God morgen!

liry

Elsker forumet
August 2018
God morgen alle sammen:)
Er det noen som har noen spennende planer idag?
Her har vi hatt en laaang natt pga forkjølelse og hoste hos storebror, så vi har ikke større ambisjoner enn å rusle en liten tur, og lage (Toro-)vafler til lunsj:D;)

Male lister. Igjen. Så kan vi kanskje flytte inn på det nye soverommet snart :) Ellers lite planer.

God morgen. Nei her skal vi bytte litt barn med naboen i dag. ☺ så håper jeg at jeg får trent litt etter gammelt. Og gubben har nok et oppussings prosjekt på gang ☺

Go måren :-) om 1 time kommer mammaen til min hund. Skal passe henne til onsda, så nå lader jeg opp til 3 dager med 2 Jack russell i hus. Kan bli travelt :-p senere i dag blir det oppgaveskriving. Nærmer seg eksamen :-))

Frem til nå har vi ikke gjort noenting :) ganske deilig. Snart skal vi på middagsbesøk til mamma. Komle på menyen :D

Maling og oppussing. Meeeb fikk veldig lyst å sy noe. Får se om jeg får tid.

Her har det gått i netflix. Skal straks ta ein kort treningsøkt (10 min styrke ;) ) og så blir det vel å nyte resten av dagen :)

Har støvsugd. ( ikke braaaaaa ). Aua bekkenet. Vasket. Tatt klær. Og skal snart lage vafler. Men spørs om jeg klarer reise meg fra sofaen igjen! :-p

Har kvernet og pakket hjortekjøtt i flere timer idag. Driitlei... Lagd hønsefrikasse. Kanskje henger jeg en skapdør på garderobeskapet oppe...

Jeg har brukt dagen på å komme meg hjem fra Berlin. Ligger på sofaen og har tenkt å ligge her resten av kvelden.

Back
Topp