Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe..ja det spørst om det blir mange 2 åringer som har lyst på brusmange barn jeg kjenner liker ikke slikt, men det gjør iallefall Simone.
Ja det var litt tilfeldig at jeg sa smørbrød en dag da vi snakka om et eller anna, og så viste hun interesse for det. Man får bruke de triksene man har
Habdla ingenting i dag, men var til frisøren og farga og klipte håret og på peppes etterpåhva handlet dere da? Nathaniel har flytta over i sportsdelen på vogna og han var sååååå fornøyd med alt han så
![]()
Deilig med peppes som avslutning da, høres ut som en fin dag![]()
Jeg har handlet toalett til dukka hennes, og ny vinterdress, det er fra bestefaren og tanta mi
Så ble det ullbody og lekedress på lillesøster, var tilbud, da klarer jeg ikke å holde meg ;-)
Jeg har ikke flyttet lillesøster enda, men jeg ser hun gjerne kunne tenkt seg det, det går an å heise opp underlaget i bagdelen så hun får sitte litt oppreist![]()
Hermine ber aldri om å smake på brus, men hun har smakt farris og liker det IKKE! Veldig kjekt i grunnenHehe..ja det spørst om det blir mange 2 åringer som har lyst på brusmange barn jeg kjenner liker ikke slikt, men det gjør iallefall Simone.
Ja det var litt tilfeldig at jeg sa smørbrød en dag da vi snakka om et eller anna, og så viste hun interesse for det. Man får bruke de triksene man har![]()
Habdla ingenting i dag, men var til frisøren og farga og klipte håret og på peppes etterpåhva handlet dere da? Nathaniel har flytta over i sportsdelen på vogna og han var sååååå fornøyd med alt han så
![]()

Kjekt å bruke bagdelen så lenge som mulig når de sitter fint i denDeilig med peppes som avslutning da, høres ut som en fin dag![]()
Jeg har handlet toalett til dukka hennes, og ny vinterdress, det er fra bestefaren og tanta mi
Så ble det ullbody og lekedress på lillesøster, var tilbud, da klarer jeg ikke å holde meg ;-)
Jeg har ikke flyttet lillesøster enda, men jeg ser hun gjerne kunne tenkt seg det, det går an å heise opp underlaget i bagdelen så hun får sitte litt oppreist![]()

Det var så koselig å komme hjem. Ble møtt på flyplassen av ei veldig spent lita jente med tegning klar som hun hadde laga i bhg"æ har venta og venta og venta på dæ" var det første hun da
![]()
![]()
Da vi kom hjem krøyp hun inn i armkroken min, tok armen min og la den rundt seg, flytta jeg armen min så la hun den tilbake![]()
Når jeg la henne kom gullkornet "åh, nu skal det blir godt å sove"![]()
![]()
Ja den slo an!Nam!![]()
Ja man må bare gjøre det de små er mest fornøyd med. Heldigvis har hun alltid vært veldig tålmodig i vognÅååå!!! 8-9 måneder <3 elsker bagdelen jeg, men begge mine måtte bytte tidlig og trives bedre i sportsdel. Kunne sikkert latt være men da hadde trilleturene blitt slitsomme ;-) håper neste babyen deres trives like godt i bagen da!![]()

Ja, i morges krabba hun oppå meg og sa "æ må bare få en suss æ"Tipper Hermine var fornøyd med å få mammaen sin hjem <3
Hodet mitt har ikke vært helt på lag i dag, så nå var det godt å finne sengen.
Hjemmedag på minsten og meg i morgen før gutta skal til mamma mens jeg er på samtale på skolen
Håper på en god natt for alle sammen!

Så masse fint hun fårog kjekt å handle litt ekstra når man kommer over gode tilbud ;-) når er bursdagen?
Deilig med bag som kan heises litt opp da. Her ble det aå kjedelig for lille nysgjerrigperen vår, så vi bytta siden vi ikke har slik i bagen. Han sitter vendt fra oss i bumbleride vogna. Han trives med det enn så lenge så håper han dortsetter med det, for det er den vogna jeg liker best ;-)
Hun har bursdag på mandag, men det blir barnebursdag på søndagen, så da kommer det litt folk. Skal bli spennende, det er litt utenfor komforsonen min, jeg er litt introvert av meg ;-) Det blir nok moro for snuppelura tenker jeg.
Ja, de er kjekke på å melde fra sine behov de små, det varer ikke lenge før det blir for kjedelig å sitte litt oppreist i bagdelen for snuppa her også
Får satse på at han fortsetter å like den hehe, sover han best i vogn eller inne i senga ?
Det blir stas for hun med feiring tenker jeghåper det går bra for din del også. Ikke alle kan like å få huset fullt! Jeg er motsatt, men mamma er introvert. Hun liker godt å være sammen med folk osv, men merker at hennes hjem og private sfære og privatliv settes stor pris på
Ja det er helt utrolig hvor fort de får egne meninger disse små! Nathaniel sover best i vogna på dagtid, men han er egentlig enkel å ha med å gjøre uansett hvor vi er....så lenge pappaen er medhan er nok den viktigste personen for Nathaniel pga at det er han som har gjort "alt" siden fødselen, mens jeg har vært litt vekke og av og til må hvile osv. Han roer seg ikke med meg på kveldstid faktisk. Husker at det var motsatt da Simone var på den alderen. Han sover hele natten sa jeg i går, men natt til i dag våkna han kl 03.00 og plagdes litt med magen. Fikk litt kjøttkaker i går, og han reagerer av og til litt på middagsmat. Har dere begynt med middag?
Ja, det kan vel fort bli litt motsatt i slike situasjoner, men så bra at han har knyttet seg så godt til pappan, det er jo godt å tenke på når du må være borte stakkars.
Hun har ikke vært så interessert, og brekker seg lett, men jeg forsøker hver dag. Hun tar grøt nå i hvertfall, men ikke en hel porsjon. I går fikk hun litt laks, så ut som det falt i smakDer er hun også motsatt fra nass, A likte helst glass, mens E kan ikke fordra det ;-)
Her er interessen for mat veldig stor, men han gulper mye av middager (liker kun glass foreløpig men prøver av og til med hjemmelaget). Grøt med sviskemos går ned på høykant, men han spiser små porsjoner. Ca en halv tenker jeg. Søstra spiste mye mer og alt. Han fikk gnage på brødskorpe her om dagen og det likte han veldig godt, men han får ikke brødskive enda pga han ikke har så velutviklet svelgerefleks (eller hva jeg skal kalle det) som søstra hadde.
Spennende med mer og mer fast føde, men savner at han var bitteliten og lå i ro og koste![]()