God morgen :-)

Herlighet for en sær unge.
Han fikk blomkålmos md havremelk i, den smakte ganske søtt synes jeg. Tre skjeer og han snurper igjen munnen.
Åpnet en fruksmos/smoothie som han liker godt, men han nektet!
EN bønne har han spist da :o :p
Den neste gikk på gulvet! OG det var helt bevisst, det er jeg sikker på!

Tydeligvis en kresen liten gutt du har :P

*sender fra pipe-gjøken*

Sååå herlig :) viktig det for et godt forhold ;) her er jeg fortsatt sammen med min første kjæreste, etter 8 år :D

*sender fra pipe-gjøken*

Oi, så romantisk:rolleyes:
Vi har snart vært sammen i 7 år:D vi blei sammen når han var 18 og jeg 21 år. Vi fikk mathea når han blei 19. Blei uplanlagt gravid på p-sprøyta 2 uker etter vi blei sammen. Men har kjent hverandre i 10 år:) og gi og ta er kjempeviktig i ett forholg og kommunikasjon:)

Ja, ser ingen vits i og vekke han når han ikke er i form:( Da trenger de, som du sier, hvile:)

Jepp, har merket det spesielt med Emira.. hun kan sove myyyyye når hun er syk..utenom forkjølelse da ;)

*sender fra pipe-gjøken*

Jeg ble litt overrasket jeg. Ventet på vedtak, men istedet var det plutselig penger på konto. Skulle ikke tro det var så "lett". Altså, jeg ER jo arbeidsledig og aktivt arbeidssøkende, men jeg trodde likevel det skulle være vanskeligere å få dagpenger! Dette redder mye for oss, altså!

Så bra det gikk i orden og at det ordnet seg:) har mye og si at man har det man trenger:)

Han våknet nå, han minsten:) så kommer sterkere tilbake litt seinere ikveld, jenter:p

Oi, så romantisk:rolleyes:
Vi har snart vært sammen i 7 år:D vi blei sammen når han var 18 og jeg 21 år. Vi fikk mathea når han blei 19. Blei uplanlagt gravid på p-sprøyta 2 uker etter vi blei sammen. Men har kjent hverandre i 10 år:) og gi og ta er kjempeviktig i ett forholg og kommunikasjon:)

Så bra at dere både har kjent hverandre såå lenge, og at dere er sammen enda dere fikk barn så tidlig i forholdet :D ;)
Ja det har du jammen rett i ;) funker ikke om det kun går én vei :P

*sender fra pipe-gjøken*

Hehe ja, slik er det her og om han har sovet dårlig på dagen. blir litt for sen dupp da :eek:

Hun våknet kort tid etter jeg skrev, så legginga for kvelden gikk greit:-)

Liana pleier å sove 2 timer på første dupp, og maks 1 time på nr 2.. på nr 2 må hun stort sett vekkes, ellers sovner hun så seint på kvelden og våkner like tidlig om morgen :p

Men husker at det var mer frem og tilbake med Emira, spesielt i de periodene det var tenner på vei ;)

Den ene fortanna holder på å komme ut, kan jo være det som gjør det.

Herlighet for en sær unge.
Han fikk blomkålmos md havremelk i, den smakte ganske søtt synes jeg. Tre skjeer og han snurper igjen munnen.
Åpnet en fruksmos/smoothie som han liker godt, men han nektet!
EN bønne har han spist da :eek: :p
Den neste gikk på gulvet! OG det var helt bevisst, det er jeg sikker på!

hehe, høres ut som Hermine det der :p MEN hun er helt VILL på maten om dagen :rolleyes: Idag har hun spist 3 DIGRE porsjoner med frukt/grønnsaksgrøt, masse mme, smoothie OG middag :D Tydelig hun tar igjen for da hun var syk ;) OG alt dette uten å lokke, lure, distrahere etc :) Så da er han nok bare ikke sulten ;) Er han ikke litt syk? Ikke så rart at han ikke har matlyst da ;)

Her har vi bare kosemosa hele ettermiddagen! Har savna henne noe helt vilt idag. Nesten så jeg lurer på om JEG har separasjonsangst fra henne, for begynte nesten å grine hver gang noen spurte meg hvordan det gikk å være borte fra henne o_O :P ;) Flere enn meg??? :P
Hun var stupings trett og sovna på 3 minutter, rakk ikke å synge ferdig engang før hun sov i armene mine :rolleyes: Ble bare sittende 10 minutter ekstra på sengekanten å nyte å ha henne der, før jeg la henne i senga :P

...folk sier jeg har godt av å komme meg ut i arbeid...jeg lurer på hvorfor? Har ikke mødre godt av å være hjemme med babyene sine??? :confused:

Her har vi bare kosemosa hele ettermiddagen! Har savna henne noe helt vilt idag. Nesten så jeg lurer på om JEG har separasjonsangst fra henne, for begynte nesten å grine hver gang noen spurte meg hvordan det gikk å være borte fra henne o_O :p ;) Flere enn meg??? :p
Hun var stupings trett og sovna på 3 minutter, rakk ikke å synge ferdig engang før hun sov i armene mine :rolleyes: Ble bare sittende 10 minutter ekstra på sengekanten å nyte å ha henne der, før jeg la henne i senga :p

...folk sier jeg har godt av å komme meg ut i arbeid...jeg lurer på hvorfor? Har ikke mødre godt av å være hjemme med babyene sine??? :confused:

Stakkars deg da :( er nok sånn at barna klarer seg bedre uten mødre, enn omvendt av og til :P vet akkurat åssen du har det ;)
jeg syns så absolut at mødre heller burde være hjemme med barnet.. hvertfall til de blir litt større enn det dem er nå ;)

ja kan hende ;) det ser vi når tanna er ute, om det ikke er noen enda fler på vei ;)

Den ene tanna har kommet frem litt, men tror den andre fortanna kanskje presser litt:-)

hehe, høres ut som Hermine det der :p MEN hun er helt VILL på maten om dagen :rolleyes: Idag har hun spist 3 DIGRE porsjoner med frukt/grønnsaksgrøt, masse mme, smoothie OG middag :D Tydelig hun tar igjen for da hun var syk ;) OG alt dette uten å lokke, lure, distrahere etc :) Så da er han nok bare ikke sulten ;) Er han ikke litt syk? Ikke så rart at han ikke har matlyst da ;)
JO, ikke helt i form. Så det er nok derfor :D

Stakkars deg da :( er nok sånn at barna klarer seg bedre uten mødre, enn omvendt av og til :p vet akkurat åssen du har det ;)
jeg syns så absolut at mødre heller burde være hjemme med barnet.. hvertfall til de blir litt større enn det dem er nå ;)

ja hun hadde hatt en aldeles strålende dag, bare smilte til meg da jeg kom hjem, og fortsatte så med det hun holdt på med...ingen slående gjennsynsglede fra hennes side med andre ord o_O :P Kanskje jeg må ha babyavvenning...selv om jeg ikke vil :confused: ;)

Back
Topp