God tirsdag :)

Uff:( håper virkelig disse barna dine blir friske snart! Slitsomt for alle når ett eller flere barn er syk:confused::( god bedring!;)

Høres godt ut å slappe av:D ha en kjempe fin kveld:):):)

★mobben til brodær'n★

Er vant med at ungene hanker en del, spesielt N, men har ikke vørt så nye syke i sommer, så det var utrolig deilig:) De er bare forkjølet, så ekke dausjuke akkurat:p
Hihi;):) N klaga over vondt i magen og vondt i armhulene, var litt hoven, men tror ikke det er noe farlig. Tenkte mht kyssesyken, men er nok ikke det:) håper bare de er friske til vi skal møte Tea, marianne og volven på Lillestrøm:D:D:D hadde vært så koselig og endelig fått møttes:)
☆★☆Tastedingsen☆★☆

God bedring til gjengen din!
Emmeth må bare bli frisk til neste torsdag ;)

Tar dere tran? Tror trana har gjort underverker for immunforsvaret her i hus, Hermine har vært frisk i flere uker nå :D ...håper ikke jeg jinxa meg selv nå da :P

Er bare litt godt forkjøla med halsbetennelse, så går nok over, synes at Emmeth har hanka ei god stund nå pga tenner, så har litt vondt av han:oops: vi tar d-dråper. Tran rører ikke jeg, da raper jeg tran resten av dagen:eek::oops: Så herlig lille snuppelupp har vært i god form ei stund nå, måtte det fortsette sånn:p;):cool::D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

regner med du stiller på torget i morra formiddag og vinker i kameraet til meg??? :p

Hahah ja jeg skal være der èn time før alle andre:p hahah får vel heller se på det via tv tror jeg:P
kanske Emira og Liana kommer med?:cool: de skulle dit med barnehagen:)

★mobben til brodær'n★

Er vant med at ungene hanker en del, spesielt N, men har ikke vørt så nye syke i sommer, så det var utrolig deilig:) De er bare forkjølet, så ekke dausjuke akkurat:p
Hihi;):) N klaga over vondt i magen og vondt i armhulene, var litt hoven, men tror ikke det er noe farlig. Tenkte mht kyssesyken, men er nok ikke det:) håper bare de er friske til vi skal møte Tea, marianne og volven på Lillestrøm:D:D:D hadde vært så koselig og endelig fått møttes:)
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Ja men jeg syns forkjølelse kan være slitsomt hos de små å jeg :P
Hmm.. håper det ikke er kyssesyken da, men er visst ca 50% som har hatt det som små, og er jo ikke noe farlig når små barn får det..blir mer som en kraftig forkjølelse;) når jeg hadde det for noen år siden, så begynte det med ekstrem vond hals og hovnet opp ved mandlene:P

Misunner dere såå mye som skal møtes!:eek: jeg har så lyst! Men får se neste gang det blir treff i oslo-området :)

★mobben til brodær'n★

Ja men jeg syns forkjølelse kan være slitsomt hos de små å jeg :p
Hmm.. håper det ikke er kyssesyken da, men er visst ca 50% som har hatt det som små, og er jo ikke noe farlig når små barn får det..blir mer som en kraftig forkjølelse;) når jeg hadde det for noen år siden, så begynte det med ekstrem vond hals og hovnet opp ved mandlene:p

Misunner dere såå mye som skal møtes!:eek: jeg har så lyst! Men får se neste gang det blir treff i oslo-området :)

★mobben til brodær'n★

Ojjsann, har du hatt det?! Sjait, skal være ganske så ille og få det i voksen alder:( Jeg har heldigvis aldri hatt det*bank i bordet*:p JO takk, du:o Forkjølelsen hos Emmeth blir jo aldri borte igjen:( Og han har vondt, vondt, vondt:( Skriker og gråter, eneste gangen han er rolig er når han er planta på hoften og vogger rundt med meg mens jeg styrer og sysler i hjemmet:o:-/ SLITSOMT!!! Og synes synd på han også selvsagt, ser han har vondt. Gir hostesaft og varm drikke, håper det kan hjelpe. Om det ikke er borte til fradag blir det legetur på oss, kunne hatt klippekort der omtrent! jaja..
Jaaah, du skulle vært med og møttes, men skjønner jo godt det blir langt for deg og ikke minst litt slitsomt også siden du har lille Leoh også<3

Er bare litt godt forkjøla med halsbetennelse, så går nok over, synes at Emmeth har hanka ei god stund nå pga tenner, så har litt vondt av han:oops: vi tar d-dråper. Tran rører ikke jeg, da raper jeg tran resten av dagen:eek::oops: Så herlig lille snuppelupp har vært i god form ei stund nå, måtte det fortsette sånn:p;):cool::D

