Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finns det koffein i pulver?? Da er jo det lettvint
TuMmY LoVe
Da må jeg på butikken i dagJa er det jeg har kjøpt ihvertfall
♡ ønsker en liten ♡
Æsj da, god bedring til guttungen og god leselystDagen begynte med litt dårlig tid, hvor guttungen spydde 5 min før vi var på vei ut døra. Måtte avlyse kiropraktor, ringe barnehagen, ringe gubben. Heldigvis slapp jeg ringe jobben, da svigerfar stilte opp. Kommet hjem og skal legge ungen nedpå litt, kunne tenkt det selv og, er kjempe trøtt. Men må lese litt på studiene, har utsatt det ett par dager nå. Ellers skjer det lite senere i dag...
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
God morgen! Sitter jobb jobb og har akkurat måttet røpe meg for en kollega etter at jeg måtte løpe ut midt i et møte for å kaste opp. Er så kvalm at jeg ikke klarer å konsentrere meg eller få gjort no fornuftig. Er også blitt surrete og glemsk og hadde klart å sette opp en pasient på feil dag, slik at jeg ble ringt etter.. nettopp snakket med jordmor på tlf også.. de har slike felles tidlige treff for gravide.. noen som har vært på det? Må i alle fall vente til etter u 12
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app