk for tips! :) Skal sjekke ut moelven :)
 
Mama joggers fra HM. Jeg bor i dem hjemme! Men jeg måtte gå ned to størrelser.. Jeg har gått mye ned i vekt, så det er kansnje nok med en størrelse:)
 
Back
Topp