Jeg synes overgangen fra 1 til 2 var helt sykVi fikk ei lita tulle med ekstrem kiss/kidd pga en veldig tøff fødsel hvor hu holdt på og dø pga de ikke fikk hu ut. Hu hadde navlestrengen 2 ganger stramt rundt halsen og som holdt hu igjen inne i magen etter hodet hennes hadde kommet ut. fra 1-10 cm tok det kun 2 timer og tok ytterligere 2 timer og få henne ut
Jeg følte noe var riv ruskene galt, men blei ikke høre av jm
Plutselig blei JM redd og får omtrent panikk. Trykker på akuttknappen og alarmen og lampa begynner og blinke. Inn kommer det 3 jm til og leger. 2 jm legger seg oppå magen min og 2 JM drar i hodet hennes. Etter en halvtimes draing får de henne livløs ut. Og hjertelyden hadd de mista for ei stund sia. Heldigvis får de liv i henne og hu kan puste selv<3 Hu har vesikourettural refluks.. Går på urinveiene og nyrene, så får hele tiden nyrebekkenbetennelser osv
Fra hu blei født til hu var 1 år gråt hu konstant illsint babyhylgråt(kolikkgråt høres det ut som) pga utrolig vonde smerter. Hu hadde låsninger i kraniet, i kjevene, i nakken, skuldrene, øvre-midtre og nedre rygg og i hoftene, stakkars. Kinesolog som til slutt blei vår redning. Og til hu var 2 år sov hu maks 2 timer usammenhengende i døgnet, meg som tok meg av alt nattevåk og hadde hu på dagen! Så blei sliten!
ojojoj
Vanskelig for meg å virkelig sette meg inn i hva dere har opplevd, men kan tenke meg det har både vært slitsomt og skremmende. Men har hun mye plager nå, eller har det meste blitt bedre, når hun har blitt litt større?