God torsdagsmorgen 20.3

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hopp :)
Grei natt her, morgen kl 6.30!
T skal i Bhg og ha med ei venninne hjem. Lillebror og jeg skal med to av søstrene mine på handletur :)
Ha en fin dag!

Surfer mobilt!

T skal i Bhg og ha med ei venninne hjem. Lillebror og jeg skal med to av søstrene mine på handletur :)
Ha en fin dag!

Surfer mobilt!
Fint å høre at det var en god natt.
Kos dere med søstrene dine på shopping :-)
Har du også kun søstre? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hello :-) Drittnatt her.....
Ungene har spist frokost,og jeg skal lage havregrøt. Lei brødskiver :-)

Noen som skal noe gøy idag?

Lenge siden lilla-87,vigdis88 og mammatil var her nå. De har nok mye å gjøre :-)

Mina med skikkelig morratryne og partyhåret hehe ...
Kålormen Wael 14.10.11♡

Vedlegg

• 1395297745971.jpg
    1395297745971.jpg
    40,2 KB · Visninger: 13
Lykke til idag Camilla. Tenker på deg ♡

Kålormen Wael 14.10.11♡

Jeg er her, lennypenny!!:D

Hehe..Er sjeldent innom på dagtid pga praksisen, men i dag er jenta til dm syk og hjemmeværende, så da er jeg hjemme sammen med Jen.:)
Slipper HELDIGVIS å ta igjen timer på skolen, fordi jeg har nok undervisningstimer til å tilfredsstille praksiskravet allerede. Phew!!

Vi har sovet godt og uforstyrret hele natta. Nå har vi spist og koser oss med litt tv-titting.♡
Ellers vet jeg ikke hva vi skal finne på i dag..De gode ytterklærne og skoene til vesla ligger hos dm, så da må vi evt ut på kjøretur i tjukk sørpe. Kommer ikke til å greie å kjøre bilen opp til garasjen igjen pga sørpa, så jeg vet ikke helt jeg.. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ha en fin dag!

Surfer mobilt!
Kos dere på handlerunden!!:)
Kjekt å kunne gjøre slikt sammen med søsken.

Hello :-) Drittnatt her.....
Ungene har spist frokost,og jeg skal lage havregrøt. Lei brødskiver :-)

Lenge siden lilla-87,vigdis88 og mammatil var her nå. De har nok mye å gjøre :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
For et fint morratryne og en veltenkt sveis!:)
Kjedelig med dårlig natt. Er det begge barna som er urolige på nattestid eller?

Havregrøt er en godt! Greit med et avbrekk fra brødspisinga når man er lei av det..Her har det blitt SÅ populært med grove bananpannekaker, så det har vi til kvelds en gang i uka. :)

God morgen :)

Fru H: så fint at natten var god og at det ikke ble såå tidlig morgen:) kos deg masse med søstre og handletur:D

Lennypenny: Synd at du nok en gang har hatt en dårlig natt:( vet du noe mer om når mannen din kommer da? Skal ikke gjøre så mye spennede idag:P bake rundstykker ;):P:) hehe..
Så søt mina er foresten:D vakker!:)

Lilla-87: så deilig å få en hjemmedag med lille snupp:D skal bli godt når våren kommer for fullt og man slipper dette sørpetullet!

Jeg er her, lennypenny!!:D

Hehe..Er sjeldent innom på dagtid pga praksisen, men i dag er jenta til dm syk og hjemmeværende, så da er jeg hjemme sammen med Jen.:)
Slipper HELDIGVIS å ta igjen timer på skolen, fordi jeg har nok undervisningstimer til å tilfredsstille praksiskravet allerede. Phew!!

Vi har sovet godt og uforstyrret hele natta. Nå har vi spist og koser oss med litt tv-titting.♡
Ellers vet jeg ikke hva vi skal finne på i dag..De gode ytterklærne og skoene til vesla ligger hos dm, så da må vi evt ut på kjøretur i tjukk sørpe. Kommer ikke til å greie å kjøre bilen opp til garasjen igjen pga sørpa, så jeg vet ikke helt jeg.. :p

Så fint å høre at du er her :-)
Hyggelig med kosedag :-):-)

Sørpe her og. Kjipt... hehe

Kålormen Wael 14.10.11♡

Fint å høre at det var en god natt.
Kos dere med søstrene dine på shopping :-)
Har du også kun søstre? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Ja vi er fire søstre :)

Surfer mobilt!

For et fint morratryne og en veltenkt sveis!:)
Kjedelig med dårlig natt. Er det begge barna som er urolige på nattestid eller?

Havregrøt er en godt! Greit med et avbrekk fra brødspisinga når man er lei av det..Her har det blitt SÅ populært med grove bananpannekaker, så det har vi til kvelds en gang i uka. :)

Ja, begge er urolige. Forstår ikke hva det er :-(
De spiser masse og drikker godt. Er ute i mange timer å leker hver dag.
Ennå så våkner de maaaange ganger hver natt og skal ha vannflaske. Når K kommer skal tåteflaskene vekk. Orker ikke ta kampen alene :eek::eek:

Er de gode de pannekakene? Aldri testet med banan :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Jeg har akkurat tatt meg en god dusj:) har også fyra, ryddet, satt på en klesvask og gått gjennom litt klær i skuffene til Liana :) Leoh sover enda, så da tror jeg at jeg skal ordne meg litt frokost. Ellers er planene å bake rundstykker som vi skal ha til middag sammen med litt restemat :P mulig jeg må en tur på loftet for å se om jeg har flere klær i str 92 til Liana..syns det var så lite i esken jeg hadde her:confused:

Ønsker dere en strålende dag! :)

Hello :) Drittnatt her.....
Ungene har spist frokost,og jeg skal lage havregrøt. Lei brødskiver :)

Lenge siden lilla-87,vigdis88 og mammatil var her nå. De har nok mye å gjøre :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Så søt Mina er! :D
Kos dere med grøt!
Så kjedelig at natten ikke var god...

