God søndag 23. november

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
En måned og en dag til julaften, det snør ute og vi hører på julemusikk!
Minsten våknet styggtidlig, og har sett film i sengen en stund. Nå leker de på rommet mens jeg våkner med en kaffe :D
Så blir det frokost etterhvert og så må vi ut i snøen :D
Senere i dag kommer et vennepar på gjennomreise kanskje innom for å hilse på.
Og så er jeg så heldig å få besøk av alle tre søstrene mine i kveld! Vi skal pakke inn gavekalender til mamma og pappa som vi lager sammen i år! De fortjener en ekstra oppmerksomhet, noe vi er altfor dårlige på å få til!
 
Ja enn at der snart jul igjen, ufattelig, synes ikke det er så lenge siden jeg gikk og hadde vondt med gigantisk mage:D

Så koselig at snøen har kommet, her er det bare frost enda, men fint det også dog dårlig med snømann;)

Her ble det morgen halv fem, Elise er fremdeles syk, og nå ammer vi mer enn hun spiser fast føde gitt. Enda godt det er melk i puppen.
Blir bare inne i godværet i dag også, Anette har en fæl hoste.

Så snille dere er som lager julekalender, det setter de nok pris på:) Hva slags gaver har dere kjøpt?
 
Ja enn at der snart jul igjen, ufattelig, synes ikke det er så lenge siden jeg gikk og hadde vondt med gigantisk mage:D

Så koselig at snøen har kommet, her er det bare frost enda, men fint det også dog dårlig med snømann;)

Her ble det morgen halv fem, Elise er fremdeles syk, og nå ammer vi mer enn hun spiser fast føde gitt. Enda godt det er melk i puppen.
Blir bare inne i godværet i dag også, Anette har en fæl hoste.

Så snille dere er som lager julekalender, det setter de nok pris på:) Hva slags gaver har dere kjøpt?
Bra hun vil ha pupp da, så vet du at hun får i seg det hun trenger. Lillebror fikk primært morsmelk helt til han var ett år - han var ikke særlig gira på fulle måltider med annen mat!
Jeg er ikke helt sikker på hva søstrene mine har kjøpt, litt dårlige på å samkjøre handlingen, gitt.
Men jeg har kjøpt gavekort på vinmonopolet, sjokolade jeg vet de liker, litt pynt og et blad :D
 
Ja, hun er mye mer interessert enn Anette var, ammer E 4 ganger om dagen, og 1 gang om natta til vanlig, så får hun vanlig mat utenom, kos at hun vil amme synes jeg siden det er siste gangen :) Fine gaver det da, de blir nok fornøyde:):)
 
En måned og en dag til julaften, det snør ute og vi hører på julemusikk!
Minsten våknet styggtidlig, og har sett film i sengen en stund. Nå leker de på rommet mens jeg våkner med en kaffe :D
Så blir det frokost etterhvert og så må vi ut i snøen :D
Senere i dag kommer et vennepar på gjennomreise kanskje innom for å hilse på.
Og så er jeg så heldig å få besøk av alle tre søstrene mine i kveld! Vi skal pakke inn gavekalender til mamma og pappa som vi lager sammen i år! De fortjener en ekstra oppmerksomhet, noe vi er altfor dårlige på å få til!
Ååå, så koselig dere har det :) Tross tidlig morgen :p

Her er all snøen borte igjen :eek: :( Men er heldigvis blitt kaldere igjen, så håper på mer snø snart!!!

Så koselig med kalender til foreldrene da :D Jeg pleier å lage julestrømpe til mamma, hun tenker alltid på alle mel ingen på henne ;)
 
Ååå, så koselig dere har det :) Tross tidlig morgen :p

Her er all snøen borte igjen :eek: :( Men er heldigvis blitt kaldere igjen, så håper på mer snø snart!!!

