God morgen :-)

ja hun hadde hatt en aldeles strålende dag, bare smilte til meg da jeg kom hjem, og fortsatte så med det hun holdt på med...ingen slående gjennsynsglede fra hennes side med andre ord o_O :p Kanskje jeg må ha babyavvenning...selv om jeg ikke vil :confused: ;)

haha nei det blir som regel sånn frem til de er litt større :P men skal si deg det er en herlig følelse når de kommer løpende mot en for å gi en god klem :D <3

haha nei det blir som regel sånn frem til de er litt større :p men skal si deg det er en herlig følelse når de kommer løpende mot en for å gi en god klem :D <3

ja det tror jeg på! :)

Hehe ja blir vel nok å styre med når nr 3 kommer :p godt begge jentene er i bhg før det! ;)
Trim er veldig bra.. hehe og jeg legger jo så sykt fort på meg når jeg er gravid :eek: kan ikke lukte på mat engang uten å gå opp i vekt :p så da er det greit å i det minste få gått litt ;)

*sender fra pipe-gjøken*

Kan jo være mye væske du legger på deg også?:) Uansett, meningen man skal legge på seg når man har en liten bebis i magen<3 Synes en gravid kvinnekropp er så ubeskrivelig vakker<3 Joda, blir jo litt og gjøra, men merka ikke store forskjellen da vi gikk fra 2-3:) Bare i kolikk perioden det var litt vel slitsomt;)

Jepp, har merket det spesielt med Emira.. hun kan sove myyyyye når hun er syk..utenom forkjølelse da ;)

*sender fra pipe-gjøken*

Ja, vettu nesetettheten som følger med en forkjølelse er noe forbanna D**** :director Da er det ikke lett og være liten og syk, når man ikke får puste gjennom nesa når man skal sove! Mhm, Emmeth og er sånn. Enten sover han masse, men er han tett sover han NADA! :schocked028

Så bra at dere både har kjent hverandre såå lenge, og at dere er sammen enda dere fikk barn så tidlig i forholdet :D ;)
Ja det har du jammen rett i ;) funker ikke om det kun går én vei :p

*sender fra pipe-gjøken*

Jaa, vi møttes på fest, men begge hadde annen kjæreste, men var virkelig kjærlighet ved første blikk! Vi blei venner og holdt kontakt og vips, så blei det oss etterhvert :blob3 :gen014 :happy093 :smiley-angelic003 :love7 Vi er veldig stolte over at vi har klart oss og fortsatt er sammen. Vi har ett kronisk sykt barn også, så det har tatt ekstremt mye på i tillegg til hverdagslige problemer som alle har:)

Kansje bare en liten fase? Får håpe det hvertfall ;)

*sender fra pipe-gjøken*

Tenker det jeg også, og kan ha mye med konsistens og gjøre også!

Den ene fortanna holder på å komme ut, kan jo være det som gjør det.

Ja, er veldig godt mulig det:) Emmeth har sovet veldig dårlig når han har fått tenner og han driver på med tann nå også, igår kveld sovnet han ikke før 22.30! Og var våken fra kl 15.00! Så han var helt stupis!

Da var jeg hjemme etter kjekt jenteløp. Dusj og kveldsmat så er det sovetid!

Bilde av meg og bestevenninna mi :)

sendt via bv app til Android!

Så søøøøte dere er :hug013
Og for noen sprekinger:D :happy119

Her har vi bare kosemosa hele ettermiddagen! Har savna henne noe helt vilt idag. Nesten så jeg lurer på om JEG har separasjonsangst fra henne, for begynte nesten å grine hver gang noen spurte meg hvordan det gikk å være borte fra henne o_O :p ;) Flere enn meg??? :p
Hun var stupings trett og sovna på 3 minutter, rakk ikke å synge ferdig engang før hun sov i armene mine :rolleyes: Ble bare sittende 10 minutter ekstra på sengekanten å nyte å ha henne der, før jeg la henne i senga :p

...folk sier jeg har godt av å komme meg ut i arbeid...jeg lurer på hvorfor? Har ikke mødre godt av å være hjemme med babyene sine??? :confused:

Åååh, nå kom det noen små tårer her:(
Fikk helt vondt av deg! JEG mener babyer og mammaer har godt av og være hjemme sammen. Det er godt og trygt for de små og skulle ønske det var sånn som i sverige der permisjonen er på 18 mnder! Jeg er glad for at vi har muligheten til at jeg kan være hjemme, er jo ikke alle som har det og det forstår jeg fullt ut! MEN at alle mammaer har godt av og komme ut i jobb igjen tror jeg er ganske så bra BS, noen har selvsagt det, men absolutt ikke alle!

