Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fint å høre at det var en god natt.Hei og hopp
Grei natt her, morgen kl 6.30!
T skal i Bhg og ha med ei venninne hjem. Lillebror og jeg skal med to av søstrene mine på handletur![]()
Ha en fin dag!
Surfer mobilt!
Kos dere på handlerunden!!Hei og hopp
Grei natt her, morgen kl 6.30!
T skal i Bhg og ha med ei venninne hjem. Lillebror og jeg skal med to av søstrene mine på handletur![]()
Ha en fin dag!
Surfer mobilt!
For et fint morratryne og en veltenkt sveis!HelloDrittnatt her.....
Ungene har spist frokost,og jeg skal lage havregrøt. Lei brødskiver
Noen som skal noe gøy idag?
Lenge siden lilla-87,vigdis88 og mammatil var her nå. De har nok mye å gjøre
Mina med skikkelig morratryne og partyhåret hehe ...
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Så fint å høre at du er herJeg er her, lennypenny!!
Hehe..Er sjeldent innom på dagtid pga praksisen, men i dag er jenta til dm syk og hjemmeværende, så da er jeg hjemme sammen med Jen.
Slipper HELDIGVIS å ta igjen timer på skolen, fordi jeg har nok undervisningstimer til å tilfredsstille praksiskravet allerede. Phew!!
Vi har sovet godt og uforstyrret hele natta. Nå har vi spist og koser oss med litt tv-titting.♡
Ellers vet jeg ikke hva vi skal finne på i dag..De gode ytterklærne og skoene til vesla ligger hos dm, så da må vi evt ut på kjøretur i tjukk sørpe. Kommer ikke til å greie å kjøre bilen opp til garasjen igjen pga sørpa, så jeg vet ikke helt jeg..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja vi er fire søstreFint å høre at det var en god natt.
Kos dere med søstrene dine på shopping![]()
Har du også kun søstre?
Kålormen Wael 14.10.11♡
Ja, begge er urolige. Forstår ikke hva det er :-(For et fint morratryne og en veltenkt sveis!
Kjedelig med dårlig natt. Er det begge barna som er urolige på nattestid eller?
Havregrøt er en godt! Greit med et avbrekk fra brødspisinga når man er lei av det..Her har det blitt SÅ populært med grove bananpannekaker, så det har vi til kvelds en gang i uka.
Så søt Mina er!HelloDrittnatt her.....
Ungene har spist frokost,og jeg skal lage havregrøt. Lei brødskiver
Noen som skal noe gøy idag?
Lenge siden lilla-87,vigdis88 og mammatil var her nå. De har nok mye å gjøre
Mina med skikkelig morratryne og partyhåret hehe ...
Kålormen Wael 14.10.11♡
Lite klær her og... MÅ opp og sjekke jeg også. Har endel ulltøy, men mangler litt mer vanlige klær egentlig.Jeg har akkurat tatt meg en god dusjhar også fyra, ryddet, satt på en klesvask og gått gjennom litt klær i skuffene til Liana
Leoh sover enda, så da tror jeg at jeg skal ordne meg litt frokost. Ellers er planene å bake rundstykker som vi skal ha til middag sammen med litt restemat
mulig jeg må en tur på loftet for å se om jeg har flere klær i str 92 til Liana..syns det var så lite i esken jeg hadde her
Ønsker dere en strålende dag!![]()
Takk!Kos dere på handlerunden!!
Kjekt å kunne gjøre slikt sammen med søsken.
Hm..Kan tenke meg at det er slitsomt å ha aleneansvaret. All ære til deg!! Jeg syns du er flink.Ja, begge er urolige. Forstår ikke hva det er :-(
De spiser masse og drikker godt. Er ute i mange timer å leker hver dag.
Ennå så våkner de maaaange ganger hver natt og skal ha vannflaske. Når K kommer skal tåteflaskene vekk. Orker ikke ta kampen alene
Er de gode de pannekakene? Aldri testet med banan
Kålormen Wael 14.10.11♡
Ja, det ordna seg fint med den hjemmedagen for min del altså, men jeg tror egentlig Jen kjeder seg litt. Drt har vært massr sykdom hos dm og Jen har vært hjemme alle dagene denne uka - bortsett fra i går, og da hadde hun vært sååå gira. Slitt seg helt ut og sov en lang dubb.God morgen
Fru H: så fint at natten var god og at det ikke ble såå tidlig morgenkos deg masse med søstre og handletur
Lennypenny: Synd at du nok en gang har hatt en dårlig nattvet du noe mer om når mannen din kommer da? Skal ikke gjøre så mye spennede idag
bake rundstykker
hehe..
Så søt mina er forestenvakker!
Lilla-87: så deilig å få en hjemmedag med lille snuppskal bli godt når våren kommer for fullt og man slipper dette sørpetullet!
Lite klær her og... MÅ opp og sjekke jeg også. Har endel ulltøy, men mangler litt mer vanlige klær egentlig.
Ja, det ordna seg fint med den hjemmedagen for min del altså, men jeg tror egentlig Jen kjeder seg litt. Drt har vært massr sykdom hos dm og Jen har vært hjemme alle dagene denne uka - bortsett fra i går, og da hadde hun vært sååå gira. Slitt seg helt ut og sov en lang dubb.Merker godt at hun sutrer mye mer når det kun er vi jentene som er hjemme..