Så koselig med kalender til foreldrene da :D Jeg pleier å lage julestrømpe til mamma, hun tenker alltid på alle mel ingen på henne ;)
JEg synes de fortjener at noen tenker på dem også :D
Nå sendte jeg gutta ut i snøen. Har lært meg å kle på meg selv til slutt, ellers blir jeg svett og stressa før vi rekker å komme oss ut :p
 
JEg synes de fortjener at noen tenker på dem også :D
Nå sendte jeg gutta ut i snøen. Har lært meg å kle på meg selv til slutt, ellers blir jeg svett og stressa før vi rekker å komme oss ut :p
Hehe, er sånn jeg også pleier å gjøre det! Hermine rekker ikke SÅ langt før jeg er kommer meg ut :p
 
Ohhh gleder meg til jul og advent :D klør i hele meg etter å dra frem julepynten:D:p
Høres veldig koselig ut å gi foreldrene dine gavekalender, Fru H:D

Ja tenk hvor fort tiden har gått, sukkersnusk :) og Leoh på denne tiden i fjord var bare 5-6 uker gammel:rolleyes: synd barna dine ikke er friske :(


Her har det vært en bedre og roligere dag enn igår :) Leoh har vært fin i formen og jentene har stort sett vært greie! Bare Liana som tar ting fra Leoh hele tiden:p det har kommet en del snø, så sambo var lenge ute med Emira og Liana idag :) holdt Leoh inne siden han har hatt feber, også er han så furten over denne snøen :p

Nå har jeg sett første del av farmen, og har kost meg med fyr i ovnen, levende lys, mocca og tv :) hva gjør dere da?
 
Har alle snø her? ??
Har lyst på snø snart.. er jo snart jul :p
Og det blir gøy for ungene :-D

Alle har lagt seg, og jeg skal snart sove.. Skikkelig sliten :-(

Hva Gjør dere?
 
Ohhh gleder meg til jul og advent :D klør i hele meg etter å dra frem julepynten:D:p
Høres veldig koselig ut å gi foreldrene dine gavekalender, Fru H:D

Ja tenk hvor fort tiden har gått, sukkersnusk :) og Leoh på denne tiden i fjord var bare 5-6 uker gammel:rolleyes: synd barna dine ikke er friske :(


Her har det vært en bedre og roligere dag enn igår :) Leoh har vært fin i formen og jentene har stort sett vært greie! Bare Liana som tar ting fra Leoh hele tiden:p det har kommet en del snø, så sambo var lenge ute med Emira og Liana idag :) holdt Leoh inne siden han har hatt feber, også er han så furten over denne snøen :p

Nå har jeg sett første del av farmen, og har kost meg med fyr i ovnen, levende lys, mocca og tv :) hva gjør dere da?
Godt han er i bedre form da :) Blir det bhg på hele gjengen i morgen?
Her hoster de begge en del på natta, og en del snørr, men i fin form begfe to. Så blir bhg her :)

Ååå , jul er så koselig å pynte til.
Lurer på hvor alt er hen. Tror dessverre en del ligger i boden til gamle leiligheten i byen. Må vel kjøpe noe nytt ;-)
 
Vi har sett film återankomsten eller noe, handlet om mobbing. Den var sterk synes jeg:) Blir natta her også nå snart:)
 
Ohhh gleder meg til jul og advent :D klør i hele meg etter å dra frem julepynten:D:p
Høres veldig koselig ut å gi foreldrene dine gavekalender, Fru H:D

Ja tenk hvor fort tiden har gått, sukkersnusk :) og Leoh på denne tiden i fjord var bare 5-6 uker gammel:rolleyes: synd barna dine ikke er friske :(


Her har det vært en bedre og roligere dag enn igår :) Leoh har vært fin i formen og jentene har stort sett vært greie! Bare Liana som tar ting fra Leoh hele tiden:p det har kommet en del snø, så sambo var lenge ute med Emira og Liana idag :) holdt Leoh inne siden han har hatt feber, også er han så furten over denne snøen :p

Nå har jeg sett første del av farmen, og har kost meg med fyr i ovnen, levende lys, mocca og tv :) hva gjør dere da?