Kan jo være mye væske du legger på deg også?:) Uansett, meningen man skal legge på seg når man har en liten bebis i magen<3 Synes en gravid kvinnekropp er så ubeskrivelig vakker<3 Joda, blir jo litt og gjøra, men merka ikke store forskjellen da vi gikk fra 2-3:) Bare i kolikk perioden det var litt vel slitsomt;)

ja kan være det også, men heldigvis er det ikke noe som syns, om det er væske eller fett :P men vet at det er lite fett man legger på seg iforhold til de kilone man går opp :)
Samme her, jeg syns det var myyyyyyye større overgang å gå fra ingen barn til 1 baby, enn å gå fra 1-2 :D så tror ikke denne overgangen blir så voldsom stor heller.. dere hadde litt "uflaks" med kolikk da :( ;)

Ja, vettu nesetettheten som følger med en forkjølelse er noe forbanna D**** :director Da er det ikke lett og være liten og syk, når man ikke får puste gjennom nesa når man skal sove! Mhm, Emmeth og er sånn. Enten sover han masse, men er han tett sover han NADA! :schocked028

ja men sånn er til og med jeg, sover veldig dårlig om jeg har tett nese.. hehe.. og disse små vil jo helst puste gjennom nesen, så dem blir ofte vekt av det :( og er ikke så lett å få gjort noe med det heller, nå når de er for små til nesespray som funker for sånt.. da må man bare rense og rense denne nesa, og holde ut o_O :P

Jaa, vi møttes på fest, men begge hadde annen kjæreste, men var virkelig kjærlighet ved første blikk! Vi blei venner og holdt kontakt og vips, så blei det oss etterhvert :blob3 :gen014 :happy093 :smiley-angelic003 :love7 Vi er veldig stolte over at vi har klart oss og fortsatt er sammen. Vi har ett kronisk sykt barn også, så det har tatt ekstremt mye på i tillegg til hverdagslige problemer som alle har:)

Det er jo bare så søtt og fint da :D
Dere har all grunn til å være stolte! :D ;)
kan jeg få lov til å spørre om åssen kronisk sykdom det er?
Dere er uansett veldig sterke! og dere passer nok kjempe fint sammen siden dere fortsatt ER sammen :D:D:D

Tenker det jeg også, og kan ha mye med konsistens og gjøre også!

ja her er Liana veeeeedig kresen på konsistens, for virker som om hun liker det meste i smak egentlig.. men takler ikke "klumpete" mat :P men hun har blitt bitte litt bedre nå da :D

Da var jeg hjemme etter kjekt jenteløp. Dusj og kveldsmat så er det sovetid!

Bilde av meg og bestevenninna mi :-)

sendt via bv app til Android!
Så koselig bilde! Du er flink :)

ja kan være det også, men heldigvis er det ikke noe som syns, om det er væske eller fett :p men vet at det er lite fett man legger på seg iforhold til de kilone man går opp :)
Samme her, jeg syns det var myyyyyyye større overgang å gå fra ingen barn til 1 baby, enn å gå fra 1-2 :D så tror ikke denne overgangen blir så voldsom stor heller.. dere hadde litt "uflaks" med kolikk da :( ;)

Jeg synes overgangen fra 1 til 2 var helt syk:( Vi fikk ei lita tulle med ekstrem kiss/kidd pga en veldig tøff fødsel hvor hu holdt på og dø pga de ikke fikk hu ut. Hu hadde navlestrengen 2 ganger stramt rundt halsen og som holdt hu igjen inne i magen etter hodet hennes hadde kommet ut. fra 1-10 cm tok det kun 2 timer og tok ytterligere 2 timer og få henne ut:( Jeg følte noe var riv ruskene galt, men blei ikke høre av jm:( Plutselig blei JM redd og får omtrent panikk. Trykker på akuttknappen og alarmen og lampa begynner og blinke. Inn kommer det 3 jm til og leger. 2 jm legger seg oppå magen min og 2 JM drar i hodet hennes. Etter en halvtimes draing får de henne livløs ut. Og hjertelyden hadd de mista for ei stund sia. Heldigvis får de liv i henne og hu kan puste selv<3 Hu har vesikourettural refluks.. Går på urinveiene og nyrene, så får hele tiden nyrebekkenbetennelser osv:( Fra hu blei født til hu var 1 år gråt hu konstant illsint babyhylgråt(kolikkgråt høres det ut som) pga utrolig vonde smerter. Hu hadde låsninger i kraniet, i kjevene, i nakken, skuldrene, øvre-midtre og nedre rygg og i hoftene, stakkars. Kinesolog som til slutt blei vår redning. Og til hu var 2 år sov hu maks 2 timer usammenhengende i døgnet, meg som tok meg av alt nattevåk og hadde hu på dagen! Så blei sliten!

ja her er Liana veeeeedig kresen på konsistens, for virker som om hun liker det meste i smak egentlig.. men takler ikke "klumpete" mat :P men hun har blitt bitte litt bedre nå da :D

Emmeth var sånn for noen mnder siden han også, men nå spiser han middag i biter:) kommer også helt ann på konsistens her også. Neline er 3.5 og spiser ikke saus, brekker seg av konsistensen:oops::eek: og jeg er likedan med torsk og sei. Går ikke ned for alt i verden:(

Back
Topp