God tirsdag :)

Hahah så flink du er til å hvile deg:p
Har heller aldri vasket dynene (til meg og mannen):eek: men så er de ikke gamle heller da :p men har ikke tørketrommel, og har lissom bruk for dynene på natta :p

★mobben til brodær'n★
nei, er jo akkurat det da! Svigermor sa jeg kunne levere de inn på rens...men da blir det noen kalde netter :P

Skal si du har vært effektiv idag:) Du kan og la dynene henge ute 4 timer i minusgrader, så dør de små krapylene;) Jeg vaska sist dynene i sommer:) Så flink du er, får vel snart sette igang med strikkinga mi igjen jeg og;) Er sååå koselig:) Håper du fikk en god dag, selvom du ikke fikk lada batteriene så mye, akkurat;) kjenner til den:)
må vente på minusgrader til det da ;)

Vaska bare sommerdynene nå da, siden de likevel skal pakkes vekk, så er de klare til våren ;) Og Hermines dyne, slik at den er bugg-fri! :)

det finnes jo også en med "fruktsmak"...men jeg er skeptisk :P ;)

Hadde den her, og samboer sa den ikke var noe god :P (jeg tar ikke tran:p)

★mobben til brodær'n★

nei, er jo akkurat det da! Svigermor sa jeg kunne levere de inn på rens...men da blir det noen kalde netter :P

Haha ja men DET takler du vel?:P

★mobben til brodær'n★

Hehe jepp, hadde det når jeg var 17 tror jeg.. fikk det mens jeg hadde kikhoste:eek: så var en digg tid det:p hahaha.. var verst med halsen, og immunforsvaret mitt ble veldig dårlig, så var mye syk i et halvt år etter (jeg som egentlig er sjeldent syk);) broren min hadde det for noen måneder siden, og HAN var dårlig!

Stakkars gutt:( (og deg) han får jo skikkelig gjennomgå for tiden:confused: slitsomt når de bare vil bli holdt ja! Men hva gjør man ikke for de små:rolleyes: hehe kan tro dere hadde hatt bruk for et slags klippekort hos legen:p

Hehe ja, og når jeg ikke har lappen så blir det så vanskelig.. måtte sikkert byttet buss og tok 100 ganger før jeg hadde nådd frem:p så får heller se neste gang, kansje jeg kunne fått barnepass og evt hatt med Liana på tur :) håper det!:D

★mobben til brodær'n★

Det må ha vært helt forferdelig:( hahah, kan tenke meg du nøt det fullt ut:p:D*NOT*
Ojj, broren din må også ha hatt det svært dårlig Skal visst nok bare bli verre og verre dess eldre man er når man får det!:o
Tenker ikke så mye på meg, aelvsagt er det slitsomt og høre på grining hele tiden, men er jo han det er SYND på som har det dårlig!:( Ikke noe bedre idag, hjalp ikke med hostesaft heller virker det som. Fikk i han 180 ml med mme til sammen, delt på 2 flasker og over 2 timer fra han sto opp til første lur, så ikke mye han vil drikke heller. Fikk i han litt advokado og druer, så han fikk litt i magen sin iallfall!
Hehe, hakke lappen jeg heller og er 28 år:o Begynte på lappen da jeg var 20 år og tok teorien og alt, meeen så blei det slutt mellom meg og han jeg var sammen med i den tia og da flytta jeg til Oslo og da trengte jeg lissom ikke lappen lenger! DOH! Ja, skjønner turen blir litt lang da ja, ikke minst med masse bussbytte.. Jeg tar toget direkte fra Eidsvoll til Lillestrøm!

Vi bruker tran med sitronsmak ;) kansje han hadde likt den?

★mobben til brodær'n★

ja, er jo verdt ett forsøk;) Sambo tar vanlig tran*brekker meg* kaldt siden det står i kjøleskapet, men likevel!

Irriterende bæsj er nok en god beskrivelse, ja. Skal ikke nedover igjen før februar nå da, så jeg håper de har greid å få til bedre opplegg til da..::confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så kjipt, og ikke minst uprofesjonelt når det blir et sånt dårlig opplegg:( Og ikke minst skuffende! Håper virkelig det bblir bedre neste gang!

det finnes jo også en med "fruktsmak"...men jeg er skeptisk :p ;)

Ja, tran- og fruktsmak, kan bli en skummel kombo. Med tanke på at frukt kanskje aldri blir det samme igjen:o;)

må vente på minusgrader til det da ;)

Vaska bare sommerdynene nå da, siden de likevel skal pakkes vekk, så er de klare til våren ;) Og Hermines dyne, slik at den er bugg-fri! :)

yes;) Bare og vaske dynene på sommeren, eller før som du har gjort når de skal pakkes vekk også vinterdynene kan henges i minusgradene så småkrypene dør;) Slipper man "storvask" også;) hehe

nei, er jo akkurat det da! Svigermor sa jeg kunne levere de inn på rens...men da blir det noen kalde netter :p

