God søndag 23. november

En tråd i 'September 2012' startet av Fru H, 23 Nov 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

En måned og en dag til julaften, det snør ute og vi hører på julemusikk!
    Minsten våknet styggtidlig, og har sett film i sengen en stund. Nå leker de på rommet mens jeg våkner med en kaffe :D
    Så blir det frokost etterhvert og så må vi ut i snøen :D
    Senere i dag kommer et vennepar på gjennomreise kanskje innom for å hilse på.
    Og så er jeg så heldig å få besøk av alle tre søstrene mine i kveld! Vi skal pakke inn gavekalender til mamma og pappa som vi lager sammen i år! De fortjener en ekstra oppmerksomhet, noe vi er altfor dårlige på å få til!

2. sukkersnusk Fanget i babybobla:-) VIP

Ja enn at der snart jul igjen, ufattelig, synes ikke det er så lenge siden jeg gikk og hadde vondt med gigantisk mage:D

Så koselig at snøen har kommet, her er det bare frost enda, men fint det også dog dårlig med snømann;)

Her ble det morgen halv fem, Elise er fremdeles syk, og nå ammer vi mer enn hun spiser fast føde gitt. Enda godt det er melk i puppen.
    Blir bare inne i godværet i dag også, Anette har en fæl hoste.

Så snille dere er som lager julekalender, det setter de nok pris på:) Hva slags gaver har dere kjøpt?

3. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Bra hun vil ha pupp da, så vet du at hun får i seg det hun trenger. Lillebror fikk primært morsmelk helt til han var ett år - han var ikke særlig gira på fulle måltider med annen mat!
    Jeg er ikke helt sikker på hva søstrene mine har kjøpt, litt dårlige på å samkjøre handlingen, gitt.
    Men jeg har kjøpt gavekort på vinmonopolet, sjokolade jeg vet de liker, litt pynt og et blad :D

4. sukkersnusk Fanget i babybobla:-) VIP

Ja, hun er mye mer interessert enn Anette var, ammer E 4 ganger om dagen, og 1 gang om natta til vanlig, så får hun vanlig mat utenom, kos at hun vil amme synes jeg siden det er siste gangen :) Fine gaver det da, de blir nok fornøyde:):)

• Liker Liker x 2
  5. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Ååå, så koselig dere har det :) Tross tidlig morgen :p

Her er all snøen borte igjen :eek: :( Men er heldigvis blitt kaldere igjen, så håper på mer snø snart!!!

Så koselig med kalender til foreldrene da :D Jeg pleier å lage julestrømpe til mamma, hun tenker alltid på alle mel ingen på henne ;)

6. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

JEg synes de fortjener at noen tenker på dem også :D
    Nå sendte jeg gutta ut i snøen. Har lært meg å kle på meg selv til slutt, ellers blir jeg svett og stressa før vi rekker å komme oss ut :p

7. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Hehe, er sånn jeg også pleier å gjøre det! Hermine rekker ikke SÅ langt før jeg er kommer meg ut :p

• Liker Liker x 1
  8. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Ohhh gleder meg til jul og advent :D klør i hele meg etter å dra frem julepynten:D:p
    Høres veldig koselig ut å gi foreldrene dine gavekalender, Fru H:D

Ja tenk hvor fort tiden har gått, sukkersnusk :) og Leoh på denne tiden i fjord var bare 5-6 uker gammel:rolleyes: synd barna dine ikke er friske :(

Her har det vært en bedre og roligere dag enn igår :) Leoh har vært fin i formen og jentene har stort sett vært greie! Bare Liana som tar ting fra Leoh hele tiden:p det har kommet en del snø, så sambo var lenge ute med Emira og Liana idag :) holdt Leoh inne siden han har hatt feber, også er han så furten over denne snøen :p

Nå har jeg sett første del av farmen, og har kost meg med fyr i ovnen, levende lys, mocca og tv :) hva gjør dere da?

9. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Har alle snø her? ??
    Har lyst på snø snart.. er jo snart jul :p
    Og det blir gøy for ungene :-D

Alle har lagt seg, og jeg skal snart sove.. Skikkelig sliten :-(

Hva Gjør dere?

10. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Godt han er i bedre form da :) Blir det bhg på hele gjengen i morgen?
    Her hoster de begge en del på natta, og en del snørr, men i fin form begfe to. Så blir bhg her :)

Ååå , jul er så koselig å pynte til.
    Lurer på hvor alt er hen. Tror dessverre en del ligger i boden til gamle leiligheten i byen. Må vel kjøpe noe nytt ;-)

11. sukkersnusk Fanget i babybobla:-) VIP

Vi har sett film återankomsten eller noe, handlet om mobbing. Den var sterk synes jeg:) Blir natta her også nå snart:)

12. sukkersnusk Fanget i babybobla:-) VIP

Ja synes ikke det er lenge siden du gikk gravid :D
    Elise var feberfri til kvelds, så nå går det riktig vei:)

13. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

4.30? Oi... og du overlever? Hehe...
    Vi har visst begge barn som er A mennesker.

Her har det vært bra en periode med at de våknet mellom 6.30-7.45 (Mina)... I det siste har det vært 5.15-6.... æsj....

Går alt bra med hun? Forkjølelse eller?

14. sukkersnusk Fanget i babybobla:-) VIP

Det er aaalt for tidlig ja, nei jeg er ganske sliten, men må man så må man. Heldigvis er det noen perioder man får hente seg inn:) Ja vi har nok begge morgenfugler ja, kan nesten ikke
    vente til de er tenåringer:D

Bare feber, bedre til kvelds nå heldigvis:)

15. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Man blir så innmari trøtt. Setter ofte M i stolen sin og han i lenestolen for å se tv. Det liker de. Med litt banan/grøt ol. :p... så kan jeg døse på sofaen. Wael kommer bort omtrent hvert minutt.. men rekker å sovne mellom hver gang haha..... :-D

Godt det "bare" er det, og ikke noe dårlog ellers..

16. sukkersnusk Fanget i babybobla:-) VIP

Man må ty til de hjelpemiddlene man har:D

• Liker Liker x 1
  17. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Oh yes ;-)

• Liker Liker x 1
  18. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Fikk ikke vært innom igår pga appen :p

Alle var i barnehagen igår ja :) fine i farta hele gjengen..hehe.. snørr her også, og hosten har endelig roet seg :)

Går det ikke an å hente pynten da? :) men så har du jo en grunn til å dra på julepynt-shopping å nå :p så kansje like greit å la det ligge..haha

• Liker Liker x 1
  19. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Nei ikke sant :) går så fort!

Så bra hun var feberfri :D sånt liker vi ;)

• Liker Liker x 1
  20. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Jo, det gjør det... Men er så ufattelig mye stæsj og dårlig system , så tror jeg dropper det haha :) :)

Del denne siden