God søndag

IrisM

Elsker forumet
En liten god-morgen-hilsen fra senga her...
ImageUploadedByBV Forum1361690356.619773.jpg
Lillebror er lys våken, så her er det nok bare å stå opp og starte dagen. Hva er deres planer i dag?

God morgen!
Her blir det å håpe på at Alexander snart er frisk. Han er i mye bedre form, men fortsatt ikke helt på plass med matlyst. Har våknet mye i natt, noe jeg mistenker er fordi han ikke har spist skikkelig de siste dagene når han har vært syk. Daniel var oppe en gang mer enn vanlig i natt, men det gjorde ikke noe fra eller til siden jeg var oppe med storebror flere ganger, hehe.

Åh Arian er så vakker!
Vi våknet på samme tid, av at Lillebror skrek av glede :-p
Vi er fortsatt på helgetur og jeg og lillebror, T og jenta på 6 er oppe :-)
Vi skal ta en rolig formiddag her før vi vender snuten hjem :-)
Bilde av oss i Molde i går
ImageUploadedByBV Forum1361691417.729692.jpg
Og Eskil med en av husets firbeinte
ImageUploadedByBV Forum1361691726.770723.jpg

så fine barn dere har :) kan jo ikke bli noe annet enn glad på morran når man ser sånne blide unger :) nydelige...

God morgen :) her har Elise allerede sin første blund. Dagen starter som regel 6:30 her.. Storebror har tatt over Elise sin nye leketing ( hun er jo litt liten, men han er jo altfor stor). Vi skal på besøk til min far idag.. Han er dessverre veldig syk, så vi prøver å være der så ofte vi kan. Han er på en lindrende enhet på et sykehjem i Oslo. Skal ta med iPad til 2 åringen idag, så han ikke blir utålmodig etter ti minutter :p ImageUploadedByTapatalk1361692433.525236.jpg

Arian er jammen skjønn, irism! Og du ser og flott ut, fru H. :) er det ikke snø i Molde?

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Så synd med faren din :(
Ikke mye snø nei, men det var litt! :-)

Flott storebror ;)

Takk for koselige kommentarer! :) Jeg synes jo selv at han er verdens nydeligste!

Nydelig bilde av dere fru H! Håper dere har hatt en flott helg!

Leit at faren din er syk, Flaksi... :( Flott at dere er der for ham da! Håper dere får et fint besøk!

God morgen, damer!!
Så mange fine mødre og barn det var her da.:)
Vi stod opp 07.30, men vesla er en trøtting i dag og sovna nettopp i fanget mitt..
Om noen timer skal vi besøke en kollega av mannen som bor 15min unna oss. De har en stor gård og driver med hester, så denne mammaen skal slenge seg på hesteryggen igjen for første gang på maaaange år..Blir arti å se om jeg får med meg rævva oppi salen. Den pleier å henge litt etter..:p;)1361694079539.jpg

Så skjønn lille Arian er :-) Og så fint navn! I dag skal vi i familiebursdag til ei på tre år. Blir koselig og samles. Før det blir det vel litt rydding og ski-vm, tenker jeg. Akkurat nå har jeg satt lille oppi lekegrinda (i vippestolen) sammen med storebror. Jeg selv sitter på kjøkkenet. Og alt høres veldig harmonisk og bra ut = liker!! Deilig at de kan underholde hverandre litt!

God bedring til faren din FlaksiMummy!

Ha en fin dag alle sammen :-)

Takk for gode ord :)

Her hadde jeg nok ikke turt å sette storebror sammen med Elise i lekgrinda.. Det er nok som å bestille en katastrofe :p

Så fine bilder:-)

I dag kommer tanta mi en tur på besøk, ellers skjer det ikke så mye. Jeg er så trøtt, naboguttene bråkte noe helt vanvittig i natt, ellers sov Anette til halv tre, så til halv sju og så kvart over åtte, så hadde det ikke vært for festbråket hadde det vært en fin natt.

God morgen :) her har Elise allerede sin første blund. Dagen starter som regel 6:30 her.. Storebror har tatt over Elise sin nye leketing ( hun er jo litt liten, men han er jo altfor stor). Vi skal på besøk til min far idag.. Han er dessverre veldig syk, så vi prøver å være der så ofte vi kan. Han er på en lindrende enhet på et sykehjem i Oslo. Skal ta med iPad til 2 åringen idag, så han ikke blir utålmodig etter ti minutter :p Vis vedlegget 5250

Arian er jammen skjønn, irism! Og du ser og flott ut, fru H. :) er det ikke snø i Molde?

Trist å høre om faren din, håper han ikke har mye vondt :(

Nydelig gutt irism;) Kan ikke annet å bli blid når man våkner til en så blid gutt;)
Flotte barn! Utrolig at de har blitt så store! Tida går så fort;)

Du har virkelig en vakker gutt<3<3<3
Her så har det vært fullt fres med unger og utelek, syk bestefar som vi pleier når han har perm fra sykehus, men er veldig koselig og kunne ha han her:) Kjempeflott knallvær idag, så det er herlig:)

God morgen :) her har Elise allerede sin første blund. Dagen starter som regel 6:30 her.. Storebror har tatt over Elise sin nye leketing ( hun er jo litt liten, men han er jo altfor stor). Vi skal på besøk til min far idag.. Han er dessverre veldig syk, så vi prøver å være der så ofte vi kan. Han er på en lindrende enhet på et sykehjem i Oslo. Skal ta med iPad til 2 åringen idag, så han ikke blir utålmodig etter ti minutter :p Vis vedlegget 5250

Uff, så trist:( Lei meg for det!:( Ikke lett når det er sånn, men virker jo som dere gjør det beste ut av det:) Sender deg en stor klem:)

Åh Arian er så vakker!
Vi våknet på samme tid, av at Lillebror skrek av glede :p
Vi er fortsatt på helgetur og jeg og lillebror, T og jenta på 6 er oppe :)
Vi skal ta en rolig formiddag her før vi vender snuten hjem :)
Bilde av oss i Molde i går
Vis vedlegget 5248
Og Eskil med en av husets firbeinte
Vis vedlegget 5249

Så herlige dere er:):):)

Da er det snart kvelden her i huset, håper alle bebiser sover godt i natt:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Back
Topp