God påske<3

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Riktig god påske jenter!!
Hva er deres planer for påsken da:D?

God påske!
Vi skal til Sørlandet for å besøke familie og venner, gleder oss maaaasse ;D Kjas, mas og masse kos. Ikke no ski, men turer i Dyreparken, skogen og sentrum. Blir sååå deilig å komme "hjem" en tur!

God påske :) Skal jobbe noen dager før vi muligens setter snuten mot hardanger :) Ser det er meldt dårlig vær, så får se hva det blir til :)

Jeg skal bare være hjemme. For første gang siden jeg fant ut at jeg var gravid skal jeg bare slappe av, ikke stresse med noe og i ingen jobb! Gud, som jeg gleder meg :D

God påske!
Vi skal til Sørlandet for å besøke familie og venner, gleder oss maaaasse ;D Kjas, mas og masse kos. Ikke no ski, men turer i Dyreparken, skogen og sentrum. Blir sååå deilig å komme "hjem" en tur!
Jeg elsker sørlandet. Var der sist sommer:D

Her skal mannen fikse på huset i påsken, dvs. loftet.
Noen dager på hytten med familie.
Jeg jobber 3 dager, gode penger:D
Så kommer min søster og typen en tur. Gleder meg veldig til det, for ser de så sjelden:)

Vi skal på hytter, først med min far og så med svigers. Etterpå får vi besøk av ei vennine som har flyttet til Oslo, hun kommer med mann og barn så da blir det liv i leiren. Gleder meg. Har tatt meg lang fri, nesten to uker ferie. Deiligt

God påske alle sammen :)

Jeg jobber 2 dager så fri i 8 dager! Hurra:) Vi tar det kult hjemme med familiemiddager, skogsturer og bare avslapning :)

Vi skal først opp til foreldrene til samboer i Gudbrandsdalen på hytta der, og så skal vi til foreldrene mine på hytta dems på Bømlo gleder meg ihjel, en time til avreise nå

God påske :) Nå har jeg reist ned til kjæresten min i Oslo :) Også skal vi opp til Hallingdal igjen en tur Tirsdag.

Vi setter snuten mot min manns hjemmetrakter i Hallingdal :) en deilig uke med familie og venner <3 etterlengtet med litt ferie nå! :)

Vi setter snuten mot min manns hjemmetrakter i Hallingdal :) en deilig uke med familie og venner <3 etterlengtet med litt ferie nå! :)
Er mannen din fra Hallingdal?? :) Hvor da, hvis jeg får spørre?? :)

Ja god påske dere :D
Her er det kjedelige planer, blir bare hjemme.
Men er godt også da. Blir vel å se en del filmer, jeg skal lese på bilteorien, kose oss med mat (om jeg får ned noe da) og trene med hunden.
Får se om vi får til en kjæreste-date, ut å spise en av dagene. :)

Håper dere alle koser dere masse med deres kjære. :Heartpink

I år blir det ikke påskeferie på hytta. Det blir litt rart! Jeg og samboer reiser til Paris i neste uke. Ferien ble bestilt for flere måneder siden, akkurat nå kunne jeg heller tenkt meg å vært hjemme og slappet av.. Men håper formen min er god så vi får en fin og avslappende ferie sammen:Heartpink

God påske :D
Vi skal bare være hjemme :) blir nok noen turer hjem til mine foreldre å håper på fint vær så det blir kos rundt bålet :)
Ellers så blir set avslapping på høyt plan :p og å prøve å ta igjen litt tapt husarbeid :o der har jeg jammen svikta den siste tiden så skal bli litt godt det å :)

Back
Topp