God torsdagsmorgen 20.3

Så morro da!
Skjønner godt at det frister med penger :P Nårtid har du eksamener da?

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det er jo litt gøy da.:) Har jobba der 2mnd før, så enten er jeg knallgod eller så er de skikkelig desperate! Hehe..

Jeg har to skriftlige eksamener i mai og en muntlig i juni (alle tas over nett), så i mai har jeg ikke mulighet til å jobbe noe særlig. Da blir det hardkjør á là lesing. Rekker å jobbe litt før sommerferien evt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vet du, de kontrollerer ikke om vi er tilstede eller ikke. Kun når det er obligatoriske forelesninger. De har ikke sagt/jeg har ikke lest noe om max fravær heller, selv om det er vanlig at man ikke kan ha mer enn 20%.

Jo, det blir nok veldig travelt, men jeg lurer på å takke ja ut april og heller revurdere saken dersom det blir snakk om forlengelse.

Det tror jeg at jeg også hadde gjort om jeg var deg :D

God kveld :D
T og jenta som var med hjem har storkost seg i dag! Lekt, tegnet og spilt spill helt på egenhånd. Da jeg skulle legge Lillebror (allerede kl 18!), satt de seg nede og så på barne-tv i mellomtiden. Så spiste de kveldsmat og hun ble hentet litt før kl 19. UTrolig koselig :D
Nå er også T lagt, jeg spiser kveldsmat og er sur for at jeg glemte brusen jeg hadde gledet meg til i fryseren :(

Hwoaa..I dag har jeg blitt tilbudt ei 100% vikarstilling på en skole i nærheten. Vikariatet varer ut april med mulig forlenging. Frister veldig å tjene inn litt penger, for det er noe jeg ikke har mye av, men det blir jo litt kræsj med studiene da.. MEN (mange men i dag!) vi har jo bare dårlige vikarer selv, siden alle faglærerne våre er sykmeldte, så jeg vet ikke om jeg går glipp av så mye. Veldig typisk hvis vi får en knallgod foreleser nå da.:p

Oj så spennede :D jeg hadde gjort det om det! Med mindre det går utover karakterer å sånt da :);)

Jeg koser meg hos frisøren jeg :rolleyes: Har vært her i 1.5 time nå, fått hårkur og gode greier :) Deilig med litt egenpleie, selv om det koster mange penger vi egentlig ikke har å bruke på sånt :P

Heldige du! :)

God kveld :D
T og jenta som var med hjem har storkost seg i dag! Lekt, tegnet og spilt spill helt på egenhånd. Da jeg skulle legge Lillebror (allerede kl 18!), satt de seg nede og så på barne-tv i mellomtiden. Så spiste de kveldsmat og hun ble hentet litt før kl 19. UTrolig koselig :D
Nå er også T lagt, jeg spiser kveldsmat og er sur for at jeg glemte brusen jeg hadde gledet meg til i fryseren :(

Så godt når dem leker så fint :D jeg har ikke ork til å ha unger her:P Blir bare bråk, rot (alt kastes rundt på rommet til Emira) og kaos:eek:

Åh så kjedelig når man glemmer sånt:eek::P hehe..

Gudd kveld :)

Her har snuppene også lagt seg og Leoh ligger i lekegrinda å over på sangstemmen og de lyseste tonene :P jeg merker jeg har ekstremt lyst på sjokolade idag:eek: men er usikker på om jeg skal spørre sambo eller ikke :P tv og sofa blir det hvertfall:D

Hva skal dere ikveld?

Så godt når dem leker så fint :D jeg har ikke ork til å ha unger her:p Blir bare bråk, rot (alt kastes rundt på rommet til Emira) og kaos:eek:

Åh så kjedelig når man glemmer sånt:eek::p hehe..
Ofte synes jeg nesten det er litt avlastning å ha besøk nå som de er så store. Det gikk superbra i dag, de holdt på så mye alene. T kan bli litt masete noen ganger, når det bare er oss her :)

Gudd kveld :)

Her har snuppene også lagt seg og Leoh ligger i lekegrinda å over på sangstemmen og de lyseste tonene :p jeg merker jeg har ekstremt lyst på sjokolade idag:eek: men er usikker på om jeg skal spørre sambo eller ikke :p tv og sofa blir det hvertfall:D

Hva skal dere ikveld?
Jeg har funnet frem mac og skolebøker, men først skal jeg ta meg en skikkelig dusj og hårvask :D
Har kjøpt meg en ny balsam og tenker å prøve meg litt uten sjampo en stund, da må jeg først vaske håret med en sjampo som renser håret fritt for silikoner og mye annet rart. :p

Omgangssyken eller? :(
Jeg aner ikke! Men mannen ga henne velling kl 18.15, 1.5 time etter middag. Kl 19 sutra hun og våkna, kasta litt opp i senga og så MASSE da de kom på badet. :( Men da jeg kom hjem kl 19.45 var hun strålende blid og fornøyd, har lekt og ser nå på tv. Ikke feber og har spist litt smoothie...så håper det bare var at hun hadde overspist!

Ofte synes jeg nesten det er litt avlastning å ha besøk nå som de er så store. Det gikk superbra i dag, de holdt på så mye alene. T kan bli litt masete noen ganger, når det bare er oss her :)
Det synes søsteren min også om deres jente på 4 ;)

Ikke like heldig å komme hjem til våken unge som hadde kasta opp to ganger mens jeg var borte :(

Usj da... stakkars. Var det pga hosting? "Håper" det,og at det ikke er omgangssyken.. god bedring.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Det synes søsteren min også om deres jente på 4 ;)

Det kommer litt an på hvem som er på besøk, for de leker så forskjellig med forskjellige barn :p Men som regel går det kjempefint!
Hun som var her virker veldig sjenert, men hun er superflink til å si fra om T foreslår noe hun ikke vil. T kan bli litt "sjefete" i leken :) De jevnet hverandre ut veldig godt.

Ikke like heldig å komme hjem til våken unge som hadde kasta opp to ganger mens jeg var borte :(

Leste det akkurat på face:eek: og leste gjennom her nå! Får håpe det "bare" var overspising da.. har ikke dette skjedd flere ganger etter velling?

Hehe her er det avlastning om det er voksne på besøk :P kjenner til denne masinga ja! Emira blir bare mer og mer master for hvor større hun blir :P pg skravler i ett:rolleyes::p:)

Får kun karakterer på eksamen, så jeg må sette av nok tid til å lese på den da.:p

Hehe da hadde jeg bare kjørt på med jobben ;):)

Jeg har funnet frem mac og skolebøker, men først skal jeg ta meg en skikkelig dusj og hårvask :D
Har kjøpt meg en ny balsam og tenker å prøve meg litt uten sjampo en stund, da må jeg først vaske håret med en sjampo som renser håret fritt for silikoner og mye annet rart. :p

Blir ikke håret veldig fettete av kun balsam da? Eller er det en type for å slippe shampo? :) jeg fikk beskjed om fra søsteren til sambo at jentene skal få barneshampo fra frisørsalongen hun jobber på:P hun mente natusan og libero ikke var like bra:eek::P haha.. fikk også balsamspray til dem, og den gjør håret dems så mykt, og Liana får enda mer krøller:D haha..

Back
Topp