God vogn

Lavan

Glad i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har en emmaljunga edge duo med sportsunderstell som jeg etter hvert kunne tenkt meg å bytte ut med en lettere og litt mindre vogn.. Syns emmaljungaen er veldig god og hadde ikke klart meg uten sportsunderstellet siden jeg går mye i ulent terreng og i skogsløyper, så må ha noe som har bra demping og tåler litt.
Men,som sagt,kunne jeg tenkt meg en mindre og lettere vogn som er enklere å ta med på f.eks kjøpesenter,ferieturer o.l uten at hele bagasjerommet er fullt.. Pga en del vind og kaldt vær må den også være lun å ligge i og helst ha full liggestilling :)

Noen som har tips?

Ganske lang liste med krav,så bør vel heller ha en vogn til kjøpesenter,ferie osv :D men tenkte kanskje noen vet om en vogn som "har alt"
 
Jeg syns Mountain Buggy har alt. Den er lang når den legges sammen da, men til gjengjeld relativt tynn :)
Den er like fin i skogen som den er på kjøpesenter! Eneste minuset syns jeg er at man ikke har mulighet til å ga sittedelen mot seg.. Men hun ser vel nok på moren sin, for virker som det er stas uansett :)
 
Jeg syns Mountain Buggy har alt. Den er lang når den legges sammen da, men til gjengjeld relativt tynn :)
Den er like fin i skogen som den er på kjøpesenter! Eneste minuset syns jeg er at man ikke har mulighet til å ga sittedelen mot seg.. Men hun ser vel nok på moren sin, for virker som det er stas uansett :)
veldig kjekt å ha de mot seg :)
 
vi heller mot å kjøpe city elite kun med sportsdel nå som hun skal bli storesøster, så får babyen emmaljungaen. :)
 
Jeg er mye ute i skogen og elsker Tfk'en min på slike turer. ;)
 
Back
Topp