God morgen :)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
For en herlig morgen dere :) magen strutter mer og mer for hver dag nå, begynt å bli stram og fin :) formen i dag er faktisk ok, ikke kvalm foreløpig :) går å teller ned til legetime til mandagen og kanskje få satt en riktig termin ;)
I dag skal jeg jobbe til kl 15, er hjemme kl 16 også rett på oppussing hjemme... Deres planer da?

TuMmY LoVe

God morgen :-) Jeg sitter å venter på legetime.. Må få henvisning til fysioterapi for bekkenet. Kjenner jeg er glad etter en lang samtale med sjefen i går.. Snakk om å være imøtekommende og hjelpsom. Hun møtte meg med å si: 'Hva trenger du for at du skal ha det best og lettest mulig?' ;-) Nå senker skuldrene seg og jeg tar livet med ro.. Jeg håper virkelig å få vært lengst mulig i jobb og jeg har en mann som virker nyforelsket i meg etter at jeg ble gravid igjen! En deilig følelse :-D En god dag, sitter med smil om munnen ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God morgen :-) Jeg sitter å venter på legetime.. Må få henvisning til fysioterapi for bekkenet. Kjenner jeg er glad etter en lang samtale med sjefen i går.. Snakk om å være imøtekommende og hjelpsom. Hun møtte meg med å si: 'Hva trenger du for at du skal ha det best og lettest mulig?' ;-) Nå senker skuldrene seg og jeg tar livet med ro.. Jeg håper virkelig å få vært lengst mulig i jobb og jeg har en mann som virker nyforelsket i meg etter at jeg ble gravid igjen! En deilig følelse :-D En god dag, sitter med smil om munnen ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Åh så herlig :) du har detvirkelig bra om dagen skjønner jeg :)

TuMmY LoVe

God morgen! :D
I dag har jeg seinvakt, så jeg sitter hjemme og koser meg med litt frokost før vakta starter. Magen merker jeg ikke så mye forandring til egentlig, annet enn at jeg kjenner det strammer litt der nede når jeg sitter, og når jeg bøyer meg framover..
7 uker i dag, ( Hurra!! ) og livmoren er på størrelse med en Appelsin, står det :P I dag er det 14 dager igjen til vi skal på ul, måtte dagene gå foooort!! <3
Ønsker dere alle en fantastisk dag! :D

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

God morgen! :D
I dag har jeg seinvakt, så jeg sitter hjemme og koser meg med litt frokost før vakta starter. Magen merker jeg ikke så mye forandring til egentlig, annet enn at jeg kjenner det strammer litt der nede når jeg sitter, og når jeg bøyer meg framover..
7 uker i dag, ( Hurra!! ) og livmoren er på størrelse med en Appelsin, står det :P I dag er det 14 dager igjen til vi skal på ul, måtte dagene gå foooort!! <3
Ønsker dere alle en fantastisk dag! :D

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️
Termin dagen etter meg du da ;) blir spennende med ul ;)

TuMmY LoVe

God morgen!
Jeg sitter på jobb, og sniker her inne på appen, mye mer spennende enn å jobbe ;-)

Mine planer er et sykehusbesøk etter jobb for å besøke bestemor, så skal jeg møte pappa, også drar jeg hjem etter hvert for å lage middag.

Glad for at hverdagen og rutiner er tilbake igjen kjenner jeg :-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

God morgen!
Jeg sitter på jobb, og sniker her inne på appen, mye mer spennende enn å jobbe ;-)

Mine planer er et sykehusbesøk etter jobb for å besøke bestemor, så skal jeg møte pappa, også drar jeg hjem etter hvert for å lage middag.

Glad for at hverdagen og rutiner er tilbake igjen kjenner jeg :-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Alt er mye mer spennende enn jobb for tiden ;)

TuMmY LoVe

Her har jeg en rolig morgen, leverte storebror i bhg rett før kl ni. Nå sitter jeg å ser på gm Norge og har en kopp med kaffe :) skal snart hive på meg tur tøyet å ut å gå litt.

