God onsdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Her blir det barne-tv og daffeklær på hele gjengen :)
Mamman drikker kaffe mens Lillebror venter utålmodig i vippestolen på å få mat :-p
Ha en fin dag!!

Her har vi hatt tidenes natt :D Hermine skreik endel i går kveld, vondt i magen stakkars :( Meeen når hun roa seg rundt kl 23 så sov hun til 02.30, fikk mat og sov til 05.30, fikk mat og sov til 07, litt mer pupp og sov til 08.30! Heeeerlig!!! Føler meg som et nytt menneske idag ;)

Nå skal jeg drikke opp kaffen min og hoppe i klærne! Hermine sover i vogna og etterpå skal vi på bytur med mamma!

Her har vi hatt tidenes natt :D Hermine skreik endel i går kveld, vondt i magen stakkars :( Meeen når hun roa seg rundt kl 23 så sov hun til 02.30, fikk mat og sov til 05.30, fikk mat og sov til 07, litt mer pupp og sov til 08.30! Heeeerlig!!! Føler meg som et nytt menneske idag ;)

Nå skal jeg drikke opp kaffen min og hoppe i klærne! Hermine sover i vogna og etterpå skal vi på bytur med mamma!
Flott natt!!
Vi sov også greit. T kom inn 6.40, men vi sov videre til 9.30!!!

I forsøk på å få i T litt antioksidanter lagde jeg blåbærsmoothieis!
ImageUploadedByBV Forum1360145063.321052.jpg
Men han ville ikke ha - mer på meg ;)

I forsøk på å få i T litt antioksidanter lagde jeg blåbærsmoothieis!
Vis vedlegget 4014
Men han ville ikke ha - mer på meg ;)

Den såg god ut :-) Her blir det innedag for det har kommet så mye snø. Lisja sover i kurven sin og jeg drikker kaffi :-)

Den såg god ut :) Her blir det innedag for det har kommet så mye snø. Lisja sover i kurven sin og jeg drikker kaffi :)

Herlig med en sovekurv!
Vi har en ruvende trevugge i stuen enda. Men jeg vurderer å rydde den bort snart.
Den tar egntlig bare plass, han slenger beina over kanten, og det er åpent inn til gangen hvor vognen hans står. Så det er like lett å legge han der egentlig.
Og så sover han best ute i grunn.

Vi har vært på babysang - kjempekjekt som alltid. Nå sitter jeg og legger IKEA planer, men tror ikke det blir i dag siden klokka alt er straks 14.00. Blir nok henting av storebror og middagslaging som er neste ting ut på planen. Litt grøt til Daniel og kanskje avokado til kvelds. Usikker på om jeg skal gi mme i dag også.. vet ikke om det var derfor vi hadde en bedre natt eller ikke.. var jo ikke store mengdene han drakk i går (70 ml)

Vi har vært på babysang - kjempekjekt som alltid. Nå sitter jeg og legger IKEA planer, men tror ikke det blir i dag siden klokka alt er straks 14.00. Blir nok henting av storebror og middagslaging som er neste ting ut på planen. Litt grøt til Daniel og kanskje avokado til kvelds. Usikker på om jeg skal gi mme i dag også.. vet ikke om det var derfor vi hadde en bedre natt eller ikke.. var jo ikke store mengdene han drakk i går (70 ml)

Kan jo ha hjulpet på, eller så kanskje han spiste bedre med morsmelk. Hehe, ikke godt å vite :D

Herlig med en sovekurv!
Vi har en ruvende trevugge i stuen enda. Men jeg vurderer å rydde den bort snart.
Den tar egntlig bare plass, han slenger beina over kanten, og det er åpent inn til gangen hvor vognen hans står. Så det er like lett å legge han der egentlig.
Og så sover han best ute i grunn.

Her og er beina oppå kanten så den blir nok snart rydda vekk. Vi også har åpent ut i gangen, og hun kan stå på altanen også..her er så mange katter så tørr ikke sette hun utafor døra.

Er endel katter her, men ser vogna fra sofaen og har nett på vogna. Babycallen er og så sensitiv at den slår ut om en katt likevel skulle hoppe oppå :-p
Vogga er koselig da. Men i veien :-o

Vi har vært på helsestasjonen, alt vel der:-)
Så har vi vært en tur på barnas hus, der var det tilbud på lillelam serien, så det ble ei blå selebuke:-)
seledress-lysebla-44_1.jpg

Ellers har vi hatt ei fin natt, ammet klokka 02.00, stod opp klokka 09.00:-)
Driver å lage skoleboller i dag, jeg har blitt bakekjerring plutselig hehe.

Vi har vært på helsestasjonen, alt vel der:)
Så har vi vært en tur på barnas hus, der var det tilbud på lillelam serien, så det ble ei blå selebuke:)

Ellers har vi hatt ei fin natt, ammet klokka 02.00, stod opp klokka 09.00:)

Så fin bukse!
Vi har vanlig bukse i den samme serien =)

Vi har vært på helsestasjonen, alt vel der:-)
Så har vi vært en tur på barnas hus, der var det tilbud på lillelam serien, så det ble ei blå selebuke:-)

Ellers har vi hatt ei fin natt, ammet klokka 02.00, stod opp klokka 09.00:-)

Så fin!!
Har dress og kjole fra Lille Lam.Utrolig fornøyd.Dressen har hun brukt fra hun var tre uker,og den passer utrolig nok enda!:-)

Så flott hu sov så mye i natt, måtte det fortsette sånn:):):) Uff, hadde hu vondt i magen sin igjen? Stakkars liten:( Kooos deg på bytur med mamsen:D:p

Vi har vært på helsestasjonen, alt vel der:)
Så har vi vært en tur på barnas hus, der var det tilbud på lillelam serien, så det ble ei blå selebuke:)

Ellers har vi hatt ei fin natt, ammet klokka 02.00, stod opp klokka 09.00:)

Den var knallfiiiin:D

Hermine sover mye bedre når hun får 50/50 med mm og mme på kvelden. Da får hun 60ml av hver sort ;)

Back
Topp