Lilla-87
Forumet er livet
Bare tull så langt.hvordan er forelesningene denne uken da?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare tull så langt.hvordan er forelesningene denne uken da?
Uffhåper virkelig disse barna dine blir friske snart! Slitsomt for alle når ett eller flere barn er syk
god bedring!
Høres godt ut å slappe avha en kjempe fin kveld
★mobben til brodær'n★
huffda, så irriterende da!Bare tull så langt.
God bedring til gjengen din!
Emmeth må bare bli frisk til neste torsdag
Tar dere tran? Tror trana har gjort underverker for immunforsvaret her i hus, Hermine har vært frisk i flere uker nå...håper ikke jeg jinxa meg selv nå da
![]()
Bare tull så langt.
regner med du stiller på torget i morra formiddag og vinker i kameraet til meg???![]()
Er vant med at ungene hanker en del, spesielt N, men har ikke vørt så nye syke i sommer, så det var utrolig deiligDe er bare forkjølet, så ekke dausjuke akkurat
HihiN klaga over vondt i magen og vondt i armhulene, var litt hoven, men tror ikke det er noe farlig. Tenkte mht kyssesyken, men er nok ikke det
håper bare de er friske til vi skal møte Tea, marianne og volven på Lillestrøm
hadde vært så koselig og endelig fått møttes
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Ja men jeg syns forkjølelse kan være slitsomt hos de små å jeg
Hmm.. håper det ikke er kyssesyken da, men er visst ca 50% som har hatt det som små, og er jo ikke noe farlig når små barn får det..blir mer som en kraftig forkjølelsenår jeg hadde det for noen år siden, så begynte det med ekstrem vond hals og hovnet opp ved mandlene
Misunner dere såå mye som skal møtes!jeg har så lyst! Men får se neste gang det blir treff i oslo-området
★mobben til brodær'n★
vi tar tran, og gir til Hermine, rett før vi legger oss om kvelden. Da slipper man tranrapings på dagenEr bare litt godt forkjøla med halsbetennelse, så går nok over, synes at Emmeth har hanka ei god stund nå pga tenner, så har litt vondt av hanvi tar d-dråper. Tran rører ikke jeg, da raper jeg tran resten av dagen
Så herlig lille snuppelupp har vært i god form ei stund nå, måtte det fortsette sånn
☆★☆Tastedingsen☆★☆
vi tar tran, og gir til Hermine, rett før vi legger oss om kvelden. Da slipper man tranrapings på dagenOG man slipper at ungen lukter tran hele dagen, hun får det når hun er i bare bleia
Har tranflaska stående på badet for å huske det
![]()
Vi starta med tran i august, inntil da fikk hun d-dråper men når mm tok slutt fikk hun jo ikke omega-3 via den lengre, så da valgte jeg å bytte om. Trodde det skulle bli en kamp for å få det i henne, men hun elsker detOg gråter når hun ikke får mer enn 5ml
![]()
jeg skal følge med på direktesendingen og se om jeg ser demHahah ja jeg skal være der èn time før alle andrehahah får vel heller se på det via tv tror jeg
kanske Emira og Liana kommer med?de skulle dit med barnehagen
★mobben til brodær'n★
vi har også 25 grader, eller mer, på badet. Men som Fru H sa: enten så har vi trana på badet og tar den, eller så blir det ikke huska påWow, da snakker vi om unge som er glad i tranhahah
Hu er jo bare sååå gossin den lille tutta di<3
Ah, det var jo kjempelurt, kanskje jeg skal prøve på det, men vi har det ganske så varmt på badet og kan tenke meg det blir vondt smak på tranen da? Håper Emmeth godtar smakenlaks vil han IKKE ha, blir spytta ut like fort som det kommer inn i munnen
![]()
Her har vaskemaskinen og tørketrommelen gått hele dagen! Jeg som skulle hvile meg og lade opp litt, så på god morgen norge at man bør vaske dynene 2 ganger om året for å fjerne midd. Det kan forebygge allergi/astma, forkjølelse o.l. Så da satte jeg på dynevask med en gang, for vi har ikke vaska dynene...NOEN SINNE![]()
Når jeg hadde starta det prosjektet fikk jeg så lyst til å strikke, så nå har jeg kommet halvveis på en hals til Hermine...IDAG! Jadda, sånn går det når man skal slappe av og hvile seg![]()
vi har også 25 grader, eller mer, på badet. Men som Fru H sa: enten så har vi trana på badet og tar den, eller så blir det ikke huska på![]()
Er av henne jeg tok det tipset
Smaken kan vel umulig bli noe verre, heh?![]()
![]()
Vel, Hermine ELSKER laks da...så det kan jo være en viss fare for at Emmeth ikke blir like begeistra for tran som Hermine![]()
Idag spiste hun 1/2 laksefilet til middag
![]()
Ojjsann, har du hatt det?! Sjait, skal være ganske så ille og få det i voksen alderJeg har heldigvis aldri hatt det*bank i bordet*
JO takk, du
Forkjølelsen hos Emmeth blir jo aldri borte igjen
Og han har vondt, vondt, vondt
Skriker og gråter, eneste gangen han er rolig er når han er planta på hoften og vogger rundt med meg mens jeg styrer og sysler i hjemmet
:-/ SLITSOMT!!! Og synes synd på han også selvsagt, ser han har vondt. Gir hostesaft og varm drikke, håper det kan hjelpe. Om det ikke er borte til fradag blir det legetur på oss, kunne hatt klippekort der omtrent! jaja..
Jaaah, du skulle vært med og møttes, men skjønner jo godt det blir langt for deg og ikke minst litt slitsomt også siden du har lille Leoh også<3
vi tar tran, og gir til Hermine, rett før vi legger oss om kvelden. Da slipper man tranrapings på dagenOG man slipper at ungen lukter tran hele dagen, hun får det når hun er i bare bleia
Har tranflaska stående på badet for å huske det
![]()
![]()
Vi starta med tran i august, inntil da fikk hun d-dråper men når mm tok slutt fikk hun jo ikke omega-3 via den lengre, så da valgte jeg å bytte om. Trodde det skulle bli en kamp for å få det i henne, men hun elsker detOg gråter når hun ikke får mer enn 5ml
![]()
Her har vaskemaskinen og tørketrommelen gått hele dagen! Jeg som skulle hvile meg og lade opp litt, så på god morgen norge at man bør vaske dynene 2 ganger om året for å fjerne midd. Det kan forebygge allergi/astma, forkjølelse o.l. Så da satte jeg på dynevask med en gang, for vi har ikke vaska dynene...NOEN SINNE![]()
Når jeg hadde starta det prosjektet fikk jeg så lyst til å strikke, så nå har jeg kommet halvveis på en hals til Hermine...IDAG! Jadda, sånn går det når man skal slappe av og hvile seg![]()
jeg skal følge med på direktesendingen og se om jeg ser dem![]()
Hoho, da spiste hu jaggu meg godt til kveldsDet var mye
![]()
Nei, er redd det går dårlig med den smaken, trokke jeg greier og få den ned når den er varm*blærk* Og spørs om Emmeth ikke spytter det ut igjen, men prøve skal jegDa takker jeg både deg og frua vår for tipset
![]()