♡ ønsker en liten ♡

Her har jeg en rolig morgen, leverte storebror i bhg rett før kl ni. Nå sitter jeg å ser på gm Norge og har en kopp med kaffe :) skal snart hive på meg tur tøyet å ut å gå litt.

♡ ønsker en liten ♡
Har drukket kaffekvoten min i dag jeg :( lurer på om jeg sprekker på den i dag...

TuMmY LoVe

Har drukket kaffekvoten min i dag jeg :( lurer på om jeg sprekker på den i dag...

TuMmY LoVe

Jeg har kjøpt meg koffeinfri som jeg kan drikke resten av dagen om jeg får lyst på mer :)

♡ ønsker en liten ♡

Litt rart å ha det med på jobb, ingen sim lurer da ;)

TuMmY LoVe
Hehehe.. du får bare ta med deg en egen kanne :P kanskje rart det også om du ikke pleier det til vanlig:P
Den jeg har er sånn pulver kaffe da, så du kan ta å fylle en liten boks og putte i veska :)

♡ ønsker en liten ♡

For første gang på lenge føler jeg meg ikke oppblåst, men magen er der :D 8 fullgåtte uker i dag og null matlyst:p Nå skal jeg vaske hus før jeg drar på jobb. Ha en fin dag dere!

Skulle vasket, tørket og brettet klær, ryddet og vasket og malt ferdig et oppussingsprosjekt jeg klarte å grine meg til..men sofa og pc er såååååååå mye mer spennende :p

Leverte storebror i Bhg kl 08, gikk rett å la meg når jeg kom hjem :) Veldig sliten om dagen, så er fint med fri :) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehehe.. du får bare ta med deg en egen kanne :P kanskje rart det også om du ikke pleier det til vanlig:P
Den jeg har er sånn pulver kaffe da, så du kan ta å fylle en liten boks og putte i veska :)

♡ ønsker en liten ♡
Finns det koffein i pulver?? Da er jo det lettvint :)

TuMmY LoVe

God morgen, jeg er son vanlig hjemme. Planenen idag er å få satt opp bur til kaninen. Litt vemodig siden hun har gått løs i ca 6 mnd. Men har begynt å tisse i sengen til min sønn. Og jeg er lei av å vaske dynen og overmadrass. Men buret er 20 kilo og ligger i bilen så håper min far har tid å hjelpe :-)

God morgen! Sitter jobb jobb og har akkurat måttet røpe meg for en kollega etter at jeg måtte løpe ut midt i et møte for å kaste opp. Er så kvalm at jeg ikke klarer å konsentrere meg eller få gjort no fornuftig. Er også blitt surrete og glemsk og hadde klart å sette opp en pasient på feil dag, slik at jeg ble ringt etter.. nettopp snakket med jordmor på tlf også.. de har slike felles tidlige treff for gravide.. noen som har vært på det? Må i alle fall vente til etter u 12

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

For første gang på lenge føler jeg meg ikke oppblåst, men magen er der :D 8 fullgåtte uker i dag og null matlyst:p Nå skal jeg vaske hus før jeg drar på jobb. Ha en fin dag dere!
Koselig med mage :)

TuMmY LoVe

God morgen! Sitter jobb jobb og har akkurat måttet røpe meg for en kollega etter at jeg måtte løpe ut midt i et møte for å kaste opp. Er så kvalm at jeg ikke klarer å konsentrere meg eller få gjort no fornuftig. Er også blitt surrete og glemsk og hadde klart å sette opp en pasient på feil dag, slik at jeg ble ringt etter.. nettopp snakket med jordmor på tlf også.. de har slike felles tidlige treff for gravide.. noen som har vært på det? Må i alle fall vente til etter u 12

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Aldri vært på felles...

TuMmY LoVe

Back
Topp