Hehe..ja når du sier det slik så er det riktig det

han har vært slik hele tiden, men enda mer nå. Syns det er flott for det er helt greit for begge ungene at jeg reiser bort av og til. Og vi gjør aldri noe ut av avskjedene men sier bare hvor jeg skal og hade bra og at jeg er glad i de. Snakker ikke med Simone på tlf visst ikke jeg blir borte lenge. Hun har det så fint uansett og blir bare oppskaket. Hadde nok vært litt annerledes om jeg reiste bort på kosetur

Selv om jeg må innrømme at det innimellom er frustrerende at ikke jeg er den som roer han mest, så gjør vi ikke noe for å endre på det heller for jeg skal reise flere ganger. Etter jul blir det roligere, og jeg håper at sambo kan komme seg i jobb og jeg være hjemme med Nathaniel til august. Han kan eventuelt starte i bhg når vi føler at vi trenger det. Vi må bare si fra til hs at vi vil ha bhg plass så får vi det.
Litt godt å se på det nære og spesielle forholdet barna og sambo har fått

og det nære forholdet de har til besteforeldre og tanter/onkler. Og av og til blir jeg imponert når sambo f.eks har full kontroll på timeavtaler her og der eller har ordna klart for overnattingsbesøk uten hjelp av meg. Hihi...før visste han ikke hvor mye ekstra klær man burde ha med osv ;-p