Jeg har akkurat tatt meg en god dusj:) har også fyra, ryddet, satt på en klesvask og gått gjennom litt klær i skuffene til Liana :) Leoh sover enda, så da tror jeg at jeg skal ordne meg litt frokost. Ellers er planene å bake rundstykker som vi skal ha til middag sammen med litt restemat :p mulig jeg må en tur på loftet for å se om jeg har flere klær i str 92 til Liana..syns det var så lite i esken jeg hadde her:confused:

Ønsker dere en strålende dag! :)
Lite klær her og... MÅ opp og sjekke jeg også. Har endel ulltøy, men mangler litt mer vanlige klær egentlig.

Kos dere på handlerunden!!:)
Kjekt å kunne gjøre slikt sammen med søsken.

Takk! :D Ja vi har et veldig godt forhold, det er jeg veldig takknemmelig for. Vi var ikke så gode venner når flere av oss var i tenrårene på samme tid :p :p
Kos dere med hjemmedag :D

Ja, begge er urolige. Forstår ikke hva det er :-(
De spiser masse og drikker godt. Er ute i mange timer å leker hver dag.
Ennå så våkner de maaaange ganger hver natt og skal ha vannflaske. Når K kommer skal tåteflaskene vekk. Orker ikke ta kampen alene :eek::eek:

Er de gode de pannekakene? Aldri testet med banan :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Hm..Kan tenke meg at det er slitsomt å ha aleneansvaret. All ære til deg!! Jeg syns du er flink.:D

De jeg lager ligner på de litt tykke, amerikanske pannekakene - bare grovere og med banan.;) Veldig greit å ha noe å bruke brune bananer til altså. Også er det god kaffemat syns jeg, bare mye sunnere, så da kan man spise med god samvittighet. :)

Her er linken:
http://bollefrua.wordpress.com/2014/03/03/grove-bananpannekaker/

God morgen :)

Fru H: så fint at natten var god og at det ikke ble såå tidlig morgen:) kos deg masse med søstre og handletur:D

Lennypenny: Synd at du nok en gang har hatt en dårlig natt:( vet du noe mer om når mannen din kommer da? Skal ikke gjøre så mye spennede idag:P bake rundstykker ;):P:) hehe..
Så søt mina er foresten:D vakker!:)

Lilla-87: så deilig å få en hjemmedag med lille snupp:D skal bli godt når våren kommer for fullt og man slipper dette sørpetullet!
Ja, det ordna seg fint med den hjemmedagen for min del altså, men jeg tror egentlig Jen kjeder seg litt. Drt har vært massr sykdom hos dm og Jen har vært hjemme alle dagene denne uka - bortsett fra i går, og da hadde hun vært sååå gira. Slitt seg helt ut og sov en lang dubb.;) Merker godt at hun sutrer mye mer når det kun er vi jentene som er hjemme..

Lite klær her og... MÅ opp og sjekke jeg også. Har endel ulltøy, men mangler litt mer vanlige klær egentlig.

Er så kjekt når man har eldre søsken av samme kjønn:D jeg mener jeg skal ha litt mer klær i 92..trenger bodyer og pysj..buksene blir for lange enda:)

Ja, det ordna seg fint med den hjemmedagen for min del altså, men jeg tror egentlig Jen kjeder seg litt. Drt har vært massr sykdom hos dm og Jen har vært hjemme alle dagene denne uka - bortsett fra i går, og da hadde hun vært sååå gira. Slitt seg helt ut og sov en lang dubb.;) Merker godt at hun sutrer mye mer når det kun er vi jentene som er hjemme..

Kan nok bli fort kjedelig ja..
Ja jeg å merker at Liana krever mye mer aktivitet enn før.. igår hadde hun fått bli med barnehagen til hallen på barneskolen (de pleier bare å ta med 2åringene av barna på avdelingen hennes + alle på Emira sin avdeling), og hun sovna innen 10 min etter det :D i bhg pleier det å ta 30-40 min eller at hun ikke sover i det heletatt:P

God formiddag skravlehøner :P

Den jenta vår har starta en ny treng med å våkne kl 06...litt blandede følelser fra min side :P Men det går greit når vi er ute å går i strålende sol kl 08 om morgenen helt uten å ha stressa noen ting på forhånd :D Hermine er også mer fornøyd når vi kommer litt før frokost til bhg så hun får lekt litt før maten, og ikke så lei når jeg går :) Så i grunnen kan vi bare fortsette å stå opp så tidlig, sålenge jeg kommer meg tidlig nok i seng :p

Idag skal Hermine på sin første utflukt med bhg, det blir spennende! De skal på vitenskapsmuseum for barn, hvor de får ta og føle på alt som er der og teste ut diverse eksperimenter. Hermine synes sikkert det er morro å løpe der :P Jeg var litt skeptisk mht til soving og slikt, de andre barna er jo over 2år og sover max 30min på dagen, mens hun sover flere timer. Men de skulle ta med vogna hennes og så skulle hun få sove i den når hun ble trett :D Ser for meg at hun sovner på bussen på tur til museet :P

Ha en fin dag dere! :)

Back
Topp