God morgen :)

Her kjenner jeg det en del nederst i magen. Er oppblåst og føler meg feit.. (er overvektig da) :p Gleder meg til jeg har en ordentlig gravid mage, da føles det ikke så ille at magen strutter ;) :p

Dagen begynte med litt dårlig tid, hvor guttungen spydde 5 min før vi var på vei ut døra. Måtte avlyse kiropraktor, ringe barnehagen, ringe gubben. Heldigvis slapp jeg ringe jobben, da svigerfar stilte opp. Kommet hjem og skal legge ungen nedpå litt, kunne tenkt det selv og, er kjempe trøtt. Men må lese litt på studiene, har utsatt det ett par dager nå. Ellers skjer det lite senere i dag...

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Dagen begynte med litt dårlig tid, hvor guttungen spydde 5 min før vi var på vei ut døra. Måtte avlyse kiropraktor, ringe barnehagen, ringe gubben. Heldigvis slapp jeg ringe jobben, da svigerfar stilte opp. Kommet hjem og skal legge ungen nedpå litt, kunne tenkt det selv og, er kjempe trøtt. Men må lese litt på studiene, har utsatt det ett par dager nå. Ellers skjer det lite senere i dag...

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Æsj da, god bedring til guttungen og god leselyst ;)

TuMmY LoVe

Fått lapskaus på kok og laget gele.. jepp.. vi unner oss lett litt dessert i disse dager :D

Nå skal jeg ligge under teppet på sofaen og forhåpentligvis ikke fryse mer til barna skal hentes i barnehagen :)

(...ja, og skravle litt her da helt sikker :D )

God morgen! Sitter jobb jobb og har akkurat måttet røpe meg for en kollega etter at jeg måtte løpe ut midt i et møte for å kaste opp. Er så kvalm at jeg ikke klarer å konsentrere meg eller få gjort no fornuftig. Er også blitt surrete og glemsk og hadde klart å sette opp en pasient på feil dag, slik at jeg ble ringt etter.. nettopp snakket med jordmor på tlf også.. de har slike felles tidlige treff for gravide.. noen som har vært på det? Må i alle fall vente til etter u 12

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg var på en slik fellesgruppe sist gang. Var veldig hyggelig. Vi møttes for første gang for nesten nøyaktig to år siden, og har kjempegod kontakt den dag i dag :)

Back
Topp