Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

God morgenher har Elise allerede sin første blund. Dagen starter som regel 6:30 her.. Storebror har tatt over Elise sin nye leketing ( hun er jo litt liten, men han er jo altfor stor). Vi skal på besøk til min far idag.. Han er dessverre veldig syk, så vi prøver å være der så ofte vi kan. Han er på en lindrende enhet på et sykehjem i Oslo. Skal ta med iPad til 2 åringen idag, så han ikke blir utålmodig etter ti minutter
Vis vedlegget 5250
Arian er jammen skjønn, irism! Og du ser og flott ut, fru H.er det ikke snø i Molde?
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
God morgenher har Elise allerede sin første blund. Dagen starter som regel 6:30 her.. Storebror har tatt over Elise sin nye leketing ( hun er jo litt liten, men han er jo altfor stor). Vi skal på besøk til min far idag.. Han er dessverre veldig syk, så vi prøver å være der så ofte vi kan. Han er på en lindrende enhet på et sykehjem i Oslo. Skal ta med iPad til 2 åringen idag, så han ikke blir utålmodig etter ti minutter
Vis vedlegget 5250
Arian er jammen skjønn, irism! Og du ser og flott ut, fru H.er det ikke snø i Molde?
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Åh Arian er så vakker!
Vi våknet på samme tid, av at Lillebror skrek av glede
Vi er fortsatt på helgetur og jeg og lillebror, T og jenta på 6 er oppe
Vi skal ta en rolig formiddag her før vi vender snuten hjem
Bilde av oss i Molde i går
Vis vedlegget 5248
Og Eskil med en av husets firbeinte
Vis vedlegget 5249