Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dabbet helt av nåHold oss oppdatert ! Masse lykke til
Har dabbet helt av nå
Har dabbet helt av nå
Shoot :-(
Gå en tur, kanskje det hjelper
Sender over fødestøv !
Var når jeg gikk tur det sa stopp, men begynte når jeg fikk lagt meg i sengen igjen.. Kanskje det bare er modning. Men det er jo NOE som skjer i allefall! Bare trodde jeg var igang håper det tar seg skikkelig opp nå. Kommer sammentrekninger hvert 8-10 min, men må stimulere brystvortene litt for å holde det igang.. Får se hva som skjer
Noe er ihvertfall i gang ja
....jeg har ak fått drypp :-( sender noen dråper over til deg ;-) ;-)
Hvordan går det??Var når jeg gikk tur det sa stopp, men begynte når jeg fikk lagt meg i sengen igjen.. Kanskje det bare er modning. Men det er jo NOE som skjer i allefall! Bare trodde jeg var igang håper det tar seg skikkelig opp nå. Kommer sammentrekninger hvert 8-10 min, men må stimulere brystvortene litt for å holde det igang.. Får se hva som skjer
Har desverre ingen mann tilgjengeligPrøv sex-trikset! Funket som bare det på meg sist da ting liksom var litt igang men ikke tok seg opp!!
Hvordan går det??
Er visst i en langvarig latensfase.. Slimproppen gikk nettop, og har hatt rier av og på siden 05.30 imorges. Håper jeg får slappet av litt nå før det setter igang på ordentlig!
Vi får håpe det Nå er du hvertfall i gang, så får håpe det tar seg opp skikkelig snartEr visst i en langvarig latensfase.. Slimproppen gikk nettop, og har hatt rier av og på siden 05.30 imorges. Håper jeg får slappet av litt nå før det setter igang på ordentlig!