God søndag!

Shauri

Forumet er livet
VIP
Spiderman hilser!

Vedlegg

• 1362293966196.jpg
    1362293966196.jpg
    61,4 KB · Visninger: 34
Næmmen, se der 'a - så skjønn han er! :) Ha en god dag!

Så tøff:-)
Her stod vi opp klokka ni, er fryktelig trøtt og det skjønner jeg ikke, for har jo sovet godt. Håper jeg ikke brygger på noe.
Stormen har lagt seg her, det kom masse snø over natten i stede, jeg som hadde håper på bare veier snart:-)

God søndag til alle!
Jeg har nettopp vært nede og ammet Lillebror og lagt meg igjen etter paracet og ibux! Feber, vond nakke og hodepine på meg i dag :(
Har tatt ut litt melk så mannen kan ta med gutta pp middag hos foreldrene mine, så blir det senga på meg i dag!

God søndag til alle!
Jeg har nettopp vært nede og ammet Lillebror og lagt meg igjen etter paracet og ibux! Feber, vond nakke og hodepine på meg i dag :(
Har tatt ut litt melk så mannen kan ta med gutta pp middag hos foreldrene mine, så blir det senga på meg i dag!

Huff stakkars deg, godt du har melk i reserve så fu får hvilt deg mens de er borte.
Masse god bedring til deg:-)

Takk!
Ja må nok amme han en gang til før de drar. Bør vel spise litt også :-)
Vanskelig å sovne igjen, men. Det er hvertfall deilig å ligge på et kaldt mørkt rom nå!

God søndag til alle!
huff, god bedring!

vi skal på "familiens akedag" i skibakken her idag :) Begge søstrene mine er i byen med barna sine så vi skal dra sammen med dem, foreldrene våre og lillebroren min! Er -6 så er litt usikker på hvordan vi skal gjøre det med Hermine, hun burde jo ikke være for lenge ute i kulda o_O Tenker at bæring blir det beste, bare jeg klarer å holde føttene hennes varme nok! Tar med vogn og skinnpose i tilllegg, så får jeg heller putte henne nedi der når hun skal sove!
Så da blir det skravlepause fra meg i formiddag, får komme sterkere tilbake senere idag ;)

så søt spiderman :)

Jeg tror jaggu jeg skal lage meg en kopp te, merker at noe utysk er på gang i kroppen hos meg også...

Hei på dere! :)
Vi skal en tur til mamma senere :) Skal se på hytter og planlegge danmarksferie til sommeren med hele familien :)
Enn så lenge så koser jeg og Asle oss her hjemme med en rolig formiddag. Prøvde en ny type grøt i dag, men den falt ikke i smak. Sånn à propos grøt; hvordan slår allregi mot gluten ut?? Magesjau??

Så stilig Alexander var i Spiderman-outfiten sin :D

God bedring til dere, fru H og sukkersnusk! Håper det går fort over! :) :smiley-angelic001

Kos deg på akedag, Marian87! :D Blir moro det, tenker jeg!

God søndagsmorgen! Her i hus fikk mamman sove lenge idag og våknet halv12!!!!! Deilig med noen sånne dager også :D

Takk damer!
Det hjalp å døse til paracet fungerte!
Må nok stå opp og spise snart :)

Hei på dere! Tøff spiderman :-) jeg har kroppsverk og vondt i halsen så fikk sove litt lenge i dag. Overser vondtene og putter i meg litt paracet så setter vi snart nesen mot svigermor. Lenge siden vi har vært der og vi må ut av huset og lufte oss litt :-) snø på fredag, storm og regn i går og snø i dag...gleder meg til varmere tider! :-) kos dere i dag alle sammen!

Hehe.. For en myndig kar i spidermanpysj. Herlig!
Ikke noe særlig at flere av dere er i dårlig form. God bedring!:)
Her har vi fått besøk av mamma, som tok med seg ved og masse hjortekjøtt. Nå skal vi kose oss med vafler, kaffe og 5-mila, mens likjå sover. Kommer sterkere tilbake i kveld!! Ha en fin dag alle sammen!! :D

Vi skal en tur til mamma senere :) Skal se på hytter og planlegge danmarksferie til sommeren med hele familien :)
Enn så lenge så koser jeg og Asle oss her hjemme med en rolig formiddag. Prøvde en ny type grøt i dag, men den falt ikke i smak. Sånn à propos grøt; hvordan slår allregi mot gluten ut?? Magesjau??

God bedring til dere, fru H og sukkersnusk! Håper det går fort over! :) :smiley-angelic001

Så koselig å planlegge ferie:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg tror de fleste blir ugreie i magen av både melk og gluten ved reaksjon.
Men gluten er jo egentlig ikke bra for de små, enten de er intolerante eller ikke...

Back
Topp