Er også kjekt når man har kusiner som er eldreEr så kjekt når man har eldre søsken av samme kjønnjeg mener jeg skal ha litt mer klær i 92..trenger bodyer og pysj..buksene blir for lange enda
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er også kjekt når man har kusiner som er eldreEr så kjekt når man har eldre søsken av samme kjønnjeg mener jeg skal ha litt mer klær i 92..trenger bodyer og pysj..buksene blir for lange enda
![]()
kos dere på shoppingHei og hopp
Grei natt her, morgen kl 6.30!
T skal i Bhg og ha med ei venninne hjem. Lillebror og jeg skal med to av søstrene mine på handletur
Ha en fin dag!
Surfer mobilt!
kjekt når det er barnepassers barn som er syk og ikke ens egen da, så får du være hjemme OG med frisk jenteJeg er her, lennypenny!!
Hehe..Er sjeldent innom på dagtid pga praksisen, men i dag er jenta til dm syk og hjemmeværende, så da er jeg hjemme sammen med Jen.
Slipper HELDIGVIS å ta igjen timer på skolen, fordi jeg har nok undervisningstimer til å tilfredsstille praksiskravet allerede. Phew!!
Vi har sovet godt og uforstyrret hele natta. Nå har vi spist og koser oss med litt tv-titting.♡
Ellers vet jeg ikke hva vi skal finne på i dag..De gode ytterklærne og skoene til vesla ligger hos dm, så da må vi evt ut på kjøretur i tjukk sørpe. Kommer ikke til å greie å kjøre bilen opp til garasjen igjen pga sørpa, så jeg vet ikke helt jeg..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
De siste morgenene har Hermine fått babygrøt lagd på fruktmos, hun digger det! Jeg spiser mest yoghurt og havregryn om morranHelloDrittnatt her.....
Ungene har spist frokost,og jeg skal lage havregrøt. Lei brødskiver
Noen som skal noe gøy idag?
Lenge siden lilla-87,vigdis88 og mammatil var her nå. De har nok mye å gjøre
Mina med skikkelig morratryne og partyhåret hehe ...
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
I dag ble det egg og avokado på megDe siste morgenene har Hermine fått babygrøt lagd på fruktmos, hun digger det! Jeg spiser mest yoghurt og havregryn om morran
Søte Mina bustetroll!![]()
du får hjelpe meg å finne på middager når dere kommer på besøkI dag ble det egg og avokado på meg
Mellommåltid ble fersk mandelmelk med ligg glutenfri frokostblanding som søs laget til meg til jul. Nå er den tom, så da får jeg lage meg ny![]()
Er også kjekt når man har kusiner som er eldreVI har arva MASSE klær av jenta til søs. Har en hel bag i boden med klær i 92, i tillegg har jeg samla det siste halve året klær i 92 etter hvert som jeg har funnet på salg så nå har vi (igjen) nesten for mye klær ventende
Men tror ikke Hermine blir å passe 92 før til sommeren. 86 sitter kjempefint på henne nå, akkurat vokst ordentlig inn i det
![]()
ja, man sparer sålenge man ikke handler og handler og til slutt har ørten og førten gensere og bodyer og ingen bukserJa man sparer så mye på detkjøpte på samme måten som deg når Emira var liten
Liana passer også 86 veldig bra enda, og noe i 80.. men jeg ville mest gå gjennom å se hva jeg har i 92, sånn at jeg evt vet hva jeg må kjøpe inn seinere
![]()
ja, man sparer sålenge man ikke handler og handler og til slutt har ørten og førten gensere og bodyer og ingen bukser![]()
![]()
så nydelig!God og mett etter en (nesten 1 dl) posjon med grøt og nesten 200ml mmenå ligger han søtt i senga si og sover
Vis vedlegget 54276
Vis vedlegget 54277
så nydelig!
Skikkelig matmons![]()
Uff, jeg synes det er vanskelig jegdu får hjelpe meg å finne på middager når dere kommer på besøk![]()
Oi så spennende!Hwoaa..I dag har jeg blitt tilbudt ei 100% vikarstilling på en skole i nærheten. Vikariatet varer ut april med mulig forlenging. Frister veldig å tjene inn litt penger, for det er noe jeg ikke har mye av, men det blir jo litt kræsj med studiene da.. MEN (mange men i dag!) vi har jo bare dårlige vikarer selv, siden alle faglærerne våre er sykmeldte, så jeg vet ikke om jeg går glipp av så mye. Veldig typisk hvis vi får en knallgod foreleser nå da.
Så morro da!Hwoaa..I dag har jeg blitt tilbudt ei 100% vikarstilling på en skole i nærheten. Vikariatet varer ut april med mulig forlenging. Frister veldig å tjene inn litt penger, for det er noe jeg ikke har mye av, men det blir jo litt kræsj med studiene da.. MEN (mange men i dag!) vi har jo bare dårlige vikarer selv, siden alle faglærerne våre er sykmeldte, så jeg vet ikke om jeg går glipp av så mye. Veldig typisk hvis vi får en knallgod foreleser nå da.
Vet du, de kontrollerer ikke om vi er tilstede eller ikke. Kun når det er obligatoriske forelesninger. De har ikke sagt/jeg har ikke lest noe om max fravær heller, selv om det er vanlig at man ikke kan ha mer enn 20%.Oi så spennende!
Får du gjort alt du skal med full jobb da? Hvor mye fravær kan du ha fra forelesningene?
Surfer mobilt!