GOD morgen!

Heia heia heia!

Håper det tar seg opp igjen nå! Masse lykke til, Jeg heier fortsatt! :)

Oioi, lykke til :)

Shoot :-(
Gå en tur, kanskje det hjelper :-)
Sender over fødestøv ! :-)

Var når jeg gikk tur det sa stopp, men begynte når jeg fikk lagt meg i sengen igjen.. Kanskje det bare er modning. Men det er jo NOE som skjer i allefall! Bare trodde jeg var igang :( håper det tar seg skikkelig opp nå. Kommer sammentrekninger hvert 8-10 min, men må stimulere brystvortene litt for å holde det igang.. Får se hva som skjer

Var når jeg gikk tur det sa stopp, men begynte når jeg fikk lagt meg i sengen igjen.. Kanskje det bare er modning. Men det er jo NOE som skjer i allefall! Bare trodde jeg var igang :( håper det tar seg skikkelig opp nå. Kommer sammentrekninger hvert 8-10 min, men må stimulere brystvortene litt for å holde det igang.. Får se hva som skjer

Noe er ihvertfall i gang ja :-)

....jeg har ak fått drypp :-( sender noen dråper over til deg ;-) ;-)

Prøv sex-trikset! Funket som bare det på meg sist da ting liksom var litt igang men ikke tok seg opp!! ;) ;)

Hvordan går det??

Hvordan går det??

Er visst i en langvarig latensfase.. Slimproppen gikk nettop, og har hatt rier av og på siden 05.30 imorges. Håper jeg får slappet av litt nå før det setter igang på ordentlig!

Er visst i en langvarig latensfase.. Slimproppen gikk nettop, og har hatt rier av og på siden 05.30 imorges. Håper jeg får slappet av litt nå før det setter igang på ordentlig!

håper du får slappet av litt :)
lykke til inatt da - med søvn og om det evt skjer noe mere!

Vi får håpe det:) Nå er du hvertfall i gang, så får håpe det tar seg opp skikkelig snart;)

Er på føden nå, men skjer veldig lite veldig sakte.. Skal sjekkes nå kl 12 om det er noe særlig åpning! Trodde ikke fødselen kom til å ta så lang tid :( da jeg kom til føden hadde jeg bare 2cm åpning, så får håpe det har skjedd noe mer de siste 8 timene!

Back
Topp