Ja synes ikke det er lenge siden du gikk gravid :D
Elise var feberfri til kvelds, så nå går det riktig vei:)
 
Ja enn at der snart jul igjen, ufattelig, synes ikke det er så lenge siden jeg gikk og hadde vondt med gigantisk mage:D

Så koselig at snøen har kommet, her er det bare frost enda, men fint det også dog dårlig med snømann;)

Her ble det morgen halv fem, Elise er fremdeles syk, og nå ammer vi mer enn hun spiser fast føde gitt. Enda godt det er melk i puppen.
Blir bare inne i godværet i dag også, Anette har en fæl hoste.

Så snille dere er som lager julekalender, det setter de nok pris på:) Hva slags gaver har dere kjøpt?
4.30? Oi... og du overlever? Hehe...
Vi har visst begge barn som er A mennesker.

Her har det vært bra en periode med at de våknet mellom 6.30-7.45 (Mina)... I det siste har det vært 5.15-6.... æsj....

Går alt bra med hun? Forkjølelse eller?
 
4.30? Oi... og du overlever? Hehe...
Vi har visst begge barn som er A mennesker.

Her har det vært bra en periode med at de våknet mellom 6.30-7.45 (Mina)... I det siste har det vært 5.15-6.... æsj....

Går alt bra med hun? Forkjølelse eller?
Det er aaalt for tidlig ja, nei jeg er ganske sliten, men må man så må man. Heldigvis er det noen perioder man får hente seg inn:) Ja vi har nok begge morgenfugler ja, kan nesten ikke
vente til de er tenåringer:D

Bare feber, bedre til kvelds nå heldigvis:)
 
Det er aaalt for tidlig ja, nei jeg er ganske sliten, men må man så må man. Heldigvis er det noen perioder man får hente seg inn:) Ja vi har nok begge morgenfugler ja, kan nesten ikke
vente til de er tenåringer:D

Bare feber, bedre til kvelds nå heldigvis:)
Man blir så innmari trøtt. Setter ofte M i stolen sin og han i lenestolen for å se tv. Det liker de. Med litt banan/grøt ol. :p... så kan jeg døse på sofaen. Wael kommer bort omtrent hvert minutt.. men rekker å sovne mellom hver gang haha..... :-D

Godt det "bare" er det, og ikke noe dårlog ellers..
 
Man blir så innmari trøtt. Setter ofte M i stolen sin og han i lenestolen for å se tv. Det liker de. Med litt banan/grøt ol. :p... så kan jeg døse på sofaen. Wael kommer bort omtrent hvert minutt.. men rekker å sovne mellom hver gang haha..... :-D

Godt det "bare" er det, og ikke noe dårlog ellers..
Man må ty til de hjelpemiddlene man har:D
 
Godt han er i bedre form da :) Blir det bhg på hele gjengen i morgen?
Her hoster de begge en del på natta, og en del snørr, men i fin form begfe to. Så blir bhg her :)

Ååå , jul er så koselig å pynte til.
Lurer på hvor alt er hen. Tror dessverre en del ligger i boden til gamle leiligheten i byen. Må vel kjøpe noe nytt ;-)

Fikk ikke vært innom igår pga appen :p

Alle var i barnehagen igår ja :) fine i farta hele gjengen..hehe.. snørr her også, og hosten har endelig roet seg :)

Går det ikke an å hente pynten da? :) men så har du jo en grunn til å dra på julepynt-shopping å nå :p så kansje like greit å la det ligge..haha
 
Ja synes ikke det er lenge siden du gikk gravid :D
Elise var feberfri til kvelds, så nå går det riktig vei:)

Nei ikke sant :) går så fort!

Så bra hun var feberfri :D sånt liker vi ;)
 
Fikk ikke vært innom igår pga appen :p

Alle var i barnehagen igår ja :) fine i farta hele gjengen..hehe.. snørr her også, og hosten har endelig roet seg :)

Går det ikke an å hente pynten da? :) men så har du jo en grunn til å dra på julepynt-shopping å nå :p så kansje like greit å la det ligge..haha
Jo, det gjør det... Men er så ufattelig mye stæsj og dårlig system , så tror jeg dropper det haha :) :)
 
Back
Topp