det finnes jo også en med "fruktsmak"...men jeg er skeptiskVi bruker tran med sitronsmakkansje han hadde likt den?
★mobben til brodær'n★
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det finnes jo også en med "fruktsmak"...men jeg er skeptiskVi bruker tran med sitronsmakkansje han hadde likt den?
★mobben til brodær'n★
nei, er jo akkurat det da! Svigermor sa jeg kunne levere de inn på rens...men da blir det noen kalde netterHahah så flink du er til å hvile deg
Har heller aldri vasket dynene (til meg og mannen)men så er de ikke gamle heller da
men har ikke tørketrommel, og har lissom bruk for dynene på natta
★mobben til brodær'n★
må vente på minusgrader til det daSkal si du har vært effektiv idagDu kan og la dynene henge ute 4 timer i minusgrader, så dør de små krapylene
Jeg vaska sist dynene i sommer
Så flink du er, får vel snart sette igang med strikkinga mi igjen jeg og
Er sååå koselig
Håper du fikk en god dag, selvom du ikke fikk lada batteriene så mye, akkurat
kjenner til den
![]()
det finnes jo også en med "fruktsmak"...men jeg er skeptisk![]()
![]()
nei, er jo akkurat det da! Svigermor sa jeg kunne levere de inn på rens...men da blir det noen kalde netter![]()
huffda, så irriterende da!
Irriterende bæsj er nok en god beskrivelse, ja. Skal ikke nedover igjen før februar nå da, så jeg håper de har greid å få til bedre opplegg til da..:Litt bæsj, bare
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Hehe jepp, hadde det når jeg var 17 tror jeg.. fikk det mens jeg hadde kikhosteså var en digg tid det
hahaha.. var verst med halsen, og immunforsvaret mitt ble veldig dårlig, så var mye syk i et halvt år etter (jeg som egentlig er sjeldent syk)
broren min hadde det for noen måneder siden, og HAN var dårlig!
Stakkars gutt(og deg) han får jo skikkelig gjennomgå for tiden
slitsomt når de bare vil bli holdt ja! Men hva gjør man ikke for de små
hehe kan tro dere hadde hatt bruk for et slags klippekort hos legen
Hehe ja, og når jeg ikke har lappen så blir det så vanskelig.. måtte sikkert byttet buss og tok 100 ganger før jeg hadde nådd fremså får heller se neste gang, kansje jeg kunne fått barnepass og evt hatt med Liana på tur
håper det!
★mobben til brodær'n★
Vi bruker tran med sitronsmakkansje han hadde likt den?
★mobben til brodær'n★
Så kjipt, og ikke minst uprofesjonelt når det blir et sånt dårlig oppleggIrriterende bæsj er nok en god beskrivelse, ja. Skal ikke nedover igjen før februar nå da, så jeg håper de har greid å få til bedre opplegg til da..:
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
det finnes jo også en med "fruktsmak"...men jeg er skeptisk![]()
![]()
må vente på minusgrader til det da
Vaska bare sommerdynene nå da, siden de likevel skal pakkes vekk, så er de klare til vårenOg Hermines dyne, slik at den er bugg-fri!
![]()
nei, er jo akkurat det da! Svigermor sa jeg kunne levere de inn på rens...men da blir det noen kalde netter![]()
jadda, klart detEr jo bare og bruke pledd noen få netter da, vel?HIHI
Det må ha vært helt forferdelighahah, kan tenke meg du nøt det fullt ut
*NOT*
Ojj, broren din må også ha hatt det svært dårlig Skal visst nok bare bli verre og verre dess eldre man er når man får det!![]()
Tenker ikke så mye på meg, aelvsagt er det slitsomt og høre på grining hele tiden, men er jo han det er SYND på som har det dårlig!Ikke noe bedre idag, hjalp ikke med hostesaft heller virker det som. Fikk i han 180 ml med mme til sammen, delt på 2 flasker og over 2 timer fra han sto opp til første lur, så ikke mye han vil drikke heller. Fikk i han litt advokado og druer, så han fikk litt i magen sin iallfall!
Hehe, hakke lappen jeg heller og er 28 årBegynte på lappen da jeg var 20 år og tok teorien og alt, meeen så blei det slutt mellom meg og han jeg var sammen med i den tia og da flytta jeg til Oslo og da trengte jeg lissom ikke lappen lenger! DOH! Ja, skjønner turen blir litt lang da ja, ikke minst med masse bussbytte.. Jeg tar toget direkte fra Eidsvoll til Lillestrøm!
ja, er jo verdt ett forsøkSambo tar vanlig tran*brekker meg* kaldt siden det står i kjøleskapet, men likevel!
Haha skjønner deg godtom jeg skal ta noe sånt så må det bli kapsler
★mobben til brodær'n★
jadda, klart detVi har jo sommerdynene, så er ikke noen krise. Men jeg orker ikke å bruke 1000kr på dynerens
Da venter jeg heller til frosten kommer tilbake
![]()
Haha ja var en "herlig" tidog ja, broren min var myyyye verre enn meg når han fikk det! Heldigvis er det ikke sånn for barn
man kan sjekke om man har hatt det som liten, de fleste har ikke visst om det
Uff da, han må ha det veldig vondt siden han nesten ikke vil ha mmeman får vel bare holde ut og tenke på at det blir bedre
men syns så synd på han
Hehe men går det ikke ann å fortsette der du slapp da? Hvis du ville fått lyst engang?
Jeg har bare så vidt prøvd meg på gasspedalen
★mobben til brodær'n★
Vel, tilogmed når jeg tar kapsler raper jeg "tran" hele dagenOg det ekke mye behagelig eller velsmakende
*grøss*
Nei, må ta teorien på nytt igjenSkal gjøres etter 6 mnder hvis man fortsatt ikke har tatt lappen! Da kunne jeg ha 24 feil, nå er det 7 eller 4
Så jupp jupp
men skal sette igang med lappen til våren og tar det ila en helg
heheh, ikke vanskelig og kjøre. Er som alt annet, når man først har gjort det noen ganger er det lett som en lek
![]()