Vi har katt selv, ingen grunn det for ikke å la ungen sove uteHer og er beina oppå kanten så den blir nok snart rydda vekk. Vi også har åpent ut i gangen, og hun kan stå på altanen også..her er så mange katter så tørr ikke sette hun utafor døra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har katt selv, ingen grunn det for ikke å la ungen sove uteHer og er beina oppå kanten så den blir nok snart rydda vekk. Vi også har åpent ut i gangen, og hun kan stå på altanen også..her er så mange katter så tørr ikke sette hun utafor døra.
Aner ikke hva som var årsaken, men kanskje grøtpulveret jeg hadde i melkeflaska henne til kvelden? Hun våkna ca 1 time etter hun fikk flaske og vræææælaSå flott hu sov så mye i natt, måtte det fortsette sånnUff, hadde hu vondt i magen sin igjen? Stakkars liten
Kooos deg på bytur med mamsen
![]()
Aner ikke hva som var årsaken, men kanskje grøtpulveret jeg hadde i melkeflaska henne til kvelden? Hun våkna ca 1 time etter hun fikk flaske og vræææælaPrøver på nytt i kveld, gråter hun like mye da så vet jeg årsaken
![]()
Idag har hun iallfall fått bæsja, den hjemmelaga sviskemosen har satt fart på sakene!!!![]()
Lurer på natta nå... Lillebror sovnet kl 20 og skulle ha pupp allerede nå.. Får håpe det bare var påfyll til natten![]()
TjaHvordan gikk natten?![]()
Tja![]()
Har ikke sett så mye på klokka, men vi var endel våkne![]()
Uff daVar han urolig i natt?
Nei, er normalt m en og annen våkennatt når de er så små, men foretrekker og sove mest muligLitt urolig, men ikke utenfor normalen![]()
Ja, det er klart det beste.Nei, er normalt m en og annen våkennatt når de er så små, men foretrekker og sove mest muliginnrømmer gjerne det
![]()
Ja, det er klart det beste.
JEg lurer på hvor lite søvn det hadde blitt om vi ikke samsov![]()
Ja, det er klart det beste.
jeg tenkte det samme i natt da jeg ga sutte og kos for ente gangJa, det er klart det beste.