☆★☆Tastedingsen☆★☆
vi tar tran, og gir til Hermine, rett før vi legger oss om kvelden. Da slipper man tranrapings på dagen ;) OG man slipper at ungen lukter tran hele dagen, hun får det når hun er i bare bleia :P Har tranflaska stående på badet for å huske det :P ;)
Vi starta med tran i august, inntil da fikk hun d-dråper men når mm tok slutt fikk hun jo ikke omega-3 via den lengre, så da valgte jeg å bytte om. Trodde det skulle bli en kamp for å få det i henne, men hun elsker det :eek: Og gråter når hun ikke får mer enn 5ml :P

Her har vaskemaskinen og tørketrommelen gått hele dagen! Jeg som skulle hvile meg og lade opp litt, så på god morgen norge at man bør vaske dynene 2 ganger om året for å fjerne midd. Det kan forebygge allergi/astma, forkjølelse o.l. Så da satte jeg på dynevask med en gang, for vi har ikke vaska dynene...NOEN SINNE :eek: :P

Når jeg hadde starta det prosjektet fikk jeg så lyst til å strikke, så nå har jeg kommet halvveis på en hals til Hermine...IDAG! Jadda, sånn går det når man skal slappe av og hvile seg :P

vi tar tran, og gir til Hermine, rett før vi legger oss om kvelden. Da slipper man tranrapings på dagen ;) OG man slipper at ungen lukter tran hele dagen, hun får det når hun er i bare bleia :p Har tranflaska stående på badet for å huske det :p ;)
Vi starta med tran i august, inntil da fikk hun d-dråper men når mm tok slutt fikk hun jo ikke omega-3 via den lengre, så da valgte jeg å bytte om. Trodde det skulle bli en kamp for å få det i henne, men hun elsker det :eek: Og gråter når hun ikke får mer enn 5ml :p

Wow, da snakker vi om unge som er glad i tran;):p:o hahah;) Hu er jo bare sååå gossin den lille tutta di<3
Ah, det var jo kjempelurt, kanskje jeg skal prøve på det, men vi har det ganske så varmt på badet og kan tenke meg det blir vondt smak på tranen da? Håper Emmeth godtar smaken;) laks vil han IKKE ha, blir spytta ut like fort som det kommer inn i munnen:(

Hahah ja jeg skal være der èn time før alle andre:p hahah får vel heller se på det via tv tror jeg:p
kanske Emira og Liana kommer med?:cool: de skulle dit med barnehagen:)

★mobben til brodær'n★
jeg skal følge med på direktesendingen og se om jeg ser dem ;)

Wow, da snakker vi om unge som er glad i tran;):p:eek: hahah;) Hu er jo bare sååå gossin den lille tutta di<3
Ah, det var jo kjempelurt, kanskje jeg skal prøve på det, men vi har det ganske så varmt på badet og kan tenke meg det blir vondt smak på tranen da? Håper Emmeth godtar smaken;) laks vil han IKKE ha, blir spytta ut like fort som det kommer inn i munnen:(
vi har også 25 grader, eller mer, på badet. Men som Fru H sa: enten så har vi trana på badet og tar den, eller så blir det ikke huska på :P ;) Er av henne jeg tok det tipset ;)
Smaken kan vel umulig bli noe verre, heh? :eek: :P ;)

Vel, Hermine ELSKER laks da...så det kan jo være en viss fare for at Emmeth ikke blir like begeistra for tran som Hermine :P ;) Idag spiste hun 1/2 laksefilet til middag :D

Her har vaskemaskinen og tørketrommelen gått hele dagen! Jeg som skulle hvile meg og lade opp litt, så på god morgen norge at man bør vaske dynene 2 ganger om året for å fjerne midd. Det kan forebygge allergi/astma, forkjølelse o.l. Så da satte jeg på dynevask med en gang, for vi har ikke vaska dynene...NOEN SINNE :eek: :p

Når jeg hadde starta det prosjektet fikk jeg så lyst til å strikke, så nå har jeg kommet halvveis på en hals til Hermine...IDAG! Jadda, sånn går det når man skal slappe av og hvile seg :p

Skal si du har vært effektiv idag:) Du kan og la dynene henge ute 4 timer i minusgrader, så dør de små krapylene;) Jeg vaska sist dynene i sommer:) Så flink du er, får vel snart sette igang med strikkinga mi igjen jeg og;) Er sååå koselig:) Håper du fikk en god dag, selvom du ikke fikk lada batteriene så mye, akkurat;) kjenner til den:)

vi har også 25 grader, eller mer, på badet. Men som Fru H sa: enten så har vi trana på badet og tar den, eller så blir det ikke huska på :p ;) Er av henne jeg tok det tipset ;)
Smaken kan vel umulig bli noe verre, heh? :eek: :p ;)

