JO, ikke helt i form. Så det er nok derfor![]()
du får bare slenge ut lefsa til han i stedet da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JO, ikke helt i form. Så det er nok derfor![]()
JA må nok detdu får bare slenge ut lefsa til han i stedet da![]()
ja hun hadde hatt en aldeles strålende dag, bare smilte til meg da jeg kom hjem, og fortsatte så med det hun holdt på med...ingen slående gjennsynsglede fra hennes side med andre ord![]()
Kanskje jeg må ha babyavvenning...selv om jeg ikke vil
![]()
![]()
haha nei det blir som regel sånn frem til de er litt størremen skal si deg det er en herlig følelse når de kommer løpende mot en for å gi en god klem
<3
Hehe ja blir vel nok å styre med når nr 3 kommergodt begge jentene er i bhg før det!
Trim er veldig bra.. hehe og jeg legger jo så sykt fort på meg når jeg er gravidkan ikke lukte på mat engang uten å gå opp i vekt
så da er det greit å i det minste få gått litt
*sender fra pipe-gjøken*
Tydeligvis en kresen liten gutt du har
*sender fra pipe-gjøken*
Jepp, har merket det spesielt med Emira.. hun kan sove myyyyye når hun er syk..utenom forkjølelse da
*sender fra pipe-gjøken*
Da er det ikke lett og være liten og syk, når man ikke får puste gjennom nesa når man skal sove! Mhm, Emmeth og er sånn. Enten sover han masse, men er han tett sover han NADA!
Så bra at dere både har kjent hverandre såå lenge, og at dere er sammen enda dere fikk barn så tidlig i forholdet![]()
Ja det har du jammen rett ifunker ikke om det kun går én vei
*sender fra pipe-gjøken*
Vi er veldig stolte over at vi har klart oss og fortsatt er sammen. Vi har ett kronisk sykt barn også, så det har tatt ekstremt mye på i tillegg til hverdagslige problemer som alle harKansje bare en liten fase? Får håpe det hvertfall
*sender fra pipe-gjøken*
Den ene fortanna holder på å komme ut, kan jo være det som gjør det.
Da var jeg hjemme etter kjekt jenteløp. Dusj og kveldsmat så er det sovetid!
Bilde av meg og bestevenninna mi
sendt via bv app til Android!
Her har vi bare kosemosa hele ettermiddagen! Har savna henne noe helt vilt idag. Nesten så jeg lurer på om JEG har separasjonsangst fra henne, for begynte nesten å grine hver gang noen spurte meg hvordan det gikk å være borte fra henne![]()
![]()
Flere enn meg???
Hun var stupings trett og sovna på 3 minutter, rakk ikke å synge ferdig engang før hun sov i armene mineBle bare sittende 10 minutter ekstra på sengekanten å nyte å ha henne der, før jeg la henne i senga
...folk sier jeg har godt av å komme meg ut i arbeid...jeg lurer på hvorfor? Har ikke mødre godt av å være hjemme med babyene sine???![]()
Kan jo være mye væske du legger på deg også?Uansett, meningen man skal legge på seg når man har en liten bebis i magen<3 Synes en gravid kvinnekropp er så ubeskrivelig vakker<3 Joda, blir jo litt og gjøra, men merka ikke store forskjellen da vi gikk fra 2-3
Bare i kolikk perioden det var litt vel slitsomt
![]()
Ja, vettu nesetettheten som følger med en forkjølelse er noe forbanna D****Da er det ikke lett og være liten og syk, når man ikke får puste gjennom nesa når man skal sove! Mhm, Emmeth og er sånn. Enten sover han masse, men er han tett sover han NADA!
![]()
Jaa, vi møttes på fest, men begge hadde annen kjæreste, men var virkelig kjærlighet ved første blikk! Vi blei venner og holdt kontakt og vips, så blei det oss etterhvert![]()
![]()
![]()
![]()
Vi er veldig stolte over at vi har klart oss og fortsatt er sammen. Vi har ett kronisk sykt barn også, så det har tatt ekstremt mye på i tillegg til hverdagslige problemer som alle har
![]()
Tenker det jeg også, og kan ha mye med konsistens og gjøre også!
Så koselig bilde! Du er flinkDa var jeg hjemme etter kjekt jenteløp. Dusj og kveldsmat så er det sovetid!
Bilde av meg og bestevenninna mi
sendt via bv app til Android!
ja kan være det også, men heldigvis er det ikke noe som syns, om det er væske eller fettmen vet at det er lite fett man legger på seg iforhold til de kilone man går opp
Samme her, jeg syns det var myyyyyyye større overgang å gå fra ingen barn til 1 baby, enn å gå fra 1-2så tror ikke denne overgangen blir så voldsom stor heller.. dere hadde litt "uflaks" med kolikk da
![]()
![]()
HehehOg ikke minst veldig smarthihi.. Beklager og si det, men for en go`luring
![]()
ja her er Liana veeeeedig kresen på konsistens, for virker som om hun liker det meste i smak egentlig.. men takler ikke "klumpete" matmen hun har blitt bitte litt bedre nå da
![]()