Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott natt!!Her har vi hatt tidenes nattHermine skreik endel i går kveld, vondt i magen stakkars
Meeen når hun roa seg rundt kl 23 så sov hun til 02.30, fikk mat og sov til 05.30, fikk mat og sov til 07, litt mer pupp og sov til 08.30! Heeeerlig!!! Føler meg som et nytt menneske idag
Nå skal jeg drikke opp kaffen min og hoppe i klærne! Hermine sover i vogna og etterpå skal vi på bytur med mamma!
så herlig da!Flott natt!!
Vi sov også greit. T kom inn 6.40, men vi sov videre til 9.30!!!
I forsøk på å få i T litt antioksidanter lagde jeg blåbærsmoothieis!
Vis vedlegget 4014
Men han ville ikke ha - mer på meg![]()
Den såg god utHer blir det innedag for det har kommet så mye snø. Lisja sover i kurven sin og jeg drikker kaffi
![]()
Vi har vært på babysang - kjempekjekt som alltid. Nå sitter jeg og legger IKEA planer, men tror ikke det blir i dag siden klokka alt er straks 14.00. Blir nok henting av storebror og middagslaging som er neste ting ut på planen. Litt grøt til Daniel og kanskje avokado til kvelds. Usikker på om jeg skal gi mme i dag også.. vet ikke om det var derfor vi hadde en bedre natt eller ikke.. var jo ikke store mengdene han drakk i går (70 ml)
Herlig med en sovekurv!
Vi har en ruvende trevugge i stuen enda. Men jeg vurderer å rydde den bort snart.
Den tar egntlig bare plass, han slenger beina over kanten, og det er åpent inn til gangen hvor vognen hans står. Så det er like lett å legge han der egentlig.
Og så sover han best ute i grunn.
Vi har vært på helsestasjonen, alt vel der
Så har vi vært en tur på barnas hus, der var det tilbud på lillelam serien, så det ble ei blå selebuke
![]()
Ellers har vi hatt ei fin natt, ammet klokka 02.00, stod opp klokka 09.00
Driver å lage skoleboller i dag, jeg har blitt bakekjerring plutselig hehe.
Så har vi vært en tur på barnas hus, der var det tilbud på lillelam serien, så det ble ei blå selebuke
![]()
Her har vi hatt tidenes nattHermine skreik endel i går kveld, vondt i magen stakkars
Meeen når hun roa seg rundt kl 23 så sov hun til 02.30, fikk mat og sov til 05.30, fikk mat og sov til 07, litt mer pupp og sov til 08.30! Heeeerlig!!! Føler meg som et nytt menneske idag
Nå skal jeg drikke opp kaffen min og hoppe i klærne! Hermine sover i vogna og etterpå skal vi på bytur med mamma!
Vis vedlegget 4014
![]()
Åååååh, SIKLE![]()
Vis vedlegget 4014
Hermine sover mye bedre når hun får 50/50 med mm og mme på kvelden. Da får hun 60ml av hver sortVi har vært på babysang - kjempekjekt som alltid. Nå sitter jeg og legger IKEA planer, men tror ikke det blir i dag siden klokka alt er straks 14.00. Blir nok henting av storebror og middagslaging som er neste ting ut på planen. Litt grøt til Daniel og kanskje avokado til kvelds. Usikker på om jeg skal gi mme i dag også.. vet ikke om det var derfor vi hadde en bedre natt eller ikke.. var jo ikke store mengdene han drakk i går (70 ml)