Er jo bare og bruke pledd noen få netter da, vel?:D;) HIHI

Det må ha vært helt forferdelig:( hahah, kan tenke meg du nøt det fullt ut:p:D*NOT*
Ojj, broren din må også ha hatt det svært dårlig Skal visst nok bare bli verre og verre dess eldre man er når man får det!:o
Tenker ikke så mye på meg, aelvsagt er det slitsomt og høre på grining hele tiden, men er jo han det er SYND på som har det dårlig!:( Ikke noe bedre idag, hjalp ikke med hostesaft heller virker det som. Fikk i han 180 ml med mme til sammen, delt på 2 flasker og over 2 timer fra han sto opp til første lur, så ikke mye han vil drikke heller. Fikk i han litt advokado og druer, så han fikk litt i magen sin iallfall!
Hehe, hakke lappen jeg heller og er 28 år:o Begynte på lappen da jeg var 20 år og tok teorien og alt, meeen så blei det slutt mellom meg og han jeg var sammen med i den tia og da flytta jeg til Oslo og da trengte jeg lissom ikke lappen lenger! DOH! Ja, skjønner turen blir litt lang da ja, ikke minst med masse bussbytte.. Jeg tar toget direkte fra Eidsvoll til Lillestrøm!

Haha ja var en "herlig" tid:rolleyes::p og ja, broren min var myyyye verre enn meg når han fikk det! Heldigvis er det ikke sånn for barn :) man kan sjekke om man har hatt det som liten, de fleste har ikke visst om det ;)

Uff da, han må ha det veldig vondt siden han nesten ikke vil ha mme:( man får vel bare holde ut og tenke på at det blir bedre;) men syns så synd på han :(

Hehe men går det ikke ann å fortsette der du slapp da? Hvis du ville fått lyst engang?
Jeg har bare så vidt prøvd meg på gasspedalen:P

★mobben til brodær'n★

Haha skjønner deg godt ;) om jeg skal ta noe sånt så må det bli kapsler ;)

★mobben til brodær'n★

Vel, tilogmed når jeg tar kapsler raper jeg "tran" hele dagen:( Og det ekke mye behagelig eller velsmakende;)*grøss*

jadda, klart det :p Vi har jo sommerdynene, så er ikke noen krise. Men jeg orker ikke å bruke 1000kr på dynerens :eek: Da venter jeg heller til frosten kommer tilbake ;)

Nei, hadde jeg jaggu meg ikke giddi heller;) Kjøpt nye dyner istedetfor da!:phahaha

Haha ja var en "herlig" tid:rolleyes::p og ja, broren min var myyyye verre enn meg når han fikk det! Heldigvis er det ikke sånn for barn :) man kan sjekke om man har hatt det som liten, de fleste har ikke visst om det ;)

Uff da, han må ha det veldig vondt siden han nesten ikke vil ha mme:( man får vel bare holde ut og tenke på at det blir bedre;) men syns så synd på han :(

Hehe men går det ikke ann å fortsette der du slapp da? Hvis du ville fått lyst engang?
Jeg har bare så vidt prøvd meg på gasspedalen:p

★mobben til brodær'n★

Nei, må ta teorien på nytt igjen:( Skal gjøres etter 6 mnder hvis man fortsatt ikke har tatt lappen! Da kunne jeg ha 24 feil, nå er det 7 eller 4:o Så jupp jupp;) men skal sette igang med lappen til våren og tar det ila en helg;) heheh, ikke vanskelig og kjøre. Er som alt annet, når man først har gjort det noen ganger er det lett som en lek;)

Vel, tilogmed når jeg tar kapsler raper jeg "tran" hele dagen:( Og det ekke mye behagelig eller velsmakende;)*grøss*

Nei det høres ikke godt ut :P jeg har ikke det problemet, men får lissom ikke rota meg til å ta det forde :P

★mobben til brodær'n★

Nei, må ta teorien på nytt igjen:( Skal gjøres etter 6 mnder hvis man fortsatt ikke har tatt lappen! Da kunne jeg ha 24 feil, nå er det 7 eller 4:o Så jupp jupp;) men skal sette igang med lappen til våren og tar det ila en helg;) heheh, ikke vanskelig og kjøre. Er som alt annet, når man først har gjort det noen ganger er det lett som en lek;)

Åja, så dumt:P meeen det er vel for sikkerhetens skyld at de har en sånn regel ;) ja er jo akkurat det, når mab først har lært det, så er det ikke vanskelig :) for meg er kok teorien verst ;)

★mobben til brodær'n★

Back
Topp