Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God søndag til alle!
Jeg har nettopp vært nede og ammet Lillebror og lagt meg igjen etter paracet og ibux! Feber, vond nakke og hodepine på meg i dag
Har tatt ut litt melk så mannen kan ta med gutta pp middag hos foreldrene mine, så blir det senga på meg i dag!
ååå, for en liten tøffing!Spiderman hilser!
huff, god bedring!God søndag til alle!
Jeg har nettopp vært nede og ammet Lillebror og lagt meg igjen etter paracet og ibux! Feber, vond nakke og hodepine på meg i dag
Har tatt ut litt melk så mannen kan ta med gutta pp middag hos foreldrene mine, så blir det senga på meg i dag!

Uff så kjedelig.Jeg tror jaggu jeg skal lage meg en kopp te, merker at noe utysk er på gang i kroppen hos meg også...
Uff så kjedelig.
Har lite te igjen jeg, og ingen honning![]()
Så koselig å planlegge ferieHei på dere!
Vi skal en tur til mamma senereSkal se på hytter og planlegge danmarksferie til sommeren med hele familien
Enn så lenge så koser jeg og Asle oss her hjemme med en rolig formiddag. Prøvde en ny type grøt i dag, men den falt ikke i smak. Sånn à propos grøt; hvordan slår allregi mot gluten ut?? Magesjau??
Så stilig Alexander var i Spiderman-outfiten sin
God bedring til dere, fru H og sukkersnusk! Håper det går fort over!![]()
Kos deg på akedag, Marian87!Blir moro det, tenker jeg!
Hei på dere!
Vi skal en tur til mamma senereSkal se på hytter og planlegge danmarksferie til sommeren med hele familien
Enn så lenge så koser jeg og Asle oss her hjemme med en rolig formiddag. Prøvde en ny type grøt i dag, men den falt ikke i smak. Sånn à propos grøt; hvordan slår allregi mot gluten ut?? Magesjau??
Så stilig Alexander var i Spiderman-outfiten sin
God bedring til dere, fru H og sukkersnusk! Håper det går fort over!![]()
Kos deg på akedag, Marian87!Blir moro det, tenker jeg!