Vel, Hermine ELSKER laks da...så det kan jo være en viss fare for at Emmeth ikke blir like begeistra for tran som Hermine :p ;) Idag spiste hun 1/2 laksefilet til middag :D

Hoho, da spiste hu jaggu meg godt til kvelds:o Det var mye:D
Nei, er redd det går dårlig med den smaken, trokke jeg greier og få den ned når den er varm*blærk* Og spørs om Emmeth ikke spytter det ut igjen, men prøve skal jeg:D Da takker jeg både deg og frua vår for tipset;)

Ojjsann, har du hatt det?! Sjait, skal være ganske så ille og få det i voksen alder:( Jeg har heldigvis aldri hatt det*bank i bordet*:p JO takk, du:o Forkjølelsen hos Emmeth blir jo aldri borte igjen:( Og han har vondt, vondt, vondt:( Skriker og gråter, eneste gangen han er rolig er når han er planta på hoften og vogger rundt med meg mens jeg styrer og sysler i hjemmet:o:-/ SLITSOMT!!! Og synes synd på han også selvsagt, ser han har vondt. Gir hostesaft og varm drikke, håper det kan hjelpe. Om det ikke er borte til fradag blir det legetur på oss, kunne hatt klippekort der omtrent! jaja..
Jaaah, du skulle vært med og møttes, men skjønner jo godt det blir langt for deg og ikke minst litt slitsomt også siden du har lille Leoh også<3

Hehe jepp, hadde det når jeg var 17 tror jeg.. fikk det mens jeg hadde kikhoste:eek: så var en digg tid det:P hahaha.. var verst med halsen, og immunforsvaret mitt ble veldig dårlig, så var mye syk i et halvt år etter (jeg som egentlig er sjeldent syk);) broren min hadde det for noen måneder siden, og HAN var dårlig!

Stakkars gutt:( (og deg) han får jo skikkelig gjennomgå for tiden:confused: slitsomt når de bare vil bli holdt ja! Men hva gjør man ikke for de små:rolleyes: hehe kan tro dere hadde hatt bruk for et slags klippekort hos legen:P

Hehe ja, og når jeg ikke har lappen så blir det så vanskelig.. måtte sikkert byttet buss og tok 100 ganger før jeg hadde nådd frem:P så får heller se neste gang, kansje jeg kunne fått barnepass og evt hatt med Liana på tur :) håper det!:D

★mobben til brodær'n★

vi tar tran, og gir til Hermine, rett før vi legger oss om kvelden. Da slipper man tranrapings på dagen ;) OG man slipper at ungen lukter tran hele dagen, hun får det når hun er i bare bleia :P Har tranflaska stående på badet for å huske det :P ;)
Vi starta med tran i august, inntil da fikk hun d-dråper men når mm tok slutt fikk hun jo ikke omega-3 via den lengre, så da valgte jeg å bytte om. Trodde det skulle bli en kamp for å få det i henne, men hun elsker det :eek: Og gråter når hun ikke får mer enn 5ml :P

Samme har vi gjort :) tar det (når vi husker på det) på kvelden, og helst uten klær :P er merkelig at så mange barn syns det er så godt med tran:eek: her bruker vi den med sitron da ;)

★mobben til brodær'n★

Her har vaskemaskinen og tørketrommelen gått hele dagen! Jeg som skulle hvile meg og lade opp litt, så på god morgen norge at man bør vaske dynene 2 ganger om året for å fjerne midd. Det kan forebygge allergi/astma, forkjølelse o.l. Så da satte jeg på dynevask med en gang, for vi har ikke vaska dynene...NOEN SINNE :eek: :P

Når jeg hadde starta det prosjektet fikk jeg så lyst til å strikke, så nå har jeg kommet halvveis på en hals til Hermine...IDAG! Jadda, sånn går det når man skal slappe av og hvile seg :P

Hahah så flink du er til å hvile deg:P
Har heller aldri vasket dynene (til meg og mannen):eek: men så er de ikke gamle heller da :P men har ikke tørketrommel, og har lissom bruk for dynene på natta :P

★mobben til brodær'n★

jeg skal følge med på direktesendingen og se om jeg ser dem ;)

Ja det må jammen jeg å:P de pleier å ha på vester som det står Ingolf barnehage på:rolleyes::p kansje jeg evt må ta opp, tilfelle Emira kommer, så hun kan se selv?:P

★mobben til brodær'n★

Hoho, da spiste hu jaggu meg godt til kvelds:o Det var mye:D
Nei, er redd det går dårlig med den smaken, trokke jeg greier og få den ned når den er varm*blærk* Og spørs om Emmeth ikke spytter det ut igjen, men prøve skal jeg:D Da takker jeg både deg og frua vår for tipset;)

Vi bruker tran med sitronsmak ;) kansje han hadde likt den?

★mobben til brodær'n★